Odchudzanie za pomoca kim-chi

janp...@gmail.com

Aug 27, 2007, 6:01:49 AM8/27/07
Koreanczycy znaja i stosuja na codzien wspanialy sposob na
pozostawanie smuklym i szczuplym. Dzieki niemu 50 milionow mieszkancow
Korei Poludniowej jest szczupla jak gwiazdy filmowe. Jesli zas w owej
Korei Poludniowej spotka sie kogos otylego, po zbadaniu zawsze okazuje
sie ze jest on albo turysta albo emigrantem - stad nie stosuje owej
cudownej potrway koreanskiej. A w Korei Poludniowej jest jedzenia cale
zatrzesienia - i to lepszej jakosci (i zapewne tansze w stosunku do
miejscowych zarobkow) niz w Polsce.

Owym zas cudownym sposobem na szczuplosc niemal 50 milionow
Koreanczykow jest jedna potrawa jaka w Korei zjada sie na surowo jako
przystawke dla kazdego obiadu. Potrawa ta nazywa sie "kim-chi".
Smakuje ona nieco podobnie jak nasza kiszona kapusta, tyle ze jest
troche bardziej pieprzna. Wystarczy zjadac tylko okolo 50 do 100 gram
owej surowej kim-chi jako dodatek do kazdego obiadu, a natychmiast
zaczyna sie tracic wage bez wzgledu na to co i ile sie je na ow obiad.
Powodem jest niezwykla "inteligentna energia" zawarta w owej "kim-
chi", ktora na Delekim Wschodzie nazywaja energia "chi". To owa
energia czyni cuda - w tym przypadku z nasza waga.

Ja zaczalem jesc "kim-chi" poczawszy od 1 marca tego roku, zas przez 6
miesiecy odkad ja zjadam stracilem 9 kilo nadwagi. Za jakies wiec 4
nastepne miesiace tego jedzenia powroce do swojej normalnej wagi. A
wszystko to bez potrzeby stosowania jakiejkolwiek diety (tj. to co
jadlem przedtem, jem i teraz), ani bez zmiany mojego trybu zycia (tj.
tak jak przedtem bylem "komputerowym nerdem" unikajacym sal
gimnastycznych i sportow, tak nim jestem i obecnie).

Ja ochotniczo wysylam kazdemu (za darmo) recepture jak przygotowac dla
siebie owa koreanska kim-chi - pod warunkiem jednak ze ow ktos odpowie
mi na trzy proste pytania wyszczegolnione na mojej stronie
internetowej "korea_pl.htm". Jak mi donosza ci co recepture ta juz
otrzymali, w Polsce daje sie zakupic wszystkie potrzebne skladniki kim-
chi (najbardziej podstawowe z nich obejmuja kapuste i pieprzna papryke
popularnie zwana "chili"). Oto adresy pod ktorymi strona
"korea_pl.htm" powinna dac sie poczytac, zas zdjecia skladnikow kim-
chi ogladnac wzrokowo:

http://bandits.netfast.org/korea_pl.htm
http://users3.nofeehost.com/devils/korea_pl.htm
http://energy.atspace.org/korea_pl.htm
http://evil.php0h.com/korea_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/korea_pl.htm
http://evolution.prohosts.org/korea_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/korea_pl.htm
http://god.anfor.net/korea_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/korea_pl.htm
http://gravity.my-place.us/korea_pl.htm
http://healing.happyhost.org/korea_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/korea_pl.htm
http://karma.phpnet.us/korea_pl.htm
http://nirvana.phpnet.us/korea_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/korea_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/korea_pl.htm
http://rubik.php0h.com/korea_pl.htm
http://tapanui.ifastnet.com/korea_pl.htm
http://wroclaw.s4u.org/korea_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/korea_pl.htm

Z totaliztycznymi pozdrowieniami, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

dexth

Aug 27, 2007, 8:21:14 AM8/27/07
Odchudzanie jest w psychice czlowieka, a nie w potrawach, potrawy to rzecz
wtorna. Nie ma codownych srodkow na odchudzanie, po prostu trzeba chciec byc
szczuplym.

dexth
de...@interia.pl
GG1221004

Als

Aug 27, 2007, 9:05:55 AM8/27/07
Dnia Mon, 27 Aug 2007 03:01:49 -0700, janp...@gmail.com napisał(a):

<ciach>bełkot do kwadratu</ciach>

Ogólnie rzecz biorąc pieprzysz jak potłuczony. Ale w ramach dobrych
uczynków podzielę się z wszystkimi recepturą na kimchi bez żadnych pytań i
odpowiedzi (owszem, jestem podmieńcem, pozbawiłem twoją byłą uczelnię
studentów, dlatego cię zwolnili, ten post to też fragment sekretnej
okupacji Ziemi):

Kimchi to kiszona kapusta pekińska z czosnkiem, chilli (koreańskie chilli
jest inne niż dostępne w Polsce, "profesor" nie ma pojęcia, o czym pisze,
można stosować nasze ale całość będzie ostrzejsza, bo koreańskie jest
bardziej słodkie), imbirem, daikonem. To jest wersja podstawowa, wariantów
jest podobno tyle, ile gospodarstw domowych w Korei (podobnie jak u nas z
przepisami na bigos). Kapustę pekińską kroi się na ćwiartki albo szatkuje
na paski, moczy w solance (1 szklanka soli na 10 szklanek wody) przez kilka
godzin, następnie spłukuje pod bieżącą wodą. Z solanki po moczeniu kapusty,
chilli i innych dodatków robi się pastę o konsystencji budyniu. W
garnku/słoiku/pojemniku układa warstwę kapusty, na nią trochę pasty, znowu
kapusta, pasta itd. Na samą górę kładzie się talerzyk i przyciska czymś
ciężkim. Garnek stawia się w ciepłym miejscu na ok. 2 dni, potem wstawia do
lodówki na ok. 4-5 dni. Im dłużej stoi, tym kwaśniejsze i ostrzejsze.
Bardzo dobrze pasuje do mięsa.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam. [Henri Monnier]

