(bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...

Maciek

Witam,
Znalazłem w sieci coś takiego :
http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Detail.aspx?id=bkodwtdowo
Atrakcyjne ? ...
Dla mnie owszem... Zadzwoniłem i .. głucho...
Wysłałem emila.
Jako, że niemieckiego ni w ząb - poprosiłem o odpowiedź w j.angielskim...
" saw you speak englesh.Mr.Maciej to this time the bike is already to a
shipping company GLOBAL-EXPEDITIONS.
The only way how we can closed deal is through the shipping company as safe
trade.You will have betwen 10 and 20 days to check the bike.In this time you
will have an pre-contract on the bike papers.
If you are agreat to do closed deal go to the company web site
www.global-expeditionsonline.com and registered there.
I will wish as in 2 days to have the deal closed,because I wish to buy a car
next week.
Please contact me aspa and tell me if do you wish to closed deal.
Have a great day,Sir!"
No cóż ... z ręki do ręki - to mi odpowiadało a nie jakieś tam... więc
napisałem, że wolę sam odebrać moto.
A on :
" would be happy to meat you and get money cash from you,but tomorrow I will
be in New York City.I did buy the bike from Germany,but is registered in
UK... " etc..
"...And don't worry about the transport,because the shipping company is paid
for the transport to Poland,I've paid only euro 200.
Let me know if we closed deal through this safe trade shipping company...."
A co mi tam... zarejestrowałem się podając tylko swoje dane i emila
sprzedającego... Po kilkunastu minutach przyszła odpowiedź zawierająca pełne
dane sprzedającego, oraz dane towaru umieszczonego (dane motocykla były
pełniejsze niż podane na motoscout`cie).
Przyszedł także mail:
" Steps:
. 1.The bike is taken by Global-Expeditions.com and the delivery is
starting.
. 2. The buyer makes a payment of EUR 3,400 as a deposite for the
shipping
of the bike.
The deposite of EUR 3,400.00 will be sent to one of our payment
agents.
He will place the deposite into a trust account at one of our
banks untill the buyer receives the bike and test it.He will not
release
the money or forward the money to the seller until the buyer confirms
to us that he wants to hold the bike.
The deposite is not going to the seller.The deposite is going to
GLOBAL-EXPEDITIONS,
We will keep the deposite until you receive and test the
bike!
Please send the deposite of EUR 3,400.00 for your bike
delivery. Pay using wire transfer via Western Union in association with
GLOBAL-EXPEDITIONS Inc.
You should send payment to our payments agent details:
F/L name: Gilbert Arnold
Address:MEHRINGDAMM 47
City: BERLIN
Zip code: 10961
Country: GERMANY

To transfer the payment using Western Union wire transfer please go to
your local PostBank that has Western Union office.
This is our payment agent (Gilbert Arnold) who will confirm and hold
your
payment until you receive and test the bike.
After the transfer is complete please send the transfer details at
off...@global-expeditions.com .To confirm the transfer we need:
-MTCN (Money Transfer Control Number).
-Secret Question,Secret Answer
-Money Senders Name and address
As soon as the transfer is completed you can begin step 2.
If you have any questions please call us at 00447040124832,
0013476245247 or E-mail
us
off...@global-expeditionsonline.com .
. 3. We bring the bike to the buyer .
The bike will arrive at the buyers address in max 4 days.With all
papers
and keys.
. 4. The buyer receives the bike.And test the bike for the inspection
period
The buyer will have to contact GLOBAL-EXPEDITIONS if he wants to keep
the
bike or not.
a)If the buyer wants to keep the bike he will have to send the balance
of the payment to the seller and our payment agent will send the EUR
3,400 -
WesternUnion taxes to.The seller has agree with this type of payment.
b)If the buyer rejects the bike and he does not want to purchase it
GLOBAL-EXPEDITIONS
payment agent will return the buyer deposite of EUR 3,400 -
WesternUnion taxes in max 12 hours and the bike will be taken back to
the seller.
Buyer must contact GLOBAL-EXPEDITIONS at
off...@global-expeditionsnline.com with
his decision.
At the end of the process the buyer and the seller are both happy
even if the sale didn't go thru.
Sent GLOBAL-EXPEDITIONS Delivery and Buyer Protection
service !
(c) Copyright 2005 by Global-Expeditions Deutschland GmbH. Alle
Rechte
vorbehalten |"
Sprzedałem swoją Niunię (Virago 1100 ` 95 - przy czym popłakałem się jak
bóbr...) i ... poleciałem wysłać 3400 Euro pod wskazany adres Western
Union...
....dalej nie będę pisał bo serce mi wyje, żona płacze ...
...sprawdziłem adresy, uruchomiłem znajomych w Niemcowni i w Anglii i ...
lipa.... niestety po tym jak im wysłałem pieniądze...
telefon głuchy... agent odebrał niby tylko 48 Euro... potwierdzenie odbioru
jest na 3400 Euro...
w miedzyczasie pojawiło się na motoscoucie kilkanaście fajnych cen na
Harley`e... także jakaś lipna strona... PRZESTRZEGAM !
Maciek (WROC)
I proszę mnie nie dobijać...
Napisałem - bo może kogoś kopnę w tyłek..

