Boże Narodzenie i Nowy 2022

ZeteR

Najszanowniejsi Grupowicze!

Życzę Wam i Waszym Rodzinkom byście byli
szczęśliwi prawdziwie od stóp do głów...
Co niekoniecznie oznacza zadowolenie.

Szczęście prawdziwe to więź osobowa, czyli Osoba2Osoba,
nie wymaga powtórzeń, po prostu jest.
A zadowolenie, czyli poczucie bycia szczęśliwym
niestety trzeba powtarzać..
Czasem nawet to jest przyjemne, rozkoszne wręcz..
Ja tak mam od prawie 35-ciu lat, ogieniek onegdaj
zapalony płonie do dziś, może czasem ledwo pełga, ale jest.
Niezależnie od okoliczności przyrodniczo- personalno-małżeńskich...

A więc szczęścia, Przyjaciele

God Blues You przez cały rock...

Szczęść Wam Boże..

PS
Kochani, szczepcie się niezależnie od idiotyzmów
imputowanych przez tych "nieśmiertelnych"
Mój syn (37 lat) zmarł wyłącznie z powodu Covid w marcu, w USA.
( jest sekcja...dobrze zbudowany, zdrowy chłopak - odjazd..)
Uważał że nie musi się szczepić. Jego żona do dziś chyba twierdzi,
że nie ma żadnego Covida ani tym bardziej Sars-Cov2
Mateusz też był - zdaje się - tego zdania. God bless Him...
--
ZeteR