Marek

Aug 27, 2007, 10:40:42 AM8/27/07

Użytkownik <janp...@gmail.com> napisał w wiadomości

> Koreanczycy znaja i stosuja na codzien wspanialy sposob na
Facet robi wszystko by zwabic na swoja strone opisujaca stek bzdur
(najbardziej rozsmieszyla mnie teza o "przesunieciu ku czerwieni"
i "przesunieciu ku fioletowi" pokazujaca ze ZUPELNIE nie rozumie
charakteru rozszerzania sie wszechswiata).
UFO, rozdzki, telekineza - wszystko na kupie.
Do tego sposob formulowania zdan nasuwajacy watpliwosc juz nie
co do tytułu "profesorskiego" ale nawet ukończonego technikum :)
pozdrawiam
Marek

Marek

Aug 27, 2007, 11:01:40 AM8/27/07
Po blizszym zapoznaniu sie ze strona wycofuje moje kpiny -
autor ma niewatpliwe klopoty zdrowotno-osobowosciowe, a z tego
nie powinno sie kpic.
Jeszcze raz przepraszam
Marek

Ewa (siostra Ani) N.

Aug 27, 2007, 5:16:55 PM8/27/07

Le lundi 27 août 2007 à 15:05:55, dans <pubod5szlj72.56xna2u3k9lj$.d...@40tude.net> vous écriviez :

> Dnia Mon, 27 Aug 2007 03:01:49 -0700, janp...@gmail.com napisal(a):

> <ciach>belkot do kwadratu</ciach>

> Ogólnie rzecz biorac pieprzysz jak potluczony.

Dzieki za zwiezle podsumowanie.
Mi sie nawet doczytac do konca nie chcialo :)

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

Konrad Kosmowski

Aug 27, 2007, 5:30:52 PM8/27/07
** Marek <m...@pl-net.pl> wrote:

> Po blizszym zapoznaniu sie ze strona wycofuje moje kpiny - autor ma
> niewatpliwe klopoty zdrowotno-osobowosciowe,

Nie tam. Po prostu chce zaspamować wyszukiwarki (np. Google).

--
+ ' .-. .
, * ) )

Magdalena Bassett

Aug 27, 2007, 6:32:24 PM8/27/07
janp...@gmail.com wrote:

> Owym zas cudownym sposobem

> Powodem jest niezwykla "inteligentna energia"

> Ja zaczalem jesc "kim-chi" poczawszy od 1 marca tego roku

>bylem "komputerowym nerdem", tak nim jestem i obecnie.

Dzieki, ubawilam sie do lez - dawno juz nie bylo tu kogos z
yntelygentnom energiom. Dobrze wiedziec, ze 6 miesiecy diety z kim chi
warzy mozg. Bezpowrotnie.

lol.
:)

MB

janp...@gmail.com

Aug 27, 2007, 8:47:38 PM8/27/07
On 27 Sie, 06:05, Als <111v...@11111wp.pl> wrote:
Ale w ramach dobrych
> uczynków podziel si z wszystkimi receptur na kimchi
> Kimchi to kiszona kapusta peki ska z

Ta bledna receptura przytoczona przez UFOnaute-diabelka "Alsa" jest
tylko mizernym substytutem smakowym prawdziwego "kim-chi".
Substytut ten smakuje niemal tak jak kim-chi, jednak pozbawiony jest
inteligentnej energii zwanej "chi" - ktora wlasnie jest zrodlem
wszelkich zalet tej niezwyklej potrawy. Jesli wiec ktos da sie zwiesc
tej recepturze, lub innym "podtrobianym" recepturom jakie UFOnauci-
podmiency dla wprowadzenia ludzi w blad powstawiali w internecie,
oczywiscie bedzie sie ja objadal bez konca i wcale nie straci wagi.
Tylko receptura ktora ja autoryzuje swoim autorytetem, lub ktora
otrzymalo sie od autentycznego Koreanczyka, jest ta poprawna, tj.
zawierajaca inteligentna energie "chi" oraz dokonujaca cudow w naszym
systemie trawiennym.

Inteligentna energia "chi" (jej nazwe czyta sie jak polskie "czi")
oraz jej cudowne dzialanie na ludzki jest doskonale znana na swiecie.
Jesli ktos chce cos o niej sobie poczytac, to niezaleznie od moich
stron internetowych, wiele na jej temat mozna znalezc w wyszukiwarkach
piszac po prostu jej nazwe "chi". To wlasnie ta sama energia np.
pozwala adeptom "kung-fu" rozbijac w proch stalowe sztaby (zwykle
rozbijaja oni sztaby swoimi glowami). To ona udrawia w przypadkach
Wschodnich Medycyn Ludowych. To ona tez prowadzi do doskonalego
balansu ducha i ciala w przypadku poznania metod sterowania jej
przeplywem za pomoca akupunktury lub tzw. "martial arts".

