uchwyt Gorillapod do smartfona

no_e...@invalid.invalid

Witam
Poszukuje uchwytu do smartfona, ktoryby dalo sie dokrecic do szybkozlaczki
albo zamontowac w miejsce szybkozlaczki do glowicy Joby Gorillapod.
Takiej jak np. tutaj:

https://www.bhphotovideo.com/c/product/621302-REG/Joby_BH1_01EN_BH1_01EN_Ballhead_for_the.html

Ktos widzial cos takiego?

--
Titus Atomicus

Hanss Kloss

W dniu 06.11.2023 o 15:51, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
Może Ulanzi ST-06S się nada.

--
KLoSS

no_e...@invalid.invalid

Hanss Kloss <nospam....@alchemy.com.pl> wrote:>

> Może Ulanzi ST-06S się nada.

Zapisuje.
Choc wolalbym cos od Joby, zeby wklikiwac bezposrednio w oryginalna
glowice.
Tak, wiem, ze moge kupic tani statyw z uchwytem na smartfona, ale
robie zdjeca telefonem i aparatem i nie chce nosic dwoch statywow.

--
Titus Atomicus

Uncle Pete

Ciekawe, chyba wycięło moją odpowiedź.

no_e...@invalid.invalid

A gdzie ta wypowiedz?
Bo poprzedniej nie widze.

--
Titus Atomicus

Uncle Pete

On 17.11.2023 18:26, Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:

> A gdzie ta wypowiedz?
> Bo poprzedniej nie widze.

No właśnie, czyli naprawdę wycięło. Pisałem o tym, że są tanie i takiej
sobie jakości, ale używalne uchwyty do smartfonów z gwintem statywowym,
da się ich dokręcić do szybkozłączki. Sam używam dwa różnej konstrukcji.

Arnold Ziffel

Uncle Pete <433...@gmail.com> wrote:

> No właśnie, czyli naprawdę wycięło. Pisałem o tym, że są tanie i takiej
> sobie jakości, ale używalne uchwyty do smartfonów z gwintem statywowym,
> da się ich dokręcić do szybkozłączki. Sam używam dwa różnej konstrukcji.

Zaznacz w Thunderbirdzie "serwer wymaga uwierzytelnienia" (czy podobnie,
piszę z pamięci).

--
Lekarka będąc za sprawą w urzędzie, zauważyła urzędnika, który śliniąc
palce liczył otrzymaną właśnie pensję.

Uncle Pete

On 22.11.2023 15:11, Arnold Ziffel wrote:

> Zaznacz w Thunderbirdzie "serwer wymaga uwierzytelnienia" (czy podobnie,
> piszę z pamięci).

Sprawdzam.

Uncle Pete

> Zaznacz w Thunderbirdzie "serwer wymaga uwierzytelnienia" (czy podobnie,
> piszę z pamięci).

Dzięki, chyba zadziałało. Ale dziwna sprawa, wcześniej czasami dawało si
wysłać bez tego.

no_e...@invalid.invalid

A podaj jakies linki, pls. I dokladna nazwe.

--
Titus Atomicus

Uncle Pete

To ma różną nazwę - uchwyt statywowy na smartfona, uchwyt uniwersalny na
smartfon do statywu itp., po angielsku np. smartphone tripod mount,
tripod phone holder itp. Podaję linki na modele które mam, pierwsze z
brzegu które znalazłem (kupowałem dawno temu i gdzie indziej, producenci
też mogą być różni):

Ten z drucianym zaciskiem na sprężynach ma tylko jedno gniazdo statywowe
i bez kombinacji pozwala tylko na poziome zamontowanie smartfona (ale
nigdy nie kręcę pionowych video):

https://allegro.pl/oferta/uchwyt-statywowy-na-smartfona-telefon-12500786340

Ten ma dwa gniazda statywowe, jedno na krótkiej stronie, drugie od tyłu
- to ostatnie w jednym z moich zastosowań okazało się bardzo wygodne.
Ale nadal może być problem z zamocowaniem smartfona w pionie:

https://www.fotojoker.pl/produkt/uchwyt-uniwersalny-na-smartfon-do-staywu

Pierwszy z tych dwóch jest nieco wygodniejszy - łatwiej zakłada się
smartfon. Ale oba działają, na razie żaden nie rozpadł się, telefon
trzyma się dobrze.

Są i inne konstrukcje, ale ich nie sprawdzałem, np. ten wygląda obiecująco:

https://allegro.pl/oferta/uchwyt-statyw-statywowy-do-telefon-smartfona-na-statyw-13576237715

To znany chiński producent, stopka ma gniazdo statywowe, smartfon można
zamontować w pionie, na obrotowym uchwycie są sanki na akcesoria.

no_e...@invalid.invalid

Uncle Pete <433...@gmail.com> wrote:
> On 30.11.2023 15:46, Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:
[…]

> To ma różną nazwę
[…]
Ojej. Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.

--
Titus Atomicus

Uncle Pete

Nie ma za co. Po prostu przerabiałem temat, ponieważ z obecnymi
komórkami nagrywającymi przyzwoite video to pożyteczna rzecz.