Góry, lasy, jaskinie, skałki i dobre jedzenie

Sylvio Balconetti

Jul 16, 2021, 6:35:55 PMJul 16
Znowu zrobie reklame naszym stronom, a wiec Szwajcarii Frankońskiej
(Fränkische Schweiz) czyli regionu w Bawarii, który lezy mniej wiecej
miedzy autostradami A9 i A73, w trójkacie miedzy miastami Bayreuth,
Bamberg i Norymberga.

Sa tam setki szlaków przez pola, lasy, wioski, góry, mnóstwo mozliwości
do wspinaczki, jaskiǹ, zamków, kościołów, kapliczek. Turystów nie ma
duzo, miejsc do parkowania nie brakuje, w wiejskich knajpach lub
restauracjach (nie wszystkie jeszcze otwarte) mozna tez dobrze zjeść i
napić sie piwa (prawie kazda wioska ma swój browar!).

Od lat włócze sie po okolicach, łaze po górkach, jaskiniach, degustuje
piwo, duzo fotografuje ...

Np.
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/51309518674/in/album-72157719533992998/

a dzisiaj (piatek)
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/51316016918/in/album-72157719553917991/
--
/\_/\
( o o )

saluto
SB

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ctepb3ak
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

cef

Jul 17, 2021, 12:18:07 PMJul 17
W dniu 2021-07-17 o 00:35, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> napić sie piwa (prawie kazda wioska ma swój browar!).
>
> Od lat włócze sie po okolicach, łaze po górkach, jaskiniach, degustuje

Owszem, ładna okolica. Bywam tam służbowo, ale
jakoś nigdy nie wygospodarowałem więcej czasu i
poza zwiedzaniem Bambergu i Norymbergi kończyło się
na szwendaniu się po najbliższej hotelowej okolicy.

Sylvio Balconetti

Jul 17, 2021, 2:13:24 PMJul 17
Am 17.07.21 um 18:18 schrieb cef:
Jeśli chodzi o wieksze miasta, odległe ok 1 h autem od Norymbergi, to
polecam tez Regensburg (Ratyzbona), Würzburg i prawdziwa perłe -
Rothenburg ob der Tauber. Ale w góry i to nie tylko Fr.Sz., tez bym
pojechał.

pzdr.