Kask po wypadku

Terror

Elo,
jakos dawno mnie tu nie bylo. Tak w hu...k dlugo.
Pomyslalem sobie, ze kiedys precel to taka wszechnica wiedzy motocyklowej, to moze ktos ze starej gwardii jeszcze przezyl i pomoze.
Mialem sobie wypadek na moto jakos w maju, gdzie pacnalem kaskiem w auto. Kask niby caly, ale nawet policjant mowil, że to to sie wymienia po zdarzeniu i hu... . A teraz ubezpieczalnia sie wykreca.
Jakas podstawa prawna do tego ,ze mam wymieniac ??
Ktos-cos?

Trr
Kiedyś B12, teraz DRZ w czesciach

Arni

W dniu 2023-09-11 o 21:43, Terror pisze:
https://mu.rf.gov.pl/62/art-6.html
https://motocyklowekaski.wordpress.com/2018/08/28/kiedy-wymienic-kask-motocyklowy/
jeśli kask amortyzował uderzenie to jest do wymiany.
Poszukaj instrukcji do kasków - jest info ze kas poddany silnemu
uderzeniu jest do wymiany. Brak widocznych pęknięć niczego nie zmienia
bo to jest naruszenie struktury wewnętrznej
--
Arni