Dwadzieścia lat.

Grzegorz Rogala

Bążur,

i tak nikt tego już nie przeczyta..
Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
ależ ten czas zapierdala..
Poczatki byly niezle, od razu ze Zbigim i MichalS'em pojechalismy na
zacmienie slonca na Wegry - to tez bylo kurwa dwadziescia lat temu!
Pozniej pierwsze Zbigowisko - nikt nikogo nie zna ale wódeczka
rozwiazuje i nawiazuje przyjaznie.
Az tak, ze na naszym (Gohy i moim) slubie swiadkami są Vicio i Zbigi.
Yoyo robi Nordkapp na szybko,
PawelACE strzela z Yoyomą Mongolie,
Pierdasik co roku organizuje TBSZ, Zapek - Zapkołajki
i tak wyglada sezon do sezonu podobny.
Dziala IRC i #plrecmotocykle! - mozna byc nonstop w kontakcie online,
U Różańskich spotykamy sie co roku i ustalamy plany wyjazdow,
jezdza ludziska po calej europie i kawalku afryki i azji.
Fenole koncentruja sie w swoim towarzystwie
Lata mijaja ludzie sie zenia, rozwodza, umieraja.
Rodza sie dzieciaki z preclowych zwiazkow,
Internet przechodzi rewolucję i ewolucje od modemu 9600 i dostepu
wdzwanianago do LTE w telefonie,
media spolecznosciowe, fora, duperele nieuchronnnie zabijaja ducha
"pionierow"
Dzieki "preclom" poznalo sie kupa ludzi i jak widac przez te lata trwaja
kolo siebie niezmiennie.

Dzięki!

--
Pozdr!
Rogal

Arni

W dniu 31.03.2019 o 10:52, Grzegorz Rogala pisze:
> Bążur,
>
> i tak nikt tego już nie przeczyta..

człowieku małej wiary :)
Sto lat sto lat wszystkim Preclom :)

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Akarm

W dniu 2019-03-31 o 10:52, Grzegorz Rogala pisze:

> i tak nikt tego już nie przeczyta..

Pogłoski o definitywnej śmierci precla uważam za trochę przesadzone. ;)

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Baczek

W dniu 2019-03-31 o 14:54, Akarm pisze:

> Pogłoski o definitywnej śmierci precla uważam za trochę przesadzone. ;)

:)

Queequeg

Grzegorz Rogala <ala...@spamfego2.pl> wrote:

> i tak nikt tego już nie przeczyta..

Przeczyta, przeczyta.

> Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
> ależ ten czas zapierdala..

Dwadzieścia lat temu był 1999 r. To jeszcze moto nie miałem, a na Usenet
zacząłem pisać rok później.

Ale miałem dziesięć lat temu. I wtedy mniej więcej zacząłem czytać precle,
ale to już "nie było to".

Za świeży jestem znaczy.

> Dziala IRC i #plrecmotocykle! - mozna byc nonstop w kontakcie online,

A teraz już nikogo tam nie ma :(

Pali

Ja pierdziele, to ktos tu jeszcze zyje, pisze?
zdrówka ramole ;-)

Pali

Budyń

raczej sprawdza, ze nikt nic nie pisze :-) Pozdrowki wszystkim

b.

Baczek

W dniu 2019-03-31 o 10:52, Grzegorz Rogala pisze:
Myślałem, że grupa umarła, a tu patrzcie, 7 osób się odezwało.

Pali

Wielkanoc, cudowne zmartwychwstanie :-)

Gr4N4c1K

W dniu niedziela, 31 marca 2019 09:52:13 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> Bążur,
>
> i tak nikt tego już nie przeczyta..
> Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
> (blabla)

Moje pierwsze wypociny na grupie ciut starsze. :)

Żyję, jeżdżę... dzieci rosną... żona wciąż ta sama od 20lat...
Tylko oryginalną wpinkę preclowską gdzieś zgubiłem :(

Taka refleksja po kilku latach jazdy po lewej stronie. Polska to nie kraj dla motocyklistów. Niewiele lepiej się zrobiło w przeciągu ostatnich 10 lat. Wciąż na drodze to walka o przetrwanie. Mało w tym przyjemności.

BTW1: Może jakiś mały zjazd preclowy w 2kołach?

BTW2: ma ktoś może pod ręką corela z naszym logiem? Trza by w końcu sprzęty nowe przyozdobić.

