Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)

Kalina

Sytuacja ma sie jak nastepuje: 63 zdjecia z mojej stony zostaly umieszczone
na stronie EG Studio (oczywista bez mojej zgody i wiedzy), jako reklama
uslug swiadczonych przez nie. Jako autorka podana byla wlascicielka studia
Ela Gawin.

Razem z trzema pozostalymi poszkodowowanymi wyslalismy osobne pisma przez
kancelarie prawnicze do Eli Gawin. Z zadaniem usuniecia zdjec,
zadoscuczynienia finasowego i przeprosin na stronie EG Studio. Dostalismy
dlugi i zwily list z przeprosinami i wyjasnieniami, jak to tajemniczy
fotograf, ktory zapewne poslugiwal sie falszywymi danymi, i z ktorym juz nie
ma kontaktu, sprzedal za 50zl plyte CD z pelnymi prawami do naszych zdjec.
Ela Gawin twierdzi, ze pierwszy raz jest w takiej sytuacji, ze jest jej
niezmiernie przykro blah blah blah.

Pisze to wszystko, bo jestem bardzo ciekawa, czy inni mieli podobne
doswiaczenia z EG Studio i jego wlascicielka. Dochodzily mnie sluchy
przerozne - ale tylko sluchy, nie fakty.

Przyznam, ze od tego, co sie dowiem, zalezy duzo co bede dalej robic w tej
sprawie.

Kalina
--
akt | portret | reportaż | fotografia ślubna
www.kalina-studio.com

Piotr "Archie" Połoczański

> Pisze to wszystko, bo jestem bardzo ciekawa, czy inni mieli podobne
> doswiaczenia z EG Studio i jego wlascicielka. Dochodzily mnie sluchy
> przerozne - ale tylko sluchy, nie fakty.

to samo mial z nimi moj Kolega Jacek Taran. www.fotopracownia.com.pl
Mozesz do niego napisac. Moim zdaniem EG studio to jedna wielka sciema.

Piotr "Archie" Połoczański
Freelance Photojournalist - Designer
www.photolife.pl www.redwedding.pl

Piotr "Archie" Połoczański

aaa...
Proponuje kazdemu sprawdzic dokladnie strony EG - pewnie znajdziecie sporo
swojego materialu ;]

-Piotr

Kalina

Użytkownik "Piotr "Archie" Połoczański" <archie@_fuckspam_wikings.pl>
napisał w wiadomości news:es9hu7$1vu$1...@serwer.infinity.net.pl...

> to samo mial z nimi moj Kolega Jacek Taran. www.fotopracownia.com.pl
> Mozesz do niego napisac. Moim zdaniem EG studio to jedna wielka sciema.

Z Jackiem jestem w kontakcie na biezaco:)
On jest wlasnie jednym z tych "trojki pozstalych poszkodowanych"
Chodzi mi o wczesniejsze zatargi z Ela Gawin

Piotr "Archie" Połoczański

> Z Jackiem jestem w kontakcie na biezaco:)
> On jest wlasnie jednym z tych "trojki pozstalych poszkodowanych"
> Chodzi mi o wczesniejsze zatargi z Ela Gawin

mmkay. Tak czy inaczej nie ustepujcie - rzygac mi sie chce kiedy widze tak
bezczelnego fotoamatora - inaczej nie mozna pani G nazwac.
Poziom prac wlasnych ma na tyle zenujacy, ze musi ratowac sie kradzieza
zdjec.

pozdrawiam
-Piotr

Fotograf1969

Piotr "Archie" Połoczański napisał(a):

> [...]
> bezczelnego fotoamatora - inaczej nie mozna pani G nazwac.
> Poziom prac wlasnych ma na tyle zenujacy, ze musi ratowac sie kradzieza

No własnie, "super" fotka ;-)
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_pic.php?pic_id=258

:-)

--
pozdrawiam,
andrzej

Marcin 'Cooler' Kuliński

Piotr "Archie" Połoczański pisze:

> Proponuje kazdemu sprawdzic dokladnie strony EG - pewnie znajdziecie sporo
> swojego materialu ;]

Wspolczuje kazdemu, kto bedzie zmuszony przegladac te, pozal sie Boze,
witryne.

Zygmunt M. Zarzecki

> Wspolczuje kazdemu, kto bedzie zmuszony przegladac te, pozal sie Boze,
> witryne.

O w mordę!
Ktoś chyba "lustra" nie ma w domu.

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

Janko Muzykant

> [...]