Mariuszek Okrutny

Maciek napisał:

> Witam,
> .(..)

nie bardzo mam poczucie humoru, więc zapytam - Ty poważnie czy sobie jaja
robisz?

Wojtek W

Maciek napisał(a):

> I proszę mnie nie dobijać...
> Napisałem - bo może kogoś kopnę w tyłek..

O, Boże... Chyba chciałeś napisać "proszę, dobijcie mnie".
Nawet nie musiałem dużo czytać - zerknąłem na początek, przewijając
zauważyłem "western union" i wszystko jasne. Temat tego typu oszustów
powraca nie rzadziej jak raz na miesiąc. Mi się zdawało że już ci,
którzy się pytają o takie "okazje" to naiwniacy, ale Ty to dopiero jeleń
jesteś... Postaraj się bez urazy, ale sam rozumiesz... pewnie za jakiś
czas sam się będziesz z siebie śmiał ;)

Wojtek

Artur

Maciek napisał(a):
[...]

Dane domeny:

J G Letsos
717 Pifer Rd
Houston, Colorado 77024
United States

// Numer pewnie z kradzionej CC, więc ściganie gościa nic Ci nie da...

Registered through: GoDaddy.com (http://www.godaddy.com)
Domain Name: GLOBAL-EXPEDITIONSONLINE.COM
Created on: 02-Sep-05
Expires on: 02-Sep-06
Last Updated on: 26-Sep-05

Administrative Contact:
Letsos, J G globalexped...@fastmail.co.uk
717 Pifer Rd
Houston, Colorado 77024
United States
713770242414
Technical Contact:
Letsos, J G globalexped...@fastmail.co.uk
717 Pifer Rd
Houston, Colorado 77024
United States
713770242414

Kurwa a tyle razy o tym tutaj było...

Współczucia.

Artur

Artur

Wojtek W napisał(a):

> [...]
> którzy się pytają o takie "okazje" to naiwniacy, ale Ty to dopiero jeleń
> jesteś... Postaraj się bez urazy, ale sam rozumiesz... pewnie za jakiś

No nie wiem czy da się śmiać z tego że wyjebało się ~13kzl a nadziei że
nabędzie się motocykl a wyszło tak jakby je spalić...

Artur

Maciek

Owszem, pewnie będę się śmiał, ale boli .... mimo wszystko... boli, że
chciałem w swojej naiwności poprostu "dobrze" kupić..
Wcale nie mam zamiaru użalać się nad sobą (zrobiłem to z moją Zapłakaną
Misią i kumplami...) tylko przestrzegam podobnych do mnie naiwniaków...
głupio wierzących, że Pan Boga za nogi powąchali...
Maciek
(bez ... ech... szkoda gadać...)

Maciek...
Użytkownik "Wojtek W" <wlo...@op.pl> napisał w wiadomości

Maciek

Niestety (dla mnie oczywiście - niestety...)

Użytkownik "Mariuszek Okrutny" <okrutny_...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:di6aqj$ma6$1...@inews.gazeta.pl...

mla

trochę wiadomości na temat:

http://e-platnosci.23.pl/bezpieczenstwo.htm

... sam bym się nadział - chciałem się połasić na SV650S z 2003 roku ( stan
idealny - przebieg 3 tys. km ) za 3000 EUR. Przez moment naiwnie sądziłem
że okazje istnieją. Ale jak dostałem propozycję transakcji przez
www.leonetrans.com ( opcja safe-exchange ) której google nie znajduje a
logowanie odbywa się bez kodowania to dałem sobie spokój...czego wszystkim
życzę...

--
pozdr,

pg
Użytkownik "Maciek" <mc...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Ludwik

Przykra sprawa, nawet bardzo przykra. Kurcze, nie mogę sobie nawet wyobrazić
jakbym się czuł gdyby mi się takie coś przydarzyło... No cóż współczuję i
zyczę odzyskania kasy...

Ludwik

redford

Maciek napisał(a):

> [...]
> Atrakcyjne ? ...

> I proszę mnie nie dobijać...

> Napisałem - bo może kogoś kopnę w tyłek..

skąd Ci przyszło do głowy, że rozdają motocykle za półdarmo? idź na
policję, może madafaka zostawił jakieś ślady i go w końcu capną

--
redford, vfr800
<http://www.bikepics.com/members/redford/>

marider

Maciek wrote:

Zesz k....! A pisalem i przestrzegalem przed takimi akcjami do bolu.
Inni tez. Szkoda ze sie ludzie nie ucza i wspolczuje.

Do FAQ'a to! JUZ!

