Mocowanie smartfona na duzym gimbalu fotograficznym?

ąćęłńóśźż

Podpowiecie, jak zamocować smartfon w miejsce aparatu na gimbalu Manfrotto MVG460 / MVG220 ? Doraźne filmowanie wnętrz oraz
otoczenia nieruchomości (np. doraźne shorty do wrzucania na profil).

Uncle Pete

Jeżeli chodzi o czysto mechaniczną sprawę, ty chyba dowolny uchwyt na
smartfon z gniazdem statywowym,który pozwala na pionowe zamocowanie
smartfona (skoro piszesz o shortach). Tylko nie wiem, czy to się da
wyważyć.

ąćęłńóśźż

Głupio byłoby nie kupić:
www.amazon.de/Manfrotto-MVG460-professioneller-Gimbal-Stabilisator-Spiegelreflexkameras/dp/B08DV9HZ48/

-----

Uncle Pete

On 17.12.2023 23:05, ąćęłńóśźż wrote:
> Głupio byłoby nie kupić:
> www.amazon.de/Manfrotto-MVG460-professioneller-Gimbal-Stabilisator-Spiegelreflexkameras/dp/B08DV9HZ48/

Zejście z RRP €623.75 robi wrażenie. Ale z tego co wiem gimbale mają
minimalną obsługiwaną wagę, czy telefon nie będzie za lekki?

Marcin Debowski

Może się da dociążyć. Miejsca jakby dużo.

--
Marcin