Najstarsze polskie witryny poświęcone fantastyce/RPG?

Borejko

Ciekaw jestem jakie pamiętacie najstarsze witryny, e-ziny poświęcone
fantastyce/grom fabularnym?
Osobiście pamiętam, że gry ściągało się z serwerów polskich uczelni,
zaś parę e-zinów (Esensja) dodawano do pism o grach komputerowych.

O ile do źródeł zine'ów papierowych można dotrzeć nawet w
zamierzchłych czasach - 25 nr. Fantastyki (10/84)
- tekst o latach 70-80, to odnalezienie dzisiaj informacji na temat e-
zine i portali z lat 90 wydaje mi się jakby nie było dosyć trudne.
Z góry dziękuję za pomoc.