Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :) OT - nornice

Gof

[ This is a repost of the following article: ]
[ From: Przemek <r...@onet.pl> ]
[ Subject: Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :) OT - nornice ]
[ Newsgroups: pl.misc.elektronika ]

> Tak sobie myślę, że można -- wzorem amerykańskim -- napisać "Instrukcję
> Włamywania Się Do Domku". Będzie ona zawierała wszelkie ostrzeżenia
> o niebezpieczeństwach grożących przy prowadzeniu prac włamaniowych
> w sposób niezgodny z Instrukcją, oraz klauzulę wyłączającą wszelką
> odpowiedzialność w przypadku użycia łomu bez atestu do tego typu
> konstrukcji. W razie czego będzie podkładka -- bo jak ktoś podczas
> pracy nie przestrzestrzega przepisów BHP, to sam jest sobie winien.

Tylko OISD w PL BHP obowiązuje jak łączy Cię z pracownikiem umowa...
Myślisz, że stwierdzenie o domniemaniu zawarcia umowy o pracę w chwili
rozpoczęcia prac włamaniowych miałaby podstawę prawną?
Przem

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/