Re: Jak ja nie lubie ksiazek

Nika

Subject: Re: Jak ja nie lubie ksiazek
Newsgroups: pl.rec.ksiazki
From: m <mvo...@gmail.com>

W dniu 2016-01-07 o 15:00, m pisze:

> Kindle też mam - ale za cholerę
> nie chciałoby mi się babrać ze skanowaniem papierowej książki.

Jedyne akceptowalne rozwiązanie związane ze skanowaniem to takie że do
kindla wrzuca się skany, ale kindel w związku z tym musi być zdolny do
oglądania takich skanów.

Nie wiem jaki jest, ale mój PW zdecydowanie sobie z obrazkami nie radzi,
sądzę że skany by się w nim czytało koszmarnie. Może DX by dał radę?

A OCR to droga przez mękę, to już lepiej dac komuś do przeczytania -
niech opowie Będzie szybciej, taniej i bardziej zgodne z oryginałem :)

p. m.

FAQ i informacje na temat grupy: http://www.rotfl.eu.org/prhn/