Fritz 11 Cenego wadliwe dvd?

1 view

Zbigniew

Spotkałem się z rozwarstwieniem dvd z Fritz 11 zaledwie po kilkunastu minutach jego używania. Wyprodukowane zostało na zlecenie polskiej firmy Cenega. Mieliście taką sytuację? Rozwarstwienie spowodowało niemozliwość odczytu z dvd. Kontakt z działem klienta Cenega nic nie dał. Nie chcieli mi wymienić dvd twierdząc, że wyleciało mi z rąk i to spowodowało uszkodzenie.

itakinie

Zbigniew pisze:

> Spotkałem się z rozwarstwieniem dvd z Fritz 11 zaledwie po kilkunastu minutach jego używania. Wyprodukowane zostało na zlecenie polskiej firmy Cenega. Mieliście taką sytuację? Rozwarstwienie spowodowało niemozliwość odczytu z dvd. Kontakt z działem klienta Cenega nic nie dał. Nie chcieli mi wymienić dvd twierdząc, że wyleciało mi z rąk i to spowodowało uszkodzenie.
Czeka cię Sąd Konsumencki. Chyba,że machniesz ręką. Jednak
nie warto, bo handlowcy tylko na to liczą. Ja wygrałem już
dwie podobne sprawy (jedną z butami, inną z odtwarzaczem
DVD). Wcześniej Odwiedziłem Federację Konsumentów, co nie
jest konieczne jeśli potrafisz zwięźle i rzeczowo
przedstawić zrzuty i dowody w sprawie.