będzie piękniej

Olin

Na urodzie zyska Polana Stumorgowa pod Mogielicą, bo pan inwestor ze
Słopnic buduje bacówkę, która być może przekształci się w schronisko, a
generalnie chodzi o upamiętnienie papieża (tego papieża):

https://limanowa.in/aktualnosci/skandal-na-mogielicy-na-najpiekniejszej-polanie-powstaje-budynek/60875

Byłem tam pod koniec czerwca i wszystko wyglądało normalnie, ale
najwyraźniej wydarzenia nabrały rozmachu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

adam

W dniu 2022-08-02 o 13:02, Olin pisze:
> Na urodzie zyska Polana Stumorgowa pod Mogielicą, bo pan inwestor ze
> Słopnic buduje bacówkę, która być może przekształci się w schronisko
A w rzeczywistości ta bacówka nigdy nie zobaczy gości, jedynie inwestora
i jego rodzinę.

Olin

Dnia Tue, 2 Aug 2022 22:09:10 +0200, adam napisał(a):

> A w rzeczywistości ta bacówka nigdy nie zobaczy gości, jedynie inwestora
> i jego rodzinę.

Inwestor i rodzina na pewno się ucieszą, bo tam jest tak ładnie, osobliwie
jesienią.

https://photos.app.goo.gl/G3LkAJK2KejU84a39
https://photos.app.goo.gl/1jzqZRQJCxcekreG6

--