O prawdzie niniejszej mojej wypowiedzi swiadczy tez fakt, ze wypowiedz
ta zostala tak zaciekle zaatakowana przez zamaskowane diabelki-UFOlki
skrycie sabotazujace niniejsza grupe i wprowadzajace ludzi w
"wyzywieniowe maliny". Wszakze gdybym nie narazal sie szatanskim
UFOnautom swoimi wysilkami edukowania ludzi, nikomu by nie
przeszkadzalo to co pisze. Co kogos moze bowiem obchodzic ze ja pisze
o kim-chi, jesli nie jest mu na reke sprobowanie tej cudownej diety.
Prawda jednak jest taka, ze kim-chi zawiera w sobie owa cudowna
intelignetna energie "chi". Byloby zas tragedia dla skrytej okupacji
Ziemi przez diabelskich UFOnmautow gdyby ludzie dowiedzieli sie o owej
inteligentnej energii. Wszakze wowczas zaczeliby zadawac sobie pytania
"skad bierze sie inteligencja owej energii". Od takich zas pytan juz
tylko jeden krok do zrozumienia faktu ze Bog faktycznie istnieje -
tyle ze, agenci diabelskich UFOnautow skrycie przesladuja wszystkich
tych naukowcow ktorzy otwarcie wskazuja dowody na istnienie Boga.

Na temat szatanskich wybiegow na jakie zdobywaja sie owi agenci
UFOnautow ktorzy skrycie dzialaja na Ziemi i na niniejszej grupie aby
ukrywac prawde przed ludzmi, opublikowana zostala specjalna strona
ktora nosi dwie nazwy (dla utrudnienie jaj sabotazowania przez owych
UFOnautow). Mianowicie nazywa sie ona "memorial_pl.htm" oraz
"beaming_pl.htm". Wskazuje ona dowody zdjeciowe jakie dokumentuja
wzrokowo przypadki kiedy UFOnauci-diably otwarcie oszukiwali ludzi i
"wprowadzali wszystkich w maliny" w najrozniejszych istotnych
sprawach. Strone te mozna sobie przegladnac pod nastepujacymi adresami
(a scislej tylko tymi z adresow wyszczegolnionych ponizej, ktorych owi
UFOnauci-podmiency nie zdazyli jeszcze zasabotazowac):

http://bandits.netfast.org/beaming_pl.htm
http://users3.nofeehost.com/devils/memorial_pl.htm
http://energy.atspace.org/memorial_pl.htm
http://evil.php0h.com/memorial_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/memorial_pl.htm
http://evolution.prohosts.org/memorial_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/memorial_pl.htm
http://god.anfor.net/memorial_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/memorial_pl.htm
http://gravity.my-place.us/memorial_pl.htm
http://healing.happyhost.org/memorial_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/memorial_pl.htm
http://karma.phpnet.us/memorial_pl.htm
http://nirvana.phpnet.us/memorial_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/memorial_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/memorial_pl.htm
http://rubik.php0h.com/memorial_pl.htm
http://tapanui.ifastnet.com/memorial_pl.htm
http://wroclaw.s4u.org/memorial_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/beaming_pl.htm

Magdalena Bassett

Aug 27, 2007, 9:24:46 PM8/27/07
janp...@gmail.com wrote:

> Na temat szatanskich wybiegow na jakie zdobywaja sie owi agenci
> UFOnautow ktorzy skrycie dzialaja na Ziemi i na niniejszej grupie aby

PLONK, kretynie!

Message has been deleted

Qrczak

Aug 28, 2007, 3:43:25 AM8/28/07
Uzytkownik <janp...@gmail.com> napisal w wiadomosci
[ciach]

> wprowadzajace ludzi w "wyzywieniowe maliny".
[ciach]

> Z totaliztycznymi pozdrowieniami, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

Z tymi kwestiami to na pl.soc.medycyna
Tu nie lecza psycholi

Qr

Als

Aug 28, 2007, 4:26:04 PM8/28/07
Dnia Mon, 27 Aug 2007 17:47:38 -0700, janp...@gmail.com napisał(a):

<ciach>nie podejmuję się tego określić</ciach>

No gościu - normalnie rispekt dla ciebie. Rozumiem, że etap rozbijania
stalowych sztab głową już przerabiałeś.

Z mojej strony EOT, bo nie będę tracił cennej energii "chi" na dyskusje z
(przepraszam za wyrażenie niecenzuralne, ale to cytat, więc czuję się
usprawiedliwiony przepraszając jednocześnie wrażliwych) "profesorem
doktorem inżynierem Janem Pająkiem".

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Piłka ugrzęzła gdzieś tam w ciałach warszawskich zawodników — Andrzej
Janisz, radio

Ewa (siostra Ani) N.

Aug 28, 2007, 4:41:16 PM8/28/07

Le mardi 28 août 2007 à 22:26:04, dans <62x78fz3hsy9$.1mwmpp7059ql1$.d...@40tude.net> vous écriviez :

> Dnia Mon, 27 Aug 2007 17:47:38 -0700, janp...@gmail.com napisal(a):

> <ciach>nie podejmuje sie tego okreslic</ciach>

> No gosciu - normalnie rispekt dla ciebie. Rozumiem, ze etap rozbijania
> stalowych sztab glowa juz przerabiales.

> Z mojej strony EOT, bo nie bede tracil cennej energii "chi" na dyskusje z
> (przepraszam za wyrazenie niecenzuralne, ale to cytat, wiec czuje sie
> usprawiedliwiony przepraszajac jednoczesnie wrazliwych) "profesorem
> doktorem inzynierem Janem Pajakiem".

Na reszcie rzeczowa reakcja.

Je tez bardzo docenilam wysokonaukowy post Dr. Jana.
A nawet zmartwilo mnie ze forumowicze sie martwili.

Ewcia
Kim - Chi - Guevara

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

Magdalena Bassett

Aug 28, 2007, 6:54:20 PM8/28/07
Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Ewcia
> Kim - Chi - Guevara

LOL!

rft

Aug 29, 2007, 2:47:31 AM8/29/07
My tez mamy Kim-chi. Jest to "zupka chinska" za 1.40 pln produkcji Tao Tao.
Do sklepow i do chudniecia!

Zachariasz Sikaj

Aug 27, 2007, 6:26:55 AM8/27/07
janp...@gmail.com wrote:

> Koreanczycy znaja i stosuja na codzien wspanialy sposob na

kim-chi w dupe

--
Spieszmy sie kopac ludzi, tak szybko odchody

janp...@gmail.com

Aug 29, 2007, 5:23:57 AM8/29/07
On 28 Sie, 13:41, "Ewa (siostra Ani) N." <ni...@yahoo.com> wrote:

Ewcia
> Kim - Chi - Guevara

Hej kumoterko Ewa (czy tez moze kumotrze Evil). Gdyby nie fakt ze na
innych grupach wystepujesz pod meskimi pseudonimami, zaczalbym
posadzac ze masz jakies niespelnione marzenia wobec mojej osoby.
Wszakze zamiast pisac o "kim-chi" i odchudzajacych wlasnosciach tej
cudownej potrawy, caly czas sie koncentrujesz na dobitnym podkreslaniu
co myslisz na moj temat. Na dodatek, z twojego profilu oraz z liczby
pozbawionych tresci postow ktore kumoterko(rze) nieustannie
generujesz, wynika ze jestes zawodowym pisarzem postow ktory nie czyni
niczego innego jak tylko zawodowo i bez przerwy zasmieca internet
swoimi opiniami. Na dodatek swoje posty wysylasz z jakiegos
francuskiego komputera. Wszystko to brzmi wiec dosyc zagadkowo. Gdybym
to ja zobaczyl tego typu osobiste przyczepianie sie do jakiejs nikomu
niewinnej potrawy i do osoby ktory eksperymentalnie sprawdzil jej
cudowne dzialanie oraz osobiscie widzial jej dobroczynne dzialanie na
niemal 50 milionowej ludnosci Korei Poludniowej, dla mnie byloby to
dodatkowym dowodem ze w danej sprawie kryje sie cos ogromnie waznego -
co powinienem dokladnie poznac. Wszakze jakas kumoterka(r) Ewa/Evil
stara sie ukryc przed innymi ludzmi i obrzydzic im czytanie danej
informacji. Ciekawe tez czy owym czyms - co tak usilnie starasz sie
kumoterko(rze) Ewa/Evil ukryc i obrzydzic innym, jest odchudzajace
dzialanie "kim-chi", czy tez "inteligentna energia". Znaczy, czy np.
kumoterko(rze) Ewo/Evil masz fabryke jakiegos preparatu odchudzajacego
ktory przynosi ci miliony i to dlatego byloby dla ciebie prawdziwa
kleska gdyby kazdy nagle odchudzil sie tak jak to czyni okolo 50
milionow Koreanczykow - znaczy tanio, bez kupowania twojego preparatu,
oraz masowo. Czy tez jestes jednym z tych kosmicznych chwastow ktory
staraja sie upowszechnic ateizm na naszej planecie, a stad ktory czyni
wszystko aby zniechecic ludzi do poczytania czegokolwiek na temat
inteligentnej energii "chi" (czytaj ta nazwe jaki "czi"), uzdrawianiu,
itp. (Wszakze od poznania istnienia i dzialania "inteligentnej
energii" jest juz tylko krok do poznania istnienia i dzialania Boga.)

Na wypadek gdybys jednak kumoterko(rze) zamiast zwalczac i psioczyc
zechcial dowiedziec sie dokladniej skad owa inteligencja bierze sie w
inteligentnej energii "chi", rekomenduje zerkniecie na strone
"dipolar_gravity_pl.htm". Ponizej zestawiam adresy internetowe pod
ktorymi strona ta powinna byc dostepna:

http://bandits.netfast.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://users3.nofeehost.com/devils/dipolar_gravity_pl.htm
http://energy.atspace.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://evil.php0h.com/dipolar_gravity_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/dipolar_gravity_pl.htm
http://evolution.prohosts.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/dipolar_gravity_pl.htm
http://god.anfor.net/dipolar_gravity_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/dipolar_gravity_pl.htm
http://gravity.my-place.us/dipolar_gravity_pl.htm
http://healing.happyhost.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://karma.phpnet.us/dipolar_gravity_pl.htm
http://nirvana.phpnet.us/dipolar_gravity_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/dipolar_gravity_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://rubik.php0h.com/dipolar_gravity_pl.htm
http://tapanui.ifastnet.com/dipolar_gravity_pl.htm
http://wroclaw.s4u.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/dipolar_gravity_pl.htm

jureq

Aug 29, 2007, 7:02:01 AM8/29/07
Dnia Mon, 27 Aug 2007 03:01:49 -0700, janpajak napisał(a):

> Koreanczycy znaja i stosuja na codzien wspanialy sposob na
> pozostawanie smuklym i szczuplym. Dzieki niemu 50 milionow mieszkancow
> Korei Poludniowej jest szczupla jak gwiazdy filmowe.

Muszę z przykrością zauważyć, że mieszkańcy Korei Północnej mają jeszcze
skuteczniejsze metody odchudzania.

Message has been deleted

Qrczak

Aug 29, 2007, 1:58:59 PM8/29/07
Użytkownik "Marek" <m...@pl-net.pl> napisał w wiadomości

> p.Pajak zakwalifikuje
> adwersarza do kategorii "podmienców"
> Nie wiecie kto to jest "podmieniec" ? Cytuje ze strony p.Pajaka :
> "podmiency sa to UFOnauci którzy po przejsciu odpowiedniej operacji
> plastycznej
> upodabniajacej ich do wybranych ludzi,

Stallone!!!

