Re: 50+ w terenie zabudowanym

Jacek Skowroński

[ This is a repost of the following article: ]
[ From: Shrek <1...@wp.pl> ]
[ Subject: Re: 50+ w terenie zabudowanym ]
[ Newsgroups: pl.misc.samochody ]

On 2015-06-01 14:21, masti wrote:

> to jest teren zabudowany domkami dla zwierząt?

Już wiem - ktoś pisał, że stawia się takie bo niedaleko jest szkoła. I
rzeczywiście - tam niedaleko jest może nie szkoła, ale szkółka. taka dla
malutkich drzewek. A jak wiadomo zdarza się, że dorosłe drzewa wybiegają
na drogę, a co dopiero takie malutkie - po prostu leśnicy nie mogą
upilnować małych enciątek:P

Shrek

FAQ i informacje na temat grupy: http://www.rotfl.eu.org/prhn/