Kwatery L.Mikulas

1 view

Dariusz Reska

Witam
Poszukuję kwaterek w Liptowskim Mikulaszu lub okolicy. Kwatery prywatne,
pensjonaty o standardzie turystycznym z dostępem do kuchni. Znalazłem w
necie duzo adresów i zdjęć, ale jakby uczynni ludzie mieli sprawdzone
miejsca to zaoszczędziłbym czas na objeżdżaniu miasta i okolicy. W zamian
zareklamuję adresodawcę i "wybłagam zniżkę" dla niego przy następnej
wizycie.
Darek Reska
darek...@poczta.onet.pl

Mkaa

Slyszalem od 2 slowackich wykladowcow, ktorych kiedys spotkalem w Niskich
Tatrach, ze dobre i tanie miejsca sa w tamtejszych akademikach, niestety
namiarow nie mam ale polecam przeszukanie stron Uniwersytetu w LM.
Slowacka wyszukiwarka ma adres: www.zoznam.sk
Mikka

Użytkownik "Dariusz Reska" <darek...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci