OFICJALNA INFORMACJA CD PROJEKT - AIRLINE TYCOON

Michal Kicinski

* * * * * * * * * * * * A I R L I N E T Y C O O N * * * * * * * * * *
* * * * * *

Jest już wyznaczony ostateczny termin premiery tej oryginalnej gry.
Sprzedaż gry rozpocznie się dokładnie 11 września w sklepach na
terenie całego kraju. Premiera będzie szczególnie eksponowana
w dwóch sklepach w Warszawie: Empiku Megastore i salonie
Extrapole (na terenie nowego hipermarketu Geant w Jankach).
W obu tych sklepach w dniach 11 i 12 września odbędą się
specjalne akcje promocyjne związane z Airline Tycoon.

Przesunięcie premiery na wrzesień podyktowane było przede
wszystkim względami technicznymi. Mimo, że sama gra jest już
praktycznie ukończona, to jeszcze nie jest gotowy nowy rodzaj
zabezpieczania gry przed kopiowaniem. W chwili obecnej
jesteśmy w końcowej fazie testowania tego zabezpieczenienia.

Znana jest już oczywiście pełna obsada aktorska polskiej
wersji Airline. W grze wystąpią: Gabriela Kownacka, Artur
Barciś, Krzysztof Kowalewski, Piotr Machalica, Jan Piechociński.
Czyli jak zwykle mocna grupa bardzo znanych aktorów !

Gra będzie w sprzedaży w cenie detalicznej brutto 69 zł.

Pozdrawiam

Michał Kiciński
szef marketingu
CD Projekt

www.cdprojekt.com
michal....@cdprojekt.com

Gonzolak

Wszystko OK ale DLACZEGO takie opóźnienie ja czekam na tę gre o 2 miesięcy.

Michal Kicinski

Gonzolak napisał(a) w wiadomości: <_A2f3.228$S3....@news.tpnet.pl>...

>Wszystko OK ale DLACZEGO takie opóźnienie ja czekam na tę gre o 2 miesięcy.

Wszystko niestety zajmuje sporo czasu. Nie zawsze jesteśmy w stanie to
przyśpieszyć

Wolimy wydac gre miesiac pozniej i miec pewnosc, ze wspaniale nowe
zabezpieczenie nie wywala pod oryginalnej gry.

W przeciwieństwie do piratow ponosimy pelna odpowiedzialnosc za sprzedany
produkt i pomylka mogla by nas drogo kosztowac (daleko nie trzeba szukac:
Settlers 3 i rozsylanie drugiego kompaktu dla klientow ktorzy kupili
pierwsza
edycje gry).

Pozdrawiam
Michal Kicinski
CD Projekt

Martin

I to ma wam zając aż 2 miesiące??

Michal Kicinski <michal....@cdprojekt.com> wrote in message

Michal Kicinski

Martin napisał(a) w wiadomości: <7ljfko$g9g$1...@korweta.task.gda.pl>...

>I to ma wam zając aż 2 miesiące??

Nie tylko to. Airline Tycoon bedzie mial ogolnopolska premiera. Na
sama logistyke takiej premiery trzeba miec okolo 2 tygodni.
Drugie tyle potrzebne jest na wyprodukowanie i zlozenie wszyskiego
w kompletne gry. Do tego dochodzi lipiec w ktorym nie dosc,
ze jak zwykle jest u nas sezon urlopowy, to jeszcze mamy przeprowadzke.
Czyli praca na pol gwizdka (a jeszcze okole 23 lipca premiera
"BG: Opowiesci z Wybrzeza...").
Gdyby nie to, pewnie wystarczylo by nam 4-5 tygodni.

Pozdrawiam
Michal
CD Projekt

Jarek Hirny

Ave Michal, morituri te salutant!

Piatek Lipiec 02 1999 18:07, Michal Kicinski napisał do All takie zdania:

MK> Wolimy wydac gre miesiac pozniej i miec pewnosc, ze wspaniale nowe
MK> zabezpieczenie nie wywala pod oryginalnej gry.
Jakie?

--
Zdrowia, piwa (i cydru!) życzę!
Jarek Hirny (jero...@SPAMLESSvlo.waw.pdi.net)

[ GH/GCS dpu- s+: a16 C++ UL>++ L+>+++ E- W+ N+(+++) o? K- w++ !O M+ ]
[ PS+++>$ PE++>$ Y-- PGP-- t--- 5 X++ R+ tv+>- b+++ DI+ D++ G+ e- h! ]

... Ten list kosztuje Cię 3,70 / min + 22% VAT.