moderowana ?

Sc0rpi0

Kurcze, dawno nie zaglądałem, ale kto wpadł na tak głupi pomysł i kto
to niby przegłosował skoro nikt tu nie zagląda podobno, że aż pytacie
jak ożywić grupę ? Już wolałem Iwanosa i spółkę, bo i tak można było
sobie ich odfiltrować, a posty swoje i innych od razu mieć widoczne.

--
Sc0rpi0
sygnatura - nie chce mi się

Smok Eustachy

Dnia Sat, 19 Feb 2011 05:31:05 +0100, Sc0rpi0 napisał(a):

> [...]
> ożywić grupę ? Już wolałem Iwanosa i spółkę, bo i tak można było sobie
> ich odfiltrować, a posty swoje i innych od razu mieć widoczne.

Harcerstwo też leży. Taki lajf.
PS: Czy to prawda że białopolowy goniec silniejszy od czarnopolowego?

Kmicic

W dniu 2011-02-20 00:29, Smok Eustachy pisze:

> Harcerstwo też leży. Taki lajf.
> PS: Czy to prawda że białopolowy goniec silniejszy od czarnopolowego?

Taka sama prawda jak to że Święty Mikołaj istnieje a pod ziemią czyhają
smoki :-)

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze