nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T

wlodzimierz zalewski

nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T

Arnold Ziffel

wlodzimierz zalewski <zalewwlo...@gmail.com> wrote:

> nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T

Naprawić.

--
Co myśli żaba tuląc się do jeża?
- Miłość jest cierpieniem.

RadoslawF

> Naprawić.

Wskazywać jak na junaka przystało "ręcami".

Pozdrawiam

Marcin Debowski

Kupić i zainstalować: https://tinyurl.com/br27juan

--
Marcin

Arni

> Kupić i zainstalować: https://tinyurl.com/br27juan

Widzę ze poziom dowcipu na grupie bardzo się podniósł przez tą przerwę.
Kolega ze scigacz.pl może?

Włodzimierzu - opisz może coś więcej: co sprawdziłeś, co wymieniłeś itp.
Bo na podstawie tego co padałeś to możemy odesłać Cie jedynie do Macieja
Skrzątka

--
Arni

Marcin Debowski

On 2023-02-06, Arni <ar...@no.spam.org> wrote:

> Widzę ze poziom dowcipu na grupie bardzo się podniósł przez tą przerwę.
> Kolega ze scigacz.pl może?

Kolega z shit in, shit out.

--
Marcin

Arni

Czy to ma związek z powiedzeniem "jesteś tym co jesz" ?
--
Arni

Marcin Debowski

On 2023-02-06, Arni <ar...@no.spam.org> wrote:

> Czy to ma związek z powiedzeniem "jesteś tym co jesz" ?

Można by w sumie podciągnąć, ale bardziej pasuje, jakie pytanie taka
odpowiedź. Choć też nie do końca.

--
Marcin

Arni

> Można by w sumie podciągnąć, ale bardziej pasuje, jakie pytanie taka
> odpowiedź. Choć też nie do końca.

ale zamiast dresiarskich odpowiedzi można było poprosić o doprecyzowanie
problemu, prawda? Jest duże prawdopodobieństwo, ze na tym sie watek
urwie ale po coś ta grupa nadal istnieje wiec trzeba próbować zachować
jakiś poziom do konca
--
Arni

Marcin Debowski

Pewnie, że należało, ale człowiek słabym bywa. No i nie wiadomo czy aby
nie trol.

--
Marcin

Arnold Ziffel

Arni <ar...@no.spam.org> wrote:

> ale zamiast dresiarskich odpowiedzi można było poprosić o doprecyzowanie
> problemu, prawda?

Myślący pytający doprecyzuje problem bez dopraszania się o to. Niemyślący
zasługuje tylko na taką odpowiedź jaką dostał.

--
Podczas zajec laboratoryjnych studentka pyta pana profesora :
- Panie profesorze, a dlaczego transformator buczy ?

Akarm

> Myślący pytający doprecyzuje problem bez dopraszania się o to. Niemyślący
> zasługuje tylko na taką odpowiedź jaką dostał.

Ciekawe że niektórzy piszą tutaj o jakimś pytaniu.
Przeczytałem.
Wszystkie trzy pytania zlokalizowałem.
Wszystkie trzy pytania, w trzech różnych wypowiedziach, zadawał Arni. I
nikt poza nim.
Skąd pomysł, że stwierdzdzenie faktu niedziałających kierunkowskazów,
jest jakimś pytaniem? *wlodzimierz zalewski* uznał, że pl.rec.motocykle
jest najodpowiedzniejszym miejscem do pochwalenia się sprzętem. Jego wybór.

--
-
Akarm

Grzegorz Rogala

W dniu 06.02.2023 o 10:56, Arni wklepał:
Arni chłopaku,
jakiś meteoryt zahaczył na sikaczu o "listę dyskusyjno" kliknal.. a Ty
chcesz renesansu.. :)

--
Pozdr!
Rogal

Arni

W dniu 05.03.2023 o 01:11, Grzegorz Rogala pisze:

> Arni chłopaku,
> jakiś meteoryt zahaczył na sikaczu o "listę dyskusyjno" kliknal.. a Ty
> chcesz renesansu.. :)

sprawdziłem - nie sikaczu tylko google groups. To jednak jeden poziom
wyżej ;)
--
Arni

Arnold Ziffel

Arni <ar...@no.spam.org> wrote:

> sprawdziłem - nie sikaczu tylko google groups. To jednak jeden poziom
> wyżej ;)

Czy ja wiem ;)

--
- Panie doktorze! Stoję u wrót śmierci.
- Spokojnie, zaraz pana przeprowadzę.

Grzegorz Rogala

W dniu 06.03.2023 o 07:25, Arni pisze:
Musi chaxor, gugiel i usenet!
to jednak musiał się postarać żeby znaleźć precle :>

tom_fed

wtorek, 7 marca 2023 o 00:33:38 UTC+1 Grzegorz Rogala napisał(a):

> http://www.rogal.trip4fun.pl

podróż w czasie
T.F.

Grzegorz Rogala

W dniu 11.03.2023 o 21:07, tom_fed pisze:
O Cię Wuj!
T.F ? Jako żyw?
Toż to dinozaur! :)