M42 revuenon 135/2.8 co to za szklo

47 wyświetleń

zezu

nieprzeczytany,
5 paź 2005, 03:09:365.10.2005
do
co to za szklo? czy jest sensowne czy raczej nie zakladajac ze jest w dobrym
stanie?

pozdr
pd

maniooo (nie z domu)

nieprzeczytany,
5 paź 2005, 03:30:065.10.2005
do
Użytkownik zezu napisał:

> co to za szklo? czy jest sensowne czy raczej nie zakladajac ze jest w dobrym
> stanie?

Z tego co widzę, opinie o nim wyrażał głównie (tylko? ) Marek
Lewandowski. Wejdź tutaj:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa?hl=pl&lr=&c2coff=1
i wpisz frazę:
revuenon 135/2.8
Będzie kilka wątków, które pozwolą Ci się zorientować, nawet sampelek
się znajdzie.

http://dhost.info/maniooo/

ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)

nieprzeczytany,
5 paź 2005, 05:38:135.10.2005
do
On Wed, 5 Oct 2005 09:09:36 +0200, "zezu" <w...@www.pl> wrote:

>co to za szklo? czy jest sensowne czy raczej nie zakladajac ze jest w dobrym
>stanie?

To może być cokolwiek - Revue to marka handlowa.
Mój to prawdopodobnie cos z Meier Optik (pentacon czy cuś).
W porównaniu do Tair11 mydło straszliwe. A Sonnar 134/3.5 po prostu
kopie dupę.
Szkło raczej nie było rozbierane - kontry sprawiają wrażenie nie
ruszanych.
Testowane na zenicie, analogowym ricohu (pk) z przejściówką M42 oraz
D70 z przejściówkami ostrzącymi na nieskończoność i zwykłą.

Wg mnie - nie warto.

ALex

--
BĘDĄ LUDZIE LATAĆ W POWIETRZU, TAK JAK LATAJĄ TERAZ PTAKI,
DZIĘKI WKŁADKĄ MAGNETYCZNYM ROMI. :))

Janko Muzykant

nieprzeczytany,
5 paź 2005, 14:46:525.10.2005
do
> co to za szklo? czy jest sensowne czy raczej nie zakladajac ze jest w dobrym
> stanie?

A co to za sprzęt ten pecet?
Revuenon Porst i jeszcze kilka to firmy zamówić/sprzedać. Jeśli to
zrobione z Pentacona/z tej samej fabryki to odradzam.

--
pozdrawia Adam
muzyka, foto: www.adamsmialek.prv.pl

klimecki

nieprzeczytany,
5 paź 2005, 23:51:155.10.2005
do
tych szkiel bylo kilka roznych o identycznym oznaczeniu 135/2.8,
uzywam takiego z mocowaniem k i jesli chodzi o ostrosc to nie zamierzam
kupowac firmowego szkla kilka razy drozszego /czytaj: rozdzielczosciowo
jest git/, budowa bardzo solidna, na minus: slabe mc.
moja rada: 'przestrzelic' i ocenic
pozdrawiam
kp

Odpowiedz wszystkim