Sony HX90V na co?

rad...@konto.pl

Czuję potrzebę wymiany swojego kompakta na coś lepszego, przede wszystkim
jaśniejszego :)

Co możecie polecić?
-> Zdjęcia zakładam, że każdy będzie robił dobre -- nie mam specjalnych
wymagań, ważne aby był format 16:9 i lepiej robił zdjęcia przy większym ISO
-> Filmy - zależy mi na 60fps i FHD, dobrej stabilizacji, zoomie min. 16x (ale
jakiś megazoom 30x byłby jeszcze lepszy)
-> GPS wskazany, ale nie jest to "must be"

Uncle Pete

Z zachowaniem wymiarów i masy nie masz szans. Jak chcesz niskie szumy na
wysokich ISO (większa matryca) i jasny zoom o dużej krotności (większe
gabaryty obiektywu) raczej przygotuj się na coś w rodzaju Panasonic
Lumix FZ1000 lub FZ2000. Mają bardzo wydajną stabilizację i bardzo
dobrą, jak to u Panasoników, jakość video. Ale bydle duże i swoje waży.