Pozdrawiam
Granacik

jeżdżące: NTV600, SprintST955i, Aston50 kiedyś: CX500E (w kartonach), SP370 (z tłokiem w misce olejowej), najszybszy Trabant1.1 w Warszawie (porasta mchem)

Budyń

W dniu środa, 10 kwietnia 2019 00:03:32 UTC+2 użytkownik Gr4N4c1K napisał:

> Tylko oryginalną wpinkę preclowską gdzieś zgubiłem :(

a ja ostatnio znalezłem :-) Razem z blachami z pierwszego i drugiego piernikowiska.

Ale ale - jak juz wspominać to wysłałem ponownie na chwilę moja starą strone z relacjami itp
http://elgo.wroclaw.pl/budyn-www/

se pooglądajcie i płaczcie jacy to mlodzi byliśmy :-)

b.

KLOSZ

Oj somsiad, somsiad, jak nie przeczyta, skoro przeczyta!?

Zdrówko!
KLOSZ

Jacot

Arni <ar...@no.spam> wrote:

>człowieku małej wiary :)
>Sto lat sto lat wszystkim Preclom :)

Nawet jesli z letkim opoznieniem... ;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

najka

Rogal niedowiarek napisał:
> Bążur,
>
> i tak nikt tego już nie przeczyta.....

Czytajo, czytajo ... nawet jak są tylko czytaczami od 15 lat ...

pozdro
Najka

deebee (Barek)

W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> Bążur,
>
> i tak nikt tego już nie przeczyta..
> Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
> ależ ten czas zapierdala..

Z tym akurat się zgodzę... Ale dzięki Twojemu postowi zebrało mi sie na sentymentalne wspominki :)

--
deebee (Barek)

Jacot

Gr4N4c1K <gr4n...@gmail.com> wrote:

>Tylko oryginalną wpinkę preclowską gdzieś zgubiłem :(

Moja oryginalna lezy na dnie stawu, gdzieś tam, gdzie narodzil sie
Wodnik Szuwarek...

>Taka refleksja po kilku latach jazdy po lewej stronie. Polska to nie kraj dla motocyklistów. Niewiele lepiej się zrobiło w przeciągu ostatnich 10 lat. Wciąż na drodze to walka o przetrwanie. Mało w tym przyjemności.

Niekiedy odnosze wrazenie, ze jest gorzej. Nawet nie tylko
motocyklistom, ogolem ludzie maja jakby coraz mniej wyobrazni,
przepisow to juz chyba wcale nie ucza i te komorki... co z tego ze
komorke ma taki jeden z drugim w uchu, jak tym bardziej traci kontakt
z rzeczywistoscia - patrzy na mnie i mnie nie widzi...

Marcin Debowski

On 2019-07-07, Jacot <jacot@bez_junakriders.pl> wrote:
> [...]
> komorke ma taki jeden z drugim w uchu, jak tym bardziej traci kontakt
> z rzeczywistoscia - patrzy na mnie i mnie nie widzi...

Jest gorzej. Piszę to z perspektywy osoby, która odwiedza Polskę raz na
1-3 lata przez ostatnie 20 lat. Co było jeszcze trudne do pomyślenia
10-15 lat temu, w tej chwili wydaje się prawie, że normą (np. jazdy po
martwych polach, zawracanie/jazda pod prąd, chamskie wpychania, o
komórkach nie wspomnę). To chyba efekt większej dostępności pojazdów.

--
Marcin

Zbyl

No czas leci :D

bartek....@gmail.com

Pozdrawiam. Jeszcze czytają. Z przerwami ale czytają.

Bartek niebieska 9'99

przemysla...@gmail.com

A Ty mnie w dupę ;P

Pali

eloł, to jak reaktywacja grupy, bo FB nie uzywam i nie bede ....

katan

Stary jestes.

katan

piomay

W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
krf ... a o piomayparty nic nie wspomniał :-)

--
piomay

Pali

bo moze nie ma co wpsominać tylko trzeba zrobć impreze?

grej...@gmail.com

W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
Fakt, że trochę późno się odzywam, ale jak i u Ciebie życie ma swe prawa i obowiązki. Zwłaszcza z przewagą tych drugich. Niemniej przyznaję uczciwie, że "zadając się" z Preclami poznałem wiele ciekawych osób, których nie będę wymieniał z uwagi na ich mnogość, ale tych wszystkich ludzi zachowuję w mej życzliwej pamięci.