Pzdr
--
marider
Flamed R1'03

Cpt.Nemo

> Owszem, pewnie będę się śmiał, ale boli .... mimo wszystko... boli, że
> chciałem w swojej naiwności poprostu "dobrze" kupić..

Ale to stary numer oklepany z samochodami :((
Trzeba bylo choc na grupie najpierw zapytac czy ktos zna takie "okazje"
:(((

Nic to odkujesz sie z czasem ....
pozdrawiam, leszek

Daroll

Ludzie opamietajcie sie z tymi wplatami ile jeszcze ludzi bedzie
musialo stracic kase zeby wreszcie sie przekonac ze cudow nie ma
<czytaj okazji za 50-60%> sam, sprowadzam scigacze i nie chce zeby mi
nikt dawal zaliczek lub bron boze wplacal calos c na konto bo to
chore!! niestety trzeba zaryzykowac kupic scigacz a pozniej szukac
klienta ,a wplaty na super okazje to tylko wielka sciema zeby was
ogolic,szkoda gadac ,ale ludzie dalej beda szukali jak najtaniej i
dlatego beda wtapiac.sprowadzam scigacze z szwajcari najnowsze modele
od roku 2001-2005 prawie kazdy po jakims poslizgu ,bo cale sa drogie i
kosztuja wiecej niz u nas no chyba ze sa zajechane we wloszech :)
pozdrawiam i nie dajcie sie nabierac!!!!!!

L-Viz / Fabiq

Czesc.

Co tu duzo gadac - dales dupy po calej linii ,ale nie martw sie naiwniakow
juz bylo przed toba sporo i nie jeden jeszcze da sie oszukac.

Co ciekawe znajomek kupil na naszym Allegro.pl motocykl w opcji KupTeraz ,
zrobil przelew i po 3 dniach kurier przywiozl mu motocykl, na pace, z
dokumentami i wypisana umowa :)

Przykro mi z twojego i innych powodu.

B.Fabiszewski "FABIQ / L-VIZ"
http://www.bikepics.com/members/fabiq/ /jak jest blad to odswiez strone /
Honda CBR 900 RR Fireblade
www.MotoBracia.prv.pl
Warmia-Mazury

Terror

Maciek zapodau/a co nastepuje:<ciach>
A kiedy trafiles na grupe? PLS, chlopie, pisalismy o tym juz ladnych pare
razy!!
Gdybys poczytal FAQ wiedzialbys, ze takie okazje nie istnieja.
Netykieta saves UR money ;)

> I proszę mnie nie dobijać...
> Napisałem - bo może kogoś kopnę w tyłek..

Sam sie niezle kopnales, wygrzebiesz sie, bedzie dobrze, a nauczke
zapamietasz do konca zycia i uodpornisz sie na ludzkie naciaganie

Terror | B12
GG: 52182 | Masz pytanie: http://tinyurl.com/9m9fd
Archiwum: www.news.riders.pl | FAQ: http://tinyurl.com/8qpev

Artur

Maciek napisał(a):

> [...]
> Misią i kumplami...) tylko przestrzegam podobnych do mnie naiwniaków...
> głupio wierzących, że Pan Boga za nogi powąchali...

Przynajmiej było zapytać, co chwila jest tu ten temat. Takich okazji nie ma.

Artur

Yossarian

Użytkownik "Maciek" <mc...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> I proszę mnie nie dobijać...
> Napisałem - bo może kogoś kopnę w tyłek..

To samo przerabialem 1 m-c temu. Na szczescie dla mnie, zapytalem sie na
grupie o te super okazje (to bylo r6 z 2002r za 1000 euro). I tak jak w
twoim przypadku gosc chcial moto wyslac. Jak zaczolem pisac ze chce
osobiscie odebrac to sciemnial ze jest w Angli itd itp.
Dasz rade, za jakis czas kase nazbierasz i kupisz wymazone moto.

pozdrawiam
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Yossarian
Kawasaki LTD 440

Daro

powiem jedno jak mozna cos kupic np z a polowe ceny <,chyba ze facet trafia
do szpitala psycho i nie ejst swiadom cen gieldowych,>jezeli macie towar np
ktory stoji srednio np. 4000euro to czy wystawicie go za 2000? 3000? czydcie
tez 4 i mzoliwosc negocjacji ale podstawa to odbior osobisty!!! zadnych
wplat na konta przezciez na alegro tez jest to samo ludzie mysla ze jak
ktos ma 400pozystywow to maozna mu dawac 5tys na konto ,to jest chore!!
lepiej zapakowac dupe w auto i pojechac i odebrac albo przez znajomego kupic
ja np mam opanowana warszawe i gdansk gdzie znajomi moga odebrac towar i juz
nie raz sie zdarzylo ze jak uslyszeli o odbiorzez osobistym to kontakt sie
urwal:(

na kase sie ciezko pracuje !!! wiec jezeli ktos robi komus prezenty to juz
sam sobie jest winien;(

moje kondolencje ,szkoda kasy;(

natas

zglosiles na policje??