testing, czy ktos jeszcze w takie miejsce zaglada w AD 2020

hollowone

Jak w temacie?

Mirek Ptak

W dniu 2020-09-20 o 22:16, hollowone pisze:
> Jak w temacie?

Tak, czekamy na PS5 :)

Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Robin

On 2020-09-20 22:16, hollowone wrote:
> Jak w temacie?

Oczywiście ;-)
Robin

Krzysztof Kaliński

W dniu 20.09.2020 o 22:16, hollowone pisze:
> Jak w temacie?

Zagląda, zagląda :)

michal.kurzynski

Pozdro :)

Krzysztof Kaliński

W dniu 14.01.2022 o 06:58, michal.kurzynski pisze:
High five :)

hollow one

> Oczywiście ;-)
> Robin

OH man! 2 lata mi zajęło aby sobie przypomnieć, żeby tu znowu zajrzeć!

pozdrawiam tak czy siak :) spóźnione ale szczerze!

/h1

hollow one

"Mirek Ptak" <niepra...@nieprawdziwy.pl> wrote in message

> Tak, czekamy na PS5 :)

Kurcze, do dziś nie kupiłem, retro mnie pochłonęło do reszty.

/h1

Mirek Ptak

W dniu 06.03.2023 o 15:16, hollow one pisze:

> Kurcze, do dziś nie kupiłem, retro mnie pochłonęło do reszty.

Mam od roku z hakiem (chyba ;) ) - chodzi jak bajka, ale musiałem kupić
boundle oczywiście :)
Z powodu mojego monogamizmu gierkowego w 90% czasu chodzi na niej tylko
Destiny 2 :)

Pozdrawiam - Mirek

hollow one

> Mam od roku z hakiem (chyba ;) ) - chodzi jak bajka, ale musiałem kupić
> boundle oczywiście :)
> Z powodu mojego monogamizmu gierkowego w 90% czasu chodzi na niej tylko
> Destiny 2 :)

Nice. U mnie ciągle kupka wstydu PS3, PS4 a nawet X360 jeszcze na półkach.
Ale w ciągu ostatnich 12 miesięcy w końcu przeszedłem też coś w miarę
nowego, tj:
- Norco - fajna pixel-ready przygodówka point and click, chyba na konsole
też wyszła
- Cyberpunk 2077 - tyle kontrowersji co do QA i performance'u aby po prostu
przejść te grę na PC bez żadnego wielkiego glitcha i z bardzo dużym ogólnym
zadowoleniem.

Ale poza tym to 100% Amiga z powrotem :>

pozdrawiam,
h1

Mirek Ptak

W dniu 09.03.2023 o 16:17, hollow one pisze:
> - Cyberpunk 2077 - tyle kontrowersji co do QA i performance'u aby po prostu
> przejść te grę na PC bez żadnego wielkiego glitcha i z bardzo dużym ogólnym
> zadowoleniem.

Cyberpunka miałem w boundle właśnie (i Assasin Creed Valhalla).
Włączyłem chwile pograłem w obie i leżą :)

> Ale poza tym to 100% Amiga z powrotem :>

Specjalnie Pi400 kupiłem i jadę na PiMiga. Na wypasiony oryginał jednak
szkoda mi trochę kasy.
Kumpla namawiam, żeby mi "oddał" swoja nieużywaną od lat CD32 z ProModule :)

pozdrawiam - Mirek

Robin

W dniu 2023-03-06 o 15:14, hollow one pisze:
Do zobaczenia za kolejne 2 lata ;-)

Robin

Patryk Suwalski

jestem nowy zarówno tu, jak i w usenecie. Czy coś mnie ominęło?

Mirek Ptak

W dniu 19.08.2023 o 06:12, Patryk Suwalski pisze:
> jestem nowy zarówno tu, jak i w usenecie. Czy coś mnie ominęło?

Złote czasy usenetu Cię ominęły - kiedyś tu było kilkadziesiąt postów
dziennie...

Robin

W dniu 2023-08-19 o 06:12, Patryk Suwalski pisze:
> jestem nowy zarówno tu, jak i w usenecie. Czy coś mnie ominęło?

Niestety, wszystko Cię ominęło :-)

Robin