Kluby w Warszawie.

Als

Witam,

czy początkujący może pograć gdzieś w Warszawie (najchętniej dzielnice
południowo-zachodnie, czyli Włochy, Ochota, Ursus)? Od razu uprzedzam, że
nie mam własnego sprzętu do gry, niestety.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Arkadiusz 'nare' Kindziuk

Dnia 15.01.2009 Als <111...@11111wp.pl> napisał/a:
> Witam,
>
> czy początkujący może pograć gdzieś w Warszawie (najchętniej dzielnice
> południowo-zachodnie, czyli Włochy, Ochota, Ursus)?

Polecam MiMGo na Ochocie (poniedziałki, po 16):
* mapka do znalezienia tutaj http://wiki.go.art.pl/kluby/lista-klub%C3%B3w
* sala 3xxx (3150?)na drugim piętrze prawie naprzeciw głównych schodów
* jak ostatnim razem tam byłem to było dużo początkujących

Ponadto
* Ochota, OKO, http://www.sensei.tws.pl/ , 4d(5d) uczy różnych uczniów
od 2d do początkujących (płatne)
* dalsze znane mi kluby względem dojazdu to Centrum (Kawangarda,
głównie jednocyfrowe silne kyu) oraz Ursynów

> Od razu uprzedzam,
> że nie mam własnego sprzętu do gry, niestety.

To nie jest problem, w klubach jest sprzęt na którym można pograć.

--
Arkadiusz Kindziuk
"Zasady zmieniają się całkowicie.