Dwa pytania

johnkelly

Pierwsze: czy są tu jeszcze goiści? ;)

Drugie: czy znacie program, który na laptopie imitowałby zegar turniejowy?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
.. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Als

Dnia Sat, 01 Jan 2011 19:50:18 +0100, johnkelly napisał(a):

> Pierwsze: czy są tu jeszcze goiści? ;)
>
> Drugie: czy znacie program, który na laptopie imitowałby zegar turniejowy?
>
> Pozdrawiam
> Maciej Różalski

Ooo matko, pierwszy post od niepamiętam kiedy na tej grupie...

Od razu odpowiadam, że programu nie kojarzę. Ale fajnie, że ktoś w ogóle
napisał na grupę.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

nare

On 1 Sty, 19:50, johnkelly <st...@maciejrozalski.eu> wrote:
> Pierwsze: czy są tu jeszcze goiści? ;)

Wątpliwe ;).

> Drugie: czy znacie program, który na laptopie imitowałby zegar turniejowy?

Nie za bardzo, ale pewnie gdzieś są.
Z innej beczki, na komórkę, zwykle bardziej przydatne
http://www.brothersoft.com/mobile/go-clock-71235.html

--
nare

marmez

On 1 Sty, 19:50, johnkelly <st...@maciejrozalski.eu> wrote:
> Pierwsze: czy są tu jeszcze goiści? ;)
>
> Drugie: czy znacie program, który na laptopie imitowałby zegar turniejowy?

Witam

Osobiście nie znam, ale widziałem że na obozie PPP używali zegara
szachowego tzn, programu. Co widać na zdjęciu:
http://picasaweb.google.com/mybadukdream/ObozSzkolenieGrudzienMiroslawiec2010#5556613241922077234
Nazywa się chyba dość tajemniczo Chess o'Clock cośtam. Czy ma BY (w co
wątpię) to by trzeba sprawdzić ;)

Pozdrawiam marmez

johnkelly

W dniu 2011-01-10 18:13, marmez pisze:

No właśnie nie ma BY. Znalazłem nawet kilka takich programów i chyba
żaden nie ma.