ZNANE PIOSENKARKI NAGO !

Easy^R

Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS http://www.info.erotica.pl
IRCnet http://www.wiaraa.org

Krzysiek Wiśniewski

Easy^R wrote:

> Na stronie http://znajdziecie nagie zdjecia nastepujacych znanych Polek:

[...]

I co z tego?
wiekszosc z nich (tych Polek) pozowala do Playboya wiec nie ma sie czym
podniecac tym bardziej ze strona zawiera pewnie wlasnie skany tych zdjec
dla Playboya.

Easy^R

Oczywiscie chodzilo o http://aktorki.cjb.net

Tylko nie wielka czesc jest z Playboya.

Easy_R

J-23

Easy^R <eas...@beer.com> napisał(a) w artykule
<3746716F...@beer.com>...

> Na stronie http://znajdziecie nagie zdjecia nastepujacych znanych Polek:

I tylko z tego powodu zaśmiecasz grupę ?

Smiech mnie ogarnia , jak czytam takie wynurzenia onanisty.

Miłego brendzlowania !!!

Przepraszam za szczerość

Pozdrawiam
J-23

Szymon Wróblewski

> Oczywiscie chodzilo o http://aktorki.cjb.net
>
> Tylko nie wielka czesc jest z Playboya.
A reszta robiona przez jakiegos podgladacza ktory na chama wlazil w czyjes
zycie, zreszta won z takimi postami, to grupa o muzyce
Simon

cornholio

Facet! jak chcesz czesac kase z golych zdjec to se to rob ale nie w ten
sposob! Zreszta ta lista jest o muzyce a nie o seksie. Kurcze co za
lamer!!!!!

cornhol.

Easy^R napisał(a) w wiadomości: <3746716F...@beer.com>...

MaKARON

J-23 napisał(a) w wiadomo¶ci: <01bea61e$0725cca0

> I tylko z tego powodu zaśmiecasz grupę ?
> Smiech mnie ogarnia , jak czytam takie wynurzenia onanisty.
> [...]

I tylko tyle napisales dolaczajac caly poprzedni post? Wkorzenie ogarnie
moich rodzicow jak dostana pierwszy rachunek za moj I-net - zwale to na
ciebie: sciagam te same posty po 3847234237489327489 razy

Dziekuje za wysluchanie szczerosci
MaKARON

koyo...@o2.pl

buzzard

W dniu 11.10.2017 o 13:42, koyo...@o2.pl pisze:
> [...]

Nie ma Magdy Gessler :(

Pablo

W dniu 2017-11-22 o 08:24, buzzard pisze:
A od kiedy to ona piosenkarka ? :)

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com