[ALLEGRO] NOWA GRA VANCOUVER 2010 FOLIA/ NOWA MYSZ A4TECH FOLIA

Piotr K.

Witam,

do sprzedania gra Vancouver 2010 zafoliowana prosto ze sklepu
http://allegro.pl/item962930865_vancouver_2010_pc_nowa_folia_ze_sklepu.html

do sprzedania Mysz A4Tech G6-70MD nowa w oryginalnym opakowaniu
http://allegro.pl/item967182979_mysz_a4tech_model_g6_70md_zafoliowana_nowa.html

BŁYSKAWICZNA WYSYŁKA

MoonWolf

Piotr K. confirmed rebel lies:

> do sprzedania gra Vancouver 2010 zafoliowana prosto ze sklepu

Chce się komuś napisać do Allegro? Nie? Tak sądziłem (;)

A dla harvesterów: Piotr K. <inte...@gmail.com>

--
<:> Roger, MoonWolf Out <:>|Easy, boy. What's this
(::) (::)|stupid horse's problem?

wiktor [wiki] matlakiewicz

czeŚĆ,
... a dzień taki sam u nas jak u Was,
napisał MoonWolf na pl.rec.gry.rpg do nas:

> Piotr K. confirmed rebel lies:
> Chce się komuś napisać do Allegro? Nie? Tak sądziłem (;)

Skoro Tobie się najwyraźniej nie chce, to czemu komu innemu miałoby.

pozdrawiam
Wiki

--
wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_, http://wiki.smutek.pl

MoonWolf

wiktor [wiki] matlakiewicz denied rebel lies:

> Skoro Tobie się najwyraźniej nie chce, to czemu komu innemu miałoby.

A może ja nie mogę?
A tak w ogóle to nie sądziłem że jestem liderem. Serio, możecie
spokojnie nie brać ze mnie przykładu <;>

--
<:> Roger, MoonWolf Out <:>|I've got plenty of spells; I
(::) (::)|don't need to carry a weapon.

Andrzej Jarzabek

"MoonWolf" <moon...@polbox.com> wrote in message

> wiktor [wiki] matlakiewicz denied rebel lies:

> A może ja nie mogę?
> A tak w ogóle to nie sądziłem że jestem liderem. Serio, możecie
> spokojnie nie brać ze mnie przykładu <;>

Ależ wodzu, co wódz?