Przeglądarkowa karta postaci do Warhammera 2ed.

Marek Rogalski

Kolejny powód do zabrania netbooka na sesję: http://kartawfrp.pl/ .

Mam nadzieję że się wam spodoba :)

Doomin

W dniu 2012-01-08 16:54, Marek Rogalski pisze:
> Kolejny powód do zabrania netbooka na sesję: http://kartawfrp.pl/ .
>
> Mam nadzieję że się wam spodoba :)

To pomarudze, chociaz temat mnie nie dotyczy ;)
Czy nie warto pomyslec o tym, zeby byla mozliwosc
wygodnego wydrukowania tej strony? Juz nie mowie o
gneerowaniu pdfa, ale tak zeby bylo
wszystko na jednej stronie?

Nie bawie sie w rpg, nie znam sie, ale
w czym to byloby wygodniejsze w czasie sesji od
zwyklej kartki papieru? Tak z ciekawosci pytam.

Marek Rogalski

Wiem o co ci chodzi i próbowałem z czymś takim, ale kartę postaci ciężko było upchnąć na jednej stronie (zwłaszcza kiedy miało to działać na różnych rozmiarach ekranów, od telefonów komórkowych do 1080p). Papierowe karty zwykle zajmują po dwie strony, wersje książeczkowe nawet po kilkanaście, a zwykle na coś i tak zabraknie tam miejsca. Tutaj jest możliwość pisania ile się chce, a przeglądarka zajmuje się wyliczaniem cech pochodnych. Jak trzeba coś znaleźć na karcie to Ctrl+F i jest :)

Wersja drukowalna to i tak dobry pomysł - prostsze to do zabrania na sesję. Zrobię niedługo :)

Dużą przewagą nad papierowymi kartami _miały_ być odnośniki do zasad na stronie internetowej. Szukałem ale nie znalazłem strony gdzie ktoś by je zebrał. A szkoda.

Dzięki za sugestię w każdym razie :)