krakow.go.art.pl

Szymon Sokolowski

To jeszcze ;-) tak zeby nie tworzyc za duzo watkow ...

zapytam jakis Krakowian - gdzie sie teraz grywa na zywo..
bo krakow.go.art.pl wydaje sie byc conajmniej troche obumarle...
a ze do manghi mam daleko to jakos nie kwapie sie zeby tam
pojechac tylko na spacer ;-)

sa jeszcze spotkania na agh'u ?

Szymon Sokolowski

kob...@gmail.com

Witam

Spotkania odbywaj si w poniedzia ki i czwartki od 18 do 21:30 w
M odzie owym Klubie Umiej tno ci (U Siemachy) - jest to budynek w
przej ciu podziemnym ko o Hotelu Forum pod ulic Konopnickiej(jest to
pierwsze przej cie podziemne id c od strony Wis y wzd u Konopnickiej
od ronda Grundwaldzkiego w stron Matecznego).

Pozdrawiam, Marcin Sokó

PS: Zbie no nazwisk przypadkowa :)

drochom

witam,

duzo osob przychodzi?
duzo danowcow?

pozdrawiam
przemek drochomirecki (kgs-7k)

Arkadiusz 'nare' Kindziuk

Dnia Tue, 23 Oct 2007 11:14:34 -0000, drochom napisał(a):
> duzo osob przychodzi?

Mi sie chwalili, ze okolo 30, ale jednorazowo 10-15 jest.

> duzo danowcow?

A tego nie mowili :-(.

--
Arkadiusz Kindziuk