Wielkanoc 2019

ZeteR

Szanownym Kolegom - szczęśliwych świąt
Wielkiej Nocy !!

Tradycyjnie życzę tego, czego także sobie życzę:
by nigdy miłości, chleba i inwencji muzycznej
nigdy nam nie zabrakło - w żadnym czasie i miejscu...

--
ZeteR

Fëanor Aicanáro

Christus resurrexit est! Vere resurrexit est! Alleluja!
Dołączam się do życzeń, wszak jeszcze trwa oktawa :)

3ss(ław)

jg

ups, troche spozniony (u mnie juz oktawa wygasla, slabo z sustejnem).

ale, jak to mowia, lepiej pozno, wiec takze zycze wszystkim najlepszego,
awarii fejsbuka i innych webowych forum, na miesiac i wrocenia na stare
usnetowe smieci - tak dla jaj.

pozdrowka.

--
jg

Mumin

W dniu 2019-04-26 o 22:12, jg pisze:

> [...]
>
> ale, jak to mowia, lepiej pozno, wiec takze zycze wszystkim najlepszego,
> awarii fejsbuka i innych webowych forum, na miesiac i wrocenia na stare

Zacne życzenia. :)

Mumin

---