fioletowy szlak

J.F.

Kto to wymyslil?

A jest taki obok Wielkiej Sowy ... i w dodatku niedaleko od czarnego.

I sie kolor niewiele rozni.

Nie ma innego koloru ?

Choc po prawdzie ... no jaki, zeby sie nie mylil z zielonym,
niebieskim lub czerwonym ?

J.

Zbynek Ltd.

J.F. napisał(a) :
Żółty.

Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

J.F.

Dnia Mon, 04 Jan 2021 23:07:39 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

> Żółty.

No tak, zolty mi umknal. Wiec szosty kolor to jaki ?

Czy 5 szlakow kazdemu starczy ? :-)

J.

Olin

Dnia Tue, 5 Jan 2021 00:40:08 +0100, J.F. napisał(a):

> Czy 5 szlakow kazdemu starczy ? :-)

Rumunom nie. Mają trzy kolory i cztery kształty, czyli 12 wariantów
znakowania szlaków.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

„Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
Różańca”
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Jacek G.

W dniu 2021-01-04 o 22:22, J.F. pisze:
Niedawno jechałem rowerem tym szlakiem. A tu opisano prawdopodobne
pochodzenie szlaku:
https://poznajdolnyslask.pl/fioletowy-szlak-pod-wielka-sowa
--
Jacek G.

J.F.

To by wiele tlumaczylo.

Kolor niezbyt szczesliwie wybral, a z drugiej strony PTTK sie nie
dziwie, ze nie chcialo wyznaczyc nowego ... bo w jakim kolorze ? :-)

Ale ... to tak mozna sobie samemu szlak wytyczyc ?

Obszar lezy w Parku Krajobrazowym ustanowionym przez wojewode ...
to kto tam rzadzi - wojewoda, nadlesniczy, czy PTTK moze szlaki
wyznaczac bez uzgodnien ?

J.

Smok Eustachy

W dniu 07.01.2021 o 16:59, J.F. pisze:
/.../

> Obszar lezy w Parku Krajobrazowym ustanowionym przez wojewode ...
> to kto tam rzadzi - wojewoda, nadlesniczy, czy PTTK moze szlaki
> wyznaczac bez uzgodnien ?

Kupujesz farbę i mażesz po drzewach.

Zbynek Ltd.

Smok Eustachy napisał(a) :
Znaczy ma niszczyć drzewa? ;-)
Bo o ile wiem, to znaki turystyczne podlegały ochronie prawnej. Za
ich usuwanie groziła kara. Za usunięcie śladów pomazanych przez JF-a
na drzewach, raczej żadna kara nie grozi. Chyba że zaczai się na
mnie za którymś drzewem.

J.F.

Mnie chodzi tylko o to, czy PTTK moze sobie szlak wyznaczyc wedle
swego widzimisie, czy musi to uzgodnic z zarzadca terenu ?

Bo ze ja moge pomazac po drzewach, to wiem, tylko na wszelki wypadek -
unikajac zlapania :-)

J.

Piotr Janowski

W dniu 2021-01-08 o 12:22, J.F. pisze:
Witam! Najpierw należy wykonać projekt przebiegu szlaku . Dopiero po
uzgodnieniu przebiegu szlaku z właścicielem ( właścicielami ) terenu
można wyznakować jego przebieg.To tak w skrócie.