Po jakiemu gada Nikon?

Adam

Witajcie.

Szukam dla siebie D5300 albo D5500. Lub coś podobnego, np. 7100.
Tyle, że seria D5xxx ma odchylany ekran - dla mnie na plus.

Ale do rzeczy.
Czy kupując gdzieś z daleka - np z Japonii - da się zmienić język w menu na
angielski?
Czy kupowane w Polsce miały język polski w menu?

--
Pozdrawiam.

Adam

Adam

Jan 2, 2024, 5:43:46 PMJan 2
Już wiem odnośnie rymku japońskiego.
Angielska instrukcja dla aparatów przeznaczonych na rynek azjatycki oraz
angielska dla Europy gada:

"Cameras purchased in Japan display menus and messages in English and
Japanese only; other languages are not supported. We apologize for any
inconvenience this may cause."

Polska instrukcja dokładnie tak samo:

"Aparaty zakupione w Japonii wyświetlają menu i komunikaty jedynie w języku
angielskim i języku japońskim (...)"

Trochę szkoda, bo na ebayu widzę sporo aparatów w Japonii w bardzo dobrym
stani z niskim przebiegiem.

Muszę ewentualnie doszukać się informacji, czy da się przeflashować
firmware aby uzyskać język polski.
Zależy mi na tym, gdyż aparat nie tylko ja będę używał.

--
Pozdrawiam.

Adam