instructive pictures of all winding diagrams

1 view

Ron van Sommeren

Goedendag,

Ralph Okon did a bit of translating, winding diagrams in English text and in
clear instructive pictures
http://www.powerditto.de/
-> English
-> (Tools) winding schemes in pictures

Do-it-yourself motor homepages, manuals, checks and tests, in first message
of this motor builders tips and tricks thread. The checks and tests may save
you from frying your controller. Thread is active, bookmark it for future
refence and subscribe to it:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=240993

Vriendelijke groeten ;-) Ron van Sommeren
near Nijmegen, the Netherlands
http://home.hetnet.nl/~ronvans/

Marian

Kolego tu jest Polska i polskie forum jak chcesz podjać dyskusję to pisz w
naszym ojczystym jezyku.

Michał Mierzwa

Marian pisze:

> Kolego tu jest Polska i polskie forum jak chcesz podjać dyskusję to pisz w
> naszym ojczystym jezyku.

Jaki fajny, może go wypchać i na telewizorze postawić?

Mumin :>
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2

PeKlesyk

> Kolego tu jest Polska i polskie forum jak chcesz podjać dyskusję to pisz w
> naszym ojczystym jezyku

w ten sposób zamiast korzystać z doświadczeń innych będziemy wymyślali od
nowa to co już zostało opracowane

PMK

buwi777

Użytkownik "Marian" <jag...@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Kolego tu jest Polska i polskie forum jak chcesz podjać dyskusję to pisz w
> naszym ojczystym jezyku.

To może kolego Marianie podszkolicie się w języku angielskim - z
doświadczenie mogę powiedzieć że jest to BARDZO przydatna umiejętność w
obecnych czasach.

pozdrawiam

buwi777

AlexY

Użytkownik buwi777 napisał:

> To może kolego Marianie podszkolicie się w języku angielskim - z
> doświadczenie mogę powiedzieć że jest to BARDZO przydatna umiejętność w
> obecnych czasach.

A ja uwazam ze podzial grup na kraje czemus jednak sluzy,
choc akurat w przypadku Ron'a mozna przymknac oko bo faktycznie ciekawe
informacje podaje a nie pyta o banaly na zlej grupie

--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt

rcfl...@gmx.com

Kolego (ew. Szanowny Panie)

Mikolaj Rej z Naglowic powiedzial "Polacy nie gesi, tez swoj jezyk maja" i
mial calkowita racje. Uzywam tego jezyka z wielka przyjemnoscia i nawet szkole
innych w efektywnym jego uzyciu.
Zastanawiam sie tylko jak okreslic tych Polakow, ktorzy w 21 stuleciu (wiek
globalizacji) maja TYLKO swoj jezyk (na to byc moze sa jakies
usprawiedliwienia), ale do tego probuja narzucic swoj deficyt innym.

Aby zakonczyc pozytywnym wydzwiekiem - mam nieograniczona autoryzacje Ralpha
aby tlumaczyc wszystko, co pojawia sie na jego stronie (to pozostalo jeszcze
od wspolpracy polsko-niemieckiej przy Projekcie Streamer) i jak znajde na to
roche czasu to zrobie to i wrzuce na www.alexrc.com

Pozdrawiam wszystkich cytatem wypowiedzi jednego z krolow polskich
skierowanych do mlodego owczas chlopca imieniem Jan Dlugosz "ucz sie chlopcze
laciny, a ja cie zrobie panem"
Pomijajac fakt, ze lacina zostala zastapiona angielskim, wypowiedz ta nadal
jest bardzo aktualna.

Alex
Wirtualny Klub Modelarzy RC
www.alexrc.com/forum

ktabaczynski

Użytkownik <rcfl...@gmx.com> napisał w wiadomości

> [...]
> chlopcze
> laciny, a ja cie zrobie panem"
> Pomijajac fakt, ze lacina zostala zastapiona angielskim, wypowiedz ta

Ja z kolei wiem, że tak mówił stary już wtedy hetman Żółkiewski
do chłopca imieniem Jan Czarnecki... ale może wiem źle.

Tym niemniej nikt mi nie wmówi, że dzisiaj angielski jest
w Polsce obcym językiem.

Pozdrowienia. Krzysztof.

Ron van Sommeren

buwi777

Użytkownik "Ron van Sommeren" <ron.van.sommeren_curly_thingy_hetnet.nl>
napisał w wiadomości news:4341434e$0$16212$ba62...@text.nova.planet.nl...

> I know, but my Polish is a bit rusty and doing my post in Dutch would not
> help much, would it ;-) ?

Ron - in English please, Dutch language is not so popular in our country
:-))

buwi777

Michał Mierzwa

buwi777 pisze:

> Ron - in English please, Dutch language is not so popular in our country
> :-))

C'mon, it's like German, one just need to take out all those extra vowels.

Mumin
Ps. In fact Dutch is as close to German as Czech to Polish :)

Ron van Sommeren

> C'mon, it's like German, one just need to take out all those extra vowels.
> Ps. In fact Dutch is as close to German as Czech to Polish :)
Dutch and German are rather close BUT the Dutch language is not a German
dialect is many people think. In fact it's older than the language spoken in
Germany.
I live 25km from the German border, and before the age of satelite TV,
German tv stations were the only foreign stations we could receive on our TV
sets. We could understand German before English.

Vriendelijke groeten / freundliche Grüsse / friendly greetings, Ron

Szymon Bartuś

> I know, but my Polish is a bit rusty and doing my post in Dutch would not
> help much, would it ;-) ?
Don't care about such posts, sometimes (but fortunately very rare) folks here
are showing some very disturbing "Polish" ;-) fetures.

Cheers,
Szymon

Ron van Sommeren

Goedendag Szymon,

> Don't care about such posts, sometimes (but fortunately very rare) folks
> here
> are showing some very disturbing "Polish" ;-) fetures.

You'll find silly xenofobes in every country, alas :-(

Vriendelijke groeten ;-) Ron

"Szymon Bartu?" <szymon.bar...@wp.pl> wrote in message

Doman

> You'll find silly xenofobes in every country, alas :-(
Ron don't listen to him ;-)

--
Mariusz

HTTP://Doman.XT.PL