Przełęcz Pod Kopą

jotemon

To było we wrześniu, ale dopiero teraz udało mi się uporządkować.

https://1drv.ms/u/s!AgJgUkIBbATaokIxUcxGmbQsc3CG?e=cbk2Hb

Myślę, że kilka zdjęć zasługuje na "Wyświetl oryginał" + F11.

Pozdrawiam,
jotemon

Stefan

W dniu 2021-10-17 o 21:05, jotemon pisze:
Jedna z moich ukochanych dawniej tras: Żdziar Przełęcz pod Kopą Zielony
Staw Kieżmarski Rakuska Czuba i potem do Tatranskej Łomnicy....
Nieraz ze Zdziaru do przełęczy nie spotkałem żadnego człowieka...
Dziękuję
pozdr
Stefan

jotemon

Stefan pisze:

> Jedna z moich ukochanych dawniej tras: Żdziar Przełęcz pod Kopą Zielony
> Staw Kieżmarski Rakuska Czuba i potem do Tatranskej Łomnicy....

Z grubsza licząc, to przynajmniej 25 km i 2km wzniosu. Ze względu na
wznios to nie dla mnie nawet w najlepszych czasach. Ja też nie jestem
młodzikiem.

Fragment tej trasy możesz obejrzeć również tutaj.

http://members.upcpoczta.pl/jozef.mysliwiec/alb/skalnate/index.html

(rozmiar strony 125% i F11)

Tak przy okazji, to jakie jeszcze miałeś ulubione trasy? Może uda mi się
zaliczyć przynajmniej częściowo którąś z nich i obfotografować.

Pozdrawiam

Stefan

W dniu 2021-10-18 o 19:21, jotemon pisze:

> Z grubsza licząc, to przynajmniej 25 km i 2km wzniosu. Ze względu na
> wznios to nie dla mnie nawet w najlepszych czasach. Ja też nie jestem
> młodzikiem.

No nie od kopa :) relaksik i nocleg w chacie nad Zielonym Stawem był :)

> [...]
>
> Tak przy okazji, to jakie jeszcze miałeś ulubione trasy? Może uda mi się
> zaliczyć przynajmniej częściowo którąś z nich i obfotografować.

Z Jaworzyny przez Jaworowa i Lodowa przełęcz do tery;ego a po noclegu
małą Zimną wodą na hrebieniok i na piwko w Starym Smokowcu :)

No i parę numerków o których nie wypada mówić głośno a którymi chadzał
Chałubiński i następcy (Tiepier nie nada ) :)

Stefan

> [...]
> młodzikiem.
>
> Fragment tej trasy możesz obejrzeć również tutaj.

Z łomnickiego Stawu Przez Rakuską do Zielonego Stawu ... :) :) ech....

borsuk

W dniu 2021-10-18 o 20:03, Stefan pisze:

> Z Jaworzyny przez Jaworowa i Lodowa przełęcz do tery;ego a po noclegu
> małą Zimną wodą na hrebieniok i na piwko w Starym Smokowcu :)

Ja musiałem to robić w jeden dzień, nigdy nie udało mi się załatwić
noclegu w słowackim schronisku. Nocowałem w Ździarze (zwanym wówczas
"Trabantowo" ze względu na olbrzymią liczbę turystów z NRD) albo na
campingu w Nowej Lesnej.

Na Przełęcz Pod Kopą fajnie się szło przez Zadnie Koperszady, a na
Szeroką Przełęcz Bielską ze Ździaru (była to niezła wyrypa) i dalej na
grań Tatr Bielskich. Piękna widokowo wycieczka, ale obecnie niedostępna.
Nie spotkałem tam nigdy żywej duszy.

--
moja strona z fotozagadkami górskimi: http://borsukk.vxm.pl/

jotemon

> No nie od kopa :) relaksik i nocleg w chacie nad Zielonym Stawem był :)

> Z Jaworzyny przez Jaworowa i Lodowa przełęcz do tery;ego a po noclegu
> małą Zimną wodą na hrebieniok i na piwko w Starym Smokowcu :)

Czy to

http://members.upcpoczta.pl/jozef.mysliwiec/alb/sedielko/index.html

Przypomina ci coś?