Re: Najskrajniejsze bajery ktore me oczy widzialy - Re: Jak dbać o baterię w telefonie

mrvtktjv

W dniu 11.02.2020 o 03:33, CaerSobreUnÁrbol pisze:

> Skracaj "kilometrowe" URL'e (niedlugo czekac
> jak wam ueJUNTA dobierze sie finansowo do dupy
> za *NIEDOZWOLONE* podawanie "linkow"!).
Tylko… w jakim celu?

W sytuacji, gdy taki skracacz "padnie", to nie przejdziemy do strony
docelowej, bo pośrednik-wskaźnik do niej nie działa. Strona docelowa
może nadal działać, ale my nie będziemy mieć do niej dostępu. Takie
przekierowanie może być zachowane w Internet Archive, ale jeżeli nie
będzie, to finalnie do strony docelowej się nie dostaniemy.

Jeśli nie działa strona docelowa, to w przypadku bezpośredniego linka
(bez skracacza) mamy większą szansę, że uda nam się przejrzeć jej treść
na przykład korzystając z zasobów Internet Archive
(http://web.archive.org), bo eliminujemy jedno zbędne ogniwo, które może
nie zadziałać.

Oczywiście jest to moje zdanie na ten temat, każdy ma prawo zgadzać się
z nim lub nie.