jak ożywić tę grupę?

Organizer

proszę o pomysły :)

Smok Eustachy

Dnia Wed, 09 Feb 2011 00:10:01 +0100, Organizer napisał(a):

> proszê o pomys³y :)

rzuć jakąś partię

itakinie

W dniu 2011-02-09 00:10, Organizer pisze:

> proszê o pomys³y :)

Zacznij pisać jakieś felietony na temat szachów np: "Kultura
gry w szachy na kurniku", albo "Portrety psychologiczne
szachistów grających w kurniku" z uwzględnieniem wieku,
płci, dojrzałości emocjonalnej, zabawy, faktycznych
umiejętności gry itp.

stefanek

Smok Eustachy

Dnia Mon, 14 Feb 2011 13:18:05 +0100, itakinie napisał(a):
/../

> [...]
> szachy na kurniku", albo "Portrety psychologiczne szachistów grających w
> kurniku" z uwzględnieniem wieku, płci, dojrzałości emocjonalnej, zabawy,

eee ja proponuję d2-d4.
Kto następny?

Sc0rpi0

Smok Eustachy wrote:

> eee ja proponuję d2-d4.
> Kto następny?

1... c5

Następny poproszę ;)

--
Sc0rpi0
sygnatura - nie chce mi się

itakinie

W dniu 2011-02-15 20:20, Smok Eustachy pisze:
1. ... e7-e6

Sc0rpi0

> 1. ... e7-e6

Ej, ja już zrobiłem ruch czarnymi c7-c5 :P, nie zaczynaj nowego wariantu...
Gramy Benoni :), możesz ruszyć za białe jak już.

Kos...@find.me

Organizer pisal(a):

> proszê o pomys³y :)

żeby ożywić czytelników, trzeba mieć czytelników. Jak na razie są
problemy, żeby w niektórych obszarach Polski znaleść chętnych do gry
inaczej niż przez internet. Do puki szachy nie będą bardziej popularne,
do puty będzie ciężko o nich rozmawiać.

Kmicic

W dniu 2011-08-01 21:11, Kos...@find.me pisze:
A kto te dzieciaki ma nauczyć grać, jak w szkołach same przemądrzałe
nauczycielki co to prowadzą bardzo ważne debaty w pokojach
nauczycielskich jak zrobić zupę ogórkową albo gdzie tanio kupić fajny
ciuszek...

P.S. doputy i dopóki piszemy razem i zgodnie z zasadami ortografii

Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze