lawina w Bieszczadach

Olin

GOPR opublikował zdjęcia lawiny, która poszła z Wielkiej Rawki. Obryw ma
320 cm. Nie wiedziałem, że nasz dynamicznie rozwijający się kraj stać na
takie wyczyny nawet w niskich górach.

https://www.facebook.com/GBiGOPR/posts/1591606551032455?__tn__=-R

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Zbynek Ltd.

Olin napisał(a) :
> GOPR opublikował zdjęcia lawiny, która poszła z Wielkiej Rawki. Obryw ma
> 320 cm. Nie wiedziałem, że nasz dynamicznie rozwijający się kraj stać na
> [...]

Nie wierz pismakom. To idioci. Obryw ma 4,3m. Tyczka ma 3,2m.

Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Olin

Dnia Tue, 27 Apr 2021 14:24:34 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> Nie wierz pismakom. To idioci.

Kiedy to pisali goprowcy. Może i dorabiają w gazetach, ale nic na to nie
wskazuje.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Zbynek Ltd.

Olin napisał(a) :

> Kiedy to pisali goprowcy. Może i dorabiają w gazetach, ale nic na to nie
> wskazuje.

Do Twojego linka zajrzałem po czasie :-)
Faktycznie GOPR-owcy nie piszą o tej wysokości.
Prędzej czytałem artykuł
https://esanok.pl/2021/lawina-w-bieszczadach-ponad-3-metry-sniegu-zdjecia-00e2mp.html
A tam rzeczywiście stoi w tytule "Lawina w Bieszczadach. Ponad 3
metry śniegu"

J.F

On Tue, 27 Apr 2021 14:24:34 +0200, Zbynek Ltd. wrote:

> Nie wierz pismakom. To idioci. Obryw ma 4,3m. Tyczka ma 3,2m.

Ale co - 4.3 czy tam 3.2m sniegu spadly, i to po ubiciu ?

Niezla jest linia Partii :-)

Powodzi z tego nie bedzie? to w koncu sporo wody, i chyba na wiekszym
obszarze ..

J.