Tatry

jotemon

Musiałem czekać ponad rok żeby udało mi się złapać panoramę Tatr w
jednym kawałku. Nie jestem do końca zadowolony, bo rok temu w lutym było
więcej śniegu i wtedy grzbiety gór były w wielu miejscach lepiej
wykształcone. W tym roku lepiej wyszły Tatry Wysokie. Wszystko do
obejrzenia w panoramach tutaj:

https://1drv.ms/f/s!AgJgUkIBbATamER6BlDPV2evjaPh

Starałem się dokładnie przepisać opis panoramy z roku ubiegłego i
dodałem parę nowych gór. Nie gwarantuję, że wszystko jest bezbłędne.
Jeżeli ktoś znajdzie błędy, to poprawiam.

Pozdrawiam,
jotemon