Qra, fanka MiB :-)

Ewa (siostra Ani) N.

Aug 29, 2007, 5:37:14 PM8/29/07

Le mercredi 29 août 2007 à 16:33:45, dans <fb40du$l1d$1...@nemesis.news.tpi.pl> vous écriviez :

> Uzytkownik <janp...@gmail.com> napisal w wiadomosci

> Jeszcze raz apeluje - nie dyskutujcie z p. Pajakiem, ale tez nie
> wysmiewajcie sie
> z Niego.

Ale dlaczego sie nie smiac ? Doradzam lekture klasycznego tekstu :
http://ftp.de.sinuspl.net/pub/docs/klasyfikacja_troli.htm

Ewa (siostra Ani) N.

Aug 29, 2007, 5:42:39 PM8/29/07

Le mercredi 29 août 2007 à 11:23:57, dans <1188379437....@q3g2000prf.googlegroups.com> vous écriviez :

> [...]

> Hej kumoterko Ewa (czy tez moze kumotrze Evil). Gdyby nie fakt ze na
> innych grupach wystepujesz pod meskimi pseudonimami

Puknij sie w glowe.

Marek

Aug 29, 2007, 10:05:24 PM8/29/07

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <ni...@yahoo.com> napisal w wiadomosci
news:2891224288> Ale dlaczego sie nie smiac ? Doradzam lekture klasycznego
tekstu :
> http://ftp.de.sinuspl.net/pub/docs/klasyfikacja_troli.htm

Fakt ze trolluje, ale oprocz tego jest chyba chory...

Jerzy Nowak

Sep 4, 2007, 2:48:00 PM9/4/07
janp...@gmail.com pisze:

> Koreanczycy znaja i stosuja na codzien wspanialy sposob na
> pozostawanie smuklym i szczuplym. Dzieki niemu [...]

> Z totaliztycznymi pozdrowieniami, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

Dopóki górale jedli kwaśnicę i oscypki byli szczupli, teraz cierpią na
te same choroby co inni mieszkancy Polski.
Parę dni temu pochowano właściciela Bąkowej Zochyliny. Zmarł w wieku 54
lat, wcześniej był aktywnym sportowcem.
Widocznie jadł to co serwował ceprom u siebie.
:-(
pozdr. Jerzy
--
Polecam kwaśnicę w Dominium Pizza na Krupówkach.
;-)

BBjk

Sep 5, 2007, 12:25:02 AM9/5/07
Jerzy Nowak pisze:

> [...]
> lat, wcześniej był aktywnym sportowcem.
> Widocznie jadł to co serwował ceprom u siebie.

Co Ty pleciesz?
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/ (Warszawa)

janp...@gmail.com

Sep 5, 2007, 5:24:55 AM9/5/07
On 4 Wrz, 11:48, Jerzy Nowak <007_bez_sp...@megapolis.pl> wrote:
> Dopóki górale jedli kwa nic i oscypki byli szczupli, teraz cierpi na

> te same choroby co inni mieszkancy Polski.
> Par dni temu pochowano w a ciciela B kowej Zochyliny. Zmar w wieku 54
> lat, wcze niej by aktywnym sportowcem.
> Widocznie jad to co serwowa ceprom u siebie.
> pozdr. Jerzy
> Polecam kwa nic w Dominium Pizza na Krupówkach.

To bardzo ciekawa informacja - i ma zwiazek z "kim-chi". Byc moze w
polskiej "kwasnicy" tez zawarta jest inteligentna energia
"chi" (czyzby kiedys gorale wymawiali ja jako "kwasni-chi"? -
zartuje!) Chcialbym o tym wspomniec na mojej stronie o "kim-chi" -
jesli nie ma Pan nic przeciwko temu. (Wszakze dobrze jest popierac
wszystko co polskie, a moje strony czytaja ludzie z calego swiata!)
Czy moglby jednak przedtem mi Pan wyjasnic co to wlasciwie jest ta
"kwasnica" i jak gorale ja wytwarzali? (Moze zna Pan na nia
recepture?) Czy "oscypki" tez sa kwasne? Z czego te sie produkuje? Czy
zna Pan recepture? Zadaje takie dziwne pytania, bo mieszkam po drugiej
stronie swiata i nie mialem okazji sprobowac ani "oscypek" ani
"kwasnicy" (kiedys w dziecinstwie slyszalem wprawdzie o oscypkach,
jednak nie pamietam czy wiedzialem wowczas jak one smakuja, np. czy sa
kwasne). Bardzo tez krucho u mnie z czasem, aby pracochlonnie szukac
tych informacji po internecie.

Panslavista

Sep 5, 2007, 9:49:50 AM9/5/07

<janp...@gmail.com> wrote in message

Kwasnica to zupa na kwasie z kiszonej kapusty, w najskromniejszym
rozwiazaniu kwas wymieszany z wrzatkiem i troche wkrojonych ziemniaków, lub
nalana na ugotowane osobno ziemniaki. Omasty czesto nie bylo, ale gdy bywala
to najczesciej sadlo, slonina, czy boczek. Moze tez byc gotowana na rosole
lub wywarze po gotowaniu pasztetów czy nawet kaszanek. Dobra jest na
zeberkach baranich.

Jerzy Nowak

Sep 5, 2007, 2:40:35 PM9/5/07
BBjk pisze:

> Co Ty pleciesz?

To:
http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/947/Pozegnanie_quotBakaquot_w_piatek_o_godz_11.html
pozdr. Jerzy

BBjk

Sep 5, 2007, 2:54:09 PM9/5/07
Jerzy Nowak pisze:

Zmarł człowiek. Nie wiesz, jaka była przyczyna tej śmierci. Tragedii dla
jego bliskich.
Opowiadasz jakieś bzdury na temat tego, co TWOIM ZDANIEM jadł i stroisz
głupawe żarty w obliczu śmierci.

