[SPAM] Sprzedam kilka podręczników

Azja

Likwiduję swoją kolekcję podręczników RPG.Są one w stanie idealnym bądź
bardzo dobrym.Nie wiem czy będzie na nie jakieś zainteresowanie dlatego
umieszczam tego posta jeśli któs byłby zainteresowany mogę wystawić je
na ebayu lub umowić się na terenie Warszawy.

Wampir:Maskarada 3 edycja
Świat Mroku
Wampir:Mroczne Wieki
Świat Mroku:Mumiaa 2 edycja
Rodzina Wschodu
Clanbook:Brujah (angielska)
Clanbook:Giovanni (angielska)
Clanbook:Venture (angielska)
Clanbook:Ravnos (angielska)
Księga Klanu:Assamici
Księga Klanu:Gangrel
Przewodnik Gracza Sabat
Wampir:Podręcznik Gracza
Podręcznik Łowcy
Werewolf:The Wild West
Księga Cieni:Mag Wstąpienie Podręcznik Gracza
Czynik Chaosu
Mag:Wstąpienie
Dzikie Pola
Dzikie Pola:W stepie szerokim
Dzikie Pola:Ogniem i Mieczem
Shadowrun
Legenda Pięciu Kręgów (wydawnictwo Tori)
Deadlands:Podręcznik Gracza
Deadlands:Przewodnik Szeryfa
Zew Cthulhu
Zew Cthulhu:Almanach Potworów
Zew Cthulhu:Księga Strażnika
Zew Cthulhu:Podręcznik badacza tajemnic
D&D:Player's Handbook (angielska)
D&D:Dungeon Master's Guide (angielska)
D&D:Monster Manual (angielska)
Forgotten Realms (angielska)
Living Grayhawk Gazetter (angielska)

Chciałbym je sprzedać za jakieś 30-40 złotych za podrecznik podstawowy
natomiast za dodatki chciałbym jakieś 10-20 złotych.

Pozd

Blixa

szat...@gmail.com

Kolego koleżanko
Powiedz że jeszcze je masz.
Odezwij się. Proszę.

xerox7...@gmail.com

Wiem że już dużo czasu minęło ale czy może jeszcze jakieś podręczniki zostały?