Prijon DAYLINER

bombaj

Cześć,

Czy ktoś już pływał nowymi modelami Prijona: Dayliner S i Dayliner L?
Chodzi mi o opinie dot. manewrowości, trzymania kierunku, stabilności,
prędkości, ładowności i ogólnego wrazenia.
Szukam małej oraz dużej jedynki do pływania głównie po niezbyt dużych
rzekach - spływy ok. 1-tygodniowe stąd też i pytanie o ładowność.

Będę wdzięczny za Wasze uwagi.

Pozdrawiam
bombaj

marek

bombaj:
Pływam już od dwóch miesięcy (Dayliner L)- spełnia moje wszystkie
oczekiwania. Jeśli chodzi o opinię do do każdego elementu wymienionego
przez Ciebie mogę dopisać: PERFEKT. Sprawdzony w każdych warunkach (Zalew
Szczeciński, Odra, jeziora i kanały płn Brandenburgii).

bombaj

marek:
Duże dzięki,

Szukam kajaków dla siebie i żony, więc Dayliner L i S wydają się być dobrą
opcją.
Do zobaczenia na szlaku.

bombaj

Jagmin

Zastanawiam się jak to możliwe, że kajak otrzymuje najwyższe noty za
szybkość,
zwrotność, stabilność poprzeczną i kierunku, o innych cechach nie wspomnę.
Zawsze
zdawało mi się, że właściwości nautyczne są wypadkową tych cech, przy czym
"gdzieś
trzeba zabrać, by w innym miejscu było lepiej".

marek

Sprawa jest bardzo prosta. Wystawiłem najwyższe noty bo Dayliner L jest
efektem wielkiego kompromisu wymienionych wcześniej cech. Konstrukcja,
kształt kadłuba - wszystko to mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Szczegóły
są do przedyskutowania ale jest teraz fajna pogoda i trzeba na wodę.

gawli...@gmail.com

Dzien dobry, szukam recenzji odnosnie Daylinera. Ostatnie Wasze posty z 2012 r. jakie macie spostrzeżenia z uzytkowania? Cena wysoka, używane nie często sie pojawiaja. Czy jest wart swej ceny? W tej chwili~ 4000zl, czy w okresie pozniejszym moze spaść? Jak myslicie?