(Jakbyś się czuł, gdybyś czytał takie dyrdymały na temat śmierci kogoś z
twoich bliskich, czy choćby znajomych? Pytanie retoryczne i nie ma co
ciągnąc tematu. Pewnych rzeczy się po prostu nie robi).
--
BBjk

janp...@gmail.com

Sep 6, 2007, 3:46:07 AM9/6/07
On 5 Wrz, 11:54, BBjk <baja...@qgazeta.pl> wrote:
> Zmarł człowiek ... i stroisz

> głupawe żarty w obliczu śmierci.
> BBjk

Czy mamy rozumiec ze BBjk argmentuje, ze na temat ludzi ktorzy umarli
nie wolno dyskutowac ani wypowiadac sie na tematy ktore moga sie nie
podobac ich rodzinie lub bliskim? Albo wyrazajac to innymi slowami,
czy jesli sie np. stwierdzi ze Hitler byl potworem i ze jego wlosy
rosly pod gore glowy jak u typowego UFOnauty, to czy wowczas tylko
wykazuje sie brak litosci wobec jego bliskich oraz ze stroi sie zarty
w obliczu smierci? Albo jesli sie stwierdzi ze Stalin wspolnie z
Hitlerem dokonali kolejnego rozbioru Polski, ze Stalin podobnie jak
Hitler tez mial wlosy rosnace pod gore glowy - jak to jest typowe dla
anatomii UFOnautow, oraz ze Stalin uczynil wszystko co w jego mocy aby
Rosja przegrala Druga Wojne Swiatowa i aby to Niemcy zawladneli
swiatem - tyle ze jego narod nie podzielal jego intencji, to czy
wowczas wypowiada sie cos czego sie nie powinno poruszac?

Na odmiennej grupie i watku o adresie
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/browse_thread/thread/201db28652be666e/04779a3f582d6fd5#04779a3f582d6fd5
niejaki "ab.666" (u ktorego to osobnika identyfikujacego siebie z
"antychrystem" latwo zauwazyc wysokie podobienstwo stylu pisania do
stylu uzywanego przez osobnika o aliasie "BBjk" - co zdawaloby sie
sugerowac ze oba te pseudonimy moga byc uzywane przez jedna i ta sama
istote) wpisane zostaly niezbyt pochlebne insynuacje pod adresem JPII.
Czy mamy przez to rozumiec, ze jesli same dobrze zamaskowane diabeki-
UFOnauci pisza cos niezbyt pochlebnego o kims kto umarl a kto
reprezentowal opozycje przeciwko ich skrytej okupacji Ziemi, wowczas
wszystko jest OK. Jesli jednak przypadkowo i w imie poczucia humoru
ktos kto nie ukrywa (jak UFOnauci-dibleki) glowy poza maska
pseudonimu, ujawnia zartobliwie cos, co w przypadku gdyby bylo to
prawda wowczas mogloby zostac odebrane jako niezbyt pochlebne
stwierdzenie - poniewaz dzialaloby to w interesie owej skrytej
okupacji Ziemi przez UFOnautow, wowczas jakoby tratuje sie po czyichs
uczuciach i dlatego natychmiast powinno sie zamilknac?

Ja osbobiscie tak wlasnie odebralem logike wymowy powyzszej wypowiedzi
zamaskowanego osobnika o pseudonimie BBjk. Oczywiscie, ja jestem tylko
czlowiekiem - moge wiec sie mylic. Prosilbym wiec BBjk aby za pomoca
swojej kosmicznej madrosci wyjasnil nam tutaj co naprawde usilowal
swoja wypowiedzia nam przekazac.

Jerzy Nowak

Sep 6, 2007, 12:34:02 PM9/6/07
BBjk pisze:

> Zmarł człowiek. Nie wiesz, jaka była przyczyna tej śmierci.

A co to ma do rzeczy? Ja nie o tym piszę a o zmianie jadłospisu wśród
górali.
Weź do ręki MENU=jadłospis którejkolwiek z Zochylin i sprawdź ile
kalorii jest w każdym daniu i itd.
To, ze jedzenie smaczne nie neguję.
Piłem jedynie tylko do stylu odżywiania się (życia) górali, który uległ
znacznym zmianom na gorsze (lepsze).
Skoro nie łapiesz aluzji to ...
Dziadek "mojej" gospodyni ma grubo ponad 90 lat i do dzisiaj odżywia się
tradycyjnie i nadal pasie owce. Nie wybiera się na tamten świat.

> Tragedii dla jego bliskich.

Współczuję im, ale nie o tym pisałem. Zresztą mogli bardziej zadbać o
jego dietę.

> Opowiadasz jakieś bzdury na temat tego, co TWOIM ZDANIEM jadł i stroisz
> głupawe żarty w obliczu śmierci.

???

> (Jakbyś się czuł, gdybyś czytał takie dyrdymały na temat śmierci kogoś z
> twoich bliskich, czy choćby znajomych?

Mój ojciec ma 76 lat, pierwszy zawał miał w wieku 33 lat. Od tamtego
czasu mama zadbała o to, żeby dobrze i prawidłowo się odżywiać,
przejąłem te zasady, praktycznie nie choruję i dobrze mi z tym, wyniki
badań sprzed pół roku super dobre. Ojciec miał siedmioro rodzeństwa, już
nie żyją a on był "środkowy". Większość zmarła przed 60-tką. Dziadek żył
80 lat.
Pradziadkowie z obu stron i jedna prababcia żyli ponad setkę. Dobre
odżywianie zawsze stało w mojej rodzinie na pierwszym miejscu.

