Trzeba to rozpirzyć w drebiezgi.

XL

Kolos na glinianych nogach - Unia Europejska - jest już totalnie
skompromitowana i właśnie się sama wali. Trzeba pomóc, aby jak najszybciej
przestała istnieć.
W niczym nie pomaga, a jeszcze okrada i służy obcym za łapówy. Won.

--
„Słowo „rozkaz” porusza armie, słowo „wolność” - narody.” Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

XL

XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> przestała istnieć.
> W niczym nie pomaga, a jeszcze okrada i służy obcym za łapówy. Won.

Tradycyjnie - sorry, miało iść gdzie indziej. Mój czytnik czasem mi przed
oczami się wije. A może oczy już nie te.