Szczególne pozdrowienia dla Gochy Rogalowej, ale też dla wszystkich, których poznałem, dzięki preclowej grupie.

Marek D. vel grejfit

przemysla...@gmail.com

W dniu czwartek, 5 września 2019 10:09:30 UTC+2 użytkownik Pali napisał:

> bo moze nie ma co wpsominać tylko trzeba zrobć impreze?

Może dziś 14.09 gdziś wieczorem na mieście?
Ja myslę o wawie, ale się nie ograniczajcie ;-)

P.

Vicio

> [...]
> rozwiazuje i nawiazuje przyjaznie.
> Az tak, ze na naszym (Gohy i moim) slubie swiadkami są Vicio i Zbigi.

Tak było!
:)

Vicio

Grzegorz Rogala

W dniu 2019-10-14 o 08:59, Vicio pisze:

> Tak było!
> :)
>
> Vicio

O !!

jak powiem Rzonie, ze Vicio napisał na precle to mi kaze odstawic prochy..

:)

--
Pozdr!
Rogal

Grzegorz Rogala

W dniu 2019-09-04 o 12:58, piomay pisze:
[cut]
> krf ... a o piomayparty nic nie wspomniał :-)

A!
No i Pigmej Party też było..

.. moze byc? ;>

Gr4N4c1K

W dniu sobota, 30 listopada 2019 09:23:54 UTC użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> W dniu 2019-09-04 o 12:58, piomay pisze:
> [cut]
>
> A!
> No i Pigmej Party też było..
>
> .. moze byc? ;>

W grudniu wracam do kraju. Może reaktywacja grupy stołecznej w 2OO? Czwartki literackie?

pcm...@gmail.com

> [...]

> Poczatki byly niezle, od razu ze Zbigim i MichalS'em pojechalismy na
> zacmienie slonca na Wegry - to tez bylo kurwa dwadziescia lat temu!

Bąrzur !
Tesz byłem na zaćmieniu w 99 - Byli czasy...
A wogle straaasznie daaawno nie pisałem na precle.
Pozdro.
lisek :-)
XT 600 ; GSX 1100 G ; Wueske sprzedałem !

Budyń

etam, lisek mówił zawsze czesc tu lisek

b.

michal.m...@gmail.com

W dniu sobota, 30 listopada 2019 10:22:49 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

> jak powiem Rzonie, ze Vicio napisał na precle to mi kaze odstawic prochy..

Nie robcie z tego zagadnienia :)

Vicio

pawel.i...@gmail.com

Witam, dokładnie 20 lat temu byłem mocno związany z tą grupą. Wiele osób poznałem z których paru jeździło na wybitne spotkania motocyklowych podróżników do Dzierżoniowa ( Baranek ) organizowane przez cała rodzinę Kwietniów z K+K. Jeździł Zapek, Paweł Polok i wybitny podróżnik Artur Zawodny, który niestety dwa dni temu odszedł, by podróżować na Motocyklu w przestworzach :(

Pozdrawiam,
Paweł Świętosławski

Zapek

Feb 1, 2024, 12:47:55 AMFeb 1
niedziela, 31 marca 2019 o 10:52:13 UTC+2 Grzegorz Rogala napisał(a):
> Bążur,
>
> i tak nikt tego już nie przeczyta..
E tau.
Czas zapierdziela.
Tyle fajnych lat za nami.
Ale i przed nami.
Chciało by się tak czy siak "kiedyś to było.." ;)

Pozdro !
Zapek
EXC 300

Arni

Feb 1, 2024, 1:24:20 AMFeb 1
W dniu 2024-02-01 o 06:47, Zapek pisze:
ale masz laga... :)

--
Arni

Michal Majdowski

Feb 14, 2024, 6:21:34 AMFeb 14
On Sunday 31 March 2019 at 09:52:13 UTC+1, Grzegorz Rogala wrote:
> Bążur,
[...]
> i tak nikt tego już nie przeczyta..
> Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
> ależ ten czas zapierdala..

Policzylem i przypominam, ze za 1,5 miesiaca minie 25 lat od wyprodukowania pierwszeo posta przez Rogala.
Czuwaj!

> --
> Pozdr!
> Rogal