> Pytanie retoryczne i nie ma co ciągnąc tematu. Pewnych rzeczy się po prostu nie robi).

No to podyrdymalę jeszcze, skoro jedzenie mu nie zaszkodziło to może
towarzystwo w jakim przebywał.
;-)
Gościł Wałęsę, Wachowskiego ...
Resztę "gości" przemilczę bo zbliżają sie wybory i nie zamierzam wpływać
na ich wynik.
:-)
pozdr. Jerzy

BBjk

Sep 6, 2007, 1:31:31 PM9/6/07
Jerzy Nowak pisze:

> Skoro nie łapiesz aluzji to ...

Wiem, o czym pisałeś.
Po prostu wniosek (skądinąd słuszny) wysnułeś z wyssanych z palca
przesłanek.

> Dziadek "mojej" gospodyni ma grubo ponad 90 lat i do dzisiaj odżywia się
> tradycyjnie i nadal pasie owce.

Gdzie pasa? może wpadnę.

> Współczuję im, ale nie o tym pisałem. Zresztą mogli bardziej zadbać o
> jego dietę.

Ale dlaczego uczepiłeś sie tej jego diety?
Wiesz, dlaczego zmarł? Nie "z jedzenia".
Nie chcę tutaj ciągnąć tego tematu.
Po prostu niepotrzebnie dałeś konkretny przykład, bo Ci pasował do
uzasadnienia tezy. I to mnie ruszyło, a nie sama teza. Skądinąd słuszna.

> Gościł Wałęsę, Wachowskiego ...
> Resztę "gości" przemilczę bo zbliżają sie wybory i nie zamierzam wpływać
> na ich wynik.

A te sprawy to mnie kompletnie nie obchodzą. Dla mnie ważniejsze, ze był
ratownikiem tatrzańskim.
--
BBjk

BBjk

Sep 6, 2007, 1:34:16 PM9/6/07
janp...@gmail.com pisze:

> Czy mamy rozumiec ze BBjk argmentuje

[ciach bełkot]
Możecie rozumieć, co chcecie.
--
BBjk

Message has been deleted

Als

Sep 6, 2007, 2:56:57 PM9/6/07
Dnia Mon, 27 Aug 2007 03:01:49 -0700, janp...@gmail.com napisał(a):

> <ciach>bełkot kwadratowy</ciach>

Miałem już nie karmić trola, ale nie mogę się powstrzymać... W czasie moich
pobytów w Korei nie widziałem tam ANI JEDNEGO KOREAŃCZYKA BLONDYNA. To musi
być spowodowane przez kimchi ;-)

> Z totaliztycznymi pozdrowieniami, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

Ja na szczęście ani profesor, ani doktor, ani inżynier, ale za to wszyscy w
domu i klepki mam na miejscu.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Wokulski spotkał Izabelę na spacerze w łazience.

janp...@gmail.com

Sep 6, 2007, 8:45:22 PM9/6/07
On 6 Wrz, 11:56, Als <111v...@11111wp.pl> wrote:
W czasie moich
> pobytów w Korei nie widziałem tam ...

> Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

A to ty diabelku-UFOlku przylatywales do Korei aby zorganizowac
usuniecie owej rzezby nagiego zenskiego diabla-UFOnauty ktorego
rozslawilem na caly swiat zdeciami zreprodukowanymi na stronie
"sw_andrzej_bobola.htm". Kiedy cie widzialem w Korei ubranego na
czarno i w czarnych okularach - jak to ma zwyczaj sie ubierac typowy
MIB, mialem wlasnie to uczucie, ze jest w tobie cos dobrze mi
znajomego, a jednoczesnie ze promieniuje od ciebie ta sama wsciekla
wrogosc ktora odcuwam we waszych diabelki-UFOlki agresywnych wpisach
zawierajacych ataki na totalizm i na moja osobe. Czy mozesz mi
diabelku-UFOlku wyjasnic dlaczego wasza okupacyjna banda usunela ta
piekna rzezbe nagiej diablicy-UFOnautki z Korei. Przeciez rzazba ta
nikomu nie przeszkadzala a tylko upiekszala miasto. Wprawdzie bardzo
dobrze ilustrowala jak wy diably-UFOnauci naprawde wygladacie w
rzeczywistosci (znaczy jak wygladacie kiedy nie zakladacie masek - co
jest waszyn typowym zachowaniem zawodowych bandytow i rabusiow), ale
podobno (wedlug waszych twierdzen) was wcale NIE ma na Ziemi - rzezba
wiec nie powinna nikomu przeszkadzac. Teraz jednak kiedy ja
usuneliscie moge jej zdjecie pokazywac na stronach totalizmu jako
kolejny dowod ilustracyjny na fakt ze jednak wy UFOlki-diabelki
istniejecie, ze jednak okupujecie i rabujecie Ziemie, ze
systematycznie usuwacie ze Ziemi wszelkie dowody waszgo istnienia i
dzialalnosci, oraz ze wasze mordercze macki rozciagaja sie na cala
nasza planete. Nie bede tutaj wiecej sie rozpisywal, bowiem cala
historia owej rzezby opisana jest juz dokladniej na stronie
"sw_andrzej_bobola.htm" ktora mozna sobie poogladac pod tymi z
nastepujacych adresow, ktorych jeszcze wasza okupacyjna banda nie
zdazyla zasabotazowac:

