Co to jest "sikaczu"?

jn

> sprawdziłem - nie sikaczu tylko google groups. To jednak jeden poziom wyżej ;)

Co to jest "sikaczu"?

Arnold Ziffel

jn <j...@mail.invalid> wrote:

> Co to jest "sikaczu"?

scigacz.pl, czyli źródło postów marnej jakości od osób o IQ tostera, które
nie ogarniają, że nie piszą na forum sikacza, tylko na grupę dyskusyjną.
Bramka była i spamowała.

Ten wieloletni problem chyba rozwiązał się sam.

--
Słoń i mrówka wloką się przez pustynie. Skwar, żar i ani kropli wody.
- Już nie mogę - jęczy słoń - Umrę z pragnienia!

jn

> [...]
> Bramka była i spamowała.
>
> Ten wieloletni problem chyba rozwiązał się sam.

Dzięki. Nazwa kojarzyła mi się z pokemonem. :)