http://users3.nofeehost.com/devils/sw_andrzej_bobola.htm
http://energy.atspace.org/sw_andrzej_bobola.htm
http://evil.php0h.com/sw_andrzej_bobola.htm
http://evil.thefreehost.biz/sw_andrzej_bobola.htm
http://evolution.prohosts.org/sw_andrzej_bobola.htm
http://fruit.sitesled.com/sw_andrzej_bobola.htm
http://god.anfor.net/sw_andrzej_bobola.htm
http://god.ez-sites.ws/sw_andrzej_bobola.htm
http://gravity.my-place.us/sw_andrzej_bobola.htm
http://healing.happyhost.org/sw_andrzej_bobola.htm
http://karma.freewebpages.org/sw_andrzej_bobola.htm
http://karma.phpnet.us/sw_andrzej_bobola.htm
http://nirvana.phpnet.us/sw_andrzej_bobola.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/sw_andrzej_bobola.htm
http://parasitism.xphost.org/sw_andrzej_bobola.htm
http://rubik.php0h.com/sw_andrzej_bobola.htm
http://tapanui.ifastnet.com/sw_andrzej_bobola.htm
http://wroclaw.s4u.org/sw_andrzej_bobola.htm
http://wszewilki.greatnow.com/sw_andrzej_bobola.htm

Z totaliztycznymi pozdrowieniami, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

P.S. W najblizszym czasie strone "sw_andrzej_bobola.htm" postaram sie
nawet jeszcze bardziej rozbudowac o dokladniejsze opisy sprawy waszego
diabelki-UFOlki usuniecia owej rzezby, a takze dodatkowo zilustrowac
dalszymi zdjeciami. Wszakze skoro wy rozpoczeliscie ostatnio ta wasza
intensywna kampanie oczerniania i wyniszczania wszystkiego co na wasz
temat ujawnia totalizm, ludzkim prawem i obowiazkiem jest obrona Ziemi
i totalizmu przed ta wasza mordercza kampania.

Marek

Sep 7, 2007, 5:39:55 AM9/7/07

> [...]
>piekna rzezbe nagiej diablicy-UFOnautki z Korei. Przeciez rzazba ta
>nikomu nie przeszkadzala a tylko upiekszala miasto.
No no, a u nas usunieto posag Lenina...

janp...@gmail.com

Sep 8, 2007, 2:09:05 AM9/8/07
On 6 Wrz, 10:31, BBjk <baja...@qgazeta.pl> wrote:

> Gdzie pasa? może wpadnę.
> BBjk

Na uzytek tych co NIE znaja metod dzialania UFOnautow chcialbym tutaj
wyjasnic, ze powyzsze lakoniczne "Gdzie pasa? moze wpadne." jest
rodzjem aluzyjnej pogrozki ktorej raczej nie powinno sie lekcewazyc. W
pelnym niedomowien jezyku UFOnautow, powyzsze oznacza, "wpadne tam aby
spowodowac jakis wypadek albo aby odeslac go do nieba jakas inna
metoda". Kilku moim bylym wspolpracownikom po otrzymaniu podobnych
pogrozek nagle przytrafialy sie jakies nieszczescia i ekspresowo
odchodzili oni na tamten swiat. Opisy niektorych z owych przypadkow
przytaczam w podrozdziale A4 monografii [1/4], ktorej gratisowe
egzemplarze mozna sobie sciagnac z internetu za posrednictwem strony
"tekst_1_5.htm" (nazwe tej strony nalezy tylko podmienic za czlon
"bandits_pl.htm" w adresach przytoczonych ponizej). Wcale by mnie wiec
nie zdziwilo, gdyby jakas osoba do ktorej taka lub inna podobna
pogrozka UFOnautow referuje nagle miala jakis wypadek lub
niespodziewanie smiertelnie zachorowala.

UFOnauci znaja setki metod skrytego wyprawiania ludzi na tamten swiat,
poczawszy od indukowania u kogos raka za pomoca specjalnej maszyny
ktorej dzialanie demonstrowali jednemu z uprowadzanych do UFO -
ktorego znalem osobiscie, poprzez najrozniejsze formy "wypadkow", a
skonczywszy na zwyczajnym znikaniu ludzi bez sladu (tj. skrytym
porywaniu ich i zabieraniu na zawsze z Ziemi). Niektore z ich metod
skrytego ludobojstwa opisuje na totaliztycznych stronach o nazwach
"bandits_pl.htm" oraz "military_magnocraft_pl.htm".

Strona "bandits_pl.htm" (a po zamianie nazwy "bandits_pl.htm" na nazwe
"military_magnocraft_pl.htm" - rowniez i strona
"military_magnocraft_pl.htm") moze zostac poogladana pod tymi z
nastepujacych adresow, ktorych bojowki okupacyjne UFOnautow nie
zdazyly jeszcze zasabotazowac:

http://users3.nofeehost.com/devils/bandits_pl.htm
http://energy.atspace.org/bandits_pl.htm
http://evil.php0h.com/bandits_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/bandits_pl.htm
http://evolution.prohosts.org/bandits_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/bandits_pl.htm
http://god.anfor.net/bandits_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/bandits_pl.htm
http://gravity.my-place.us/bandits_pl.htm
http://healing.happyhost.org/bandits_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/bandits_pl.htm
http://karma.phpnet.us/bandits_pl.htm
http://nirvana.phpnet.us/bandits_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/bandits_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/bandits_pl.htm
http://rubik.php0h.com/bandits_pl.htm
http://tapanui.ifastnet.com/bandits_pl.htm
http://wroclaw.s4u.org/bandits_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/bandits_pl.htm

Panslavista

Sep 8, 2007, 2:52:46 AM9/8/07

<janp...@gmail.com> wrote in message

Tak giną moi wrogowie.
Na odmianę ja wyszedłem z wielu zamachów na moje życie bez szwanku, także
mimo napromieniowywania falami elektromagnetycznymi i akustycznymi, także
tymi infra...