> Ela Gawin twierdzi, ze pierwszy raz jest w takiej sytuacji, ze jest jej

Pieprzenie kota. Po pierwsze nikt o zdrowych zmysłach nie sprzedaje (i
nie kupuje) za 50 zł takiego materiału. Po drugie jakim cudem materiał
wystawiany jako własny dorobek został kupiony? Po trzecie mogę się
założyć o cokolwiek, że nie było autoryzacji takiego tekstu jak tu:
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=57
czy też:
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=109
Takie gówno to robi gimnazjalista komórą, a nie poważne studio.

To jakiś cham, który brak zdolności nadrabia złodziejstwem i
oszukiwaniem i dlatego nie zostawiajcie tego. Niech wam fundnie po
ładnym szkiełku, to może następnym razem pomyśli.

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl

Kalina

Użytkownik "Janko Muzykant" <jankom...@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i dlatego nie zostawiajcie tego. Niech wam fundnie po ładnym szkiełku, to

Tylko ze Ela zapewnia, ze jest biedna i nic nie jest jej, nawet sprzet foto
i z tego powodu ma lekki stosunek do zycia i nie placi mandatow:>

Tez w sumie jestem na takim jak Wy stanowisku, ale troche rece mi opaduja
jak pomysle, ile trzeba sie bedzie pouzerac, zeby dojsc swojego.

Michal Jankowski

"Kalina" <kal...@precz.ze.spamem.life.pl> writes:

> [...]

> ma kontaktu, sprzedal za 50zl plyte CD z pelnymi prawami do naszych zdjec.

Z prawami do podpisywania zdjęć "autorka: Ela Gawin"? No niech mnie
nie rozśmieszają.

MJ

ajt

Kalina napisał(a):

> Tylko ze Ela zapewnia, ze jest biedna i nic nie jest jej, nawet sprzet foto
> i z tego powodu ma lekki stosunek do zycia i nie placi mandatow:>

Nawet na słownik ortograficzny jej nie stać :)
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_cat.php?cat_id=11
Andrzej

Janko Muzykant

> Nawet na słownik ortograficzny jej nie stać :)
> http://www.egstudio.pl/FORUM/album_cat.php?cat_id=11

Ani na fachowca od wklejek:
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=97
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=261

Roger from Cracow

> [...]
>
> Tez w sumie jestem na takim jak Wy stanowisku, ale troche rece mi opaduja
> jak pomysle, ile trzeba sie bedzie pouzerac, zeby dojsc swojego.

bierz prawnika i zakladaj sprawe i nie ogladaj sie na jekies idiotyczne
tlumaczenie. Moze przestana wreszcie dzieki Tobie przynosic ujme
tej profesji...

Roger

--
Marcin "Roger" Pojałowski
strona prywatna: http://roger.wrota.net

Kalina

Użytkownik "Michal Jankowski" <mic...@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Z prawami do podpisywania zdjęć "autorka: Ela Gawin"? No niech mnie
> nie rozśmieszają.

Ona w swoich wyjasnieniach twierdzi, ze nigdzie sie nie podpisywala. Ale
link zatytulowany "zdjecia slubne, ktore robie" wiodl wlasnie na strone ze
slubami, gdzie w plenerach byly nasze zdjecia. Teraz jest to:
http://www.egstudio.pl/sluby/html/plener.html
na co sie nie godzilismy, bo wyglada jakbysmy wspopracowali z nia. To jest
wersja Pani Eli oficjalnych przeprosin za zaistniala sytuacje:>

Dominik Herman | 24MM.ORG

On Fri, 2 Mar 2007 19:42:43 +0100, "Kalina" <kal...@precz.ze.spamem.life.pl>
wrote:

<link>

Straciłem zęby na ich typografii... Auuu....
--
Dominik Herman
24MM.ORG * PHOTOGRAPHY

fullpower

Kalina napisał(a):
tutaj tej biedy nie widać:
http://www.egstudio.pl/sluby/html/zespogbp_eg_studio.html
przecież jest dziennikarzem, chyba że robi tyle błędów, że jej nie chcą
płacić.
Dla mnie ta strona zrobiona na szybko i te same fotki prawie w każdym
katalogu, i gdzie nie spojrzeć błędy, literówki itd...

Jakub Jewuła

Fotograf1969

Jakub Jewuła napisał(a):
> :) http://www.elagawin.pl/orange/

http://www.elagawin.pl/orange/wizrunek.jpg
to zdjęcie jest NIESAMOWITE ;-)

Mariusz Wołek

Użytkownik "Jakub Jewuła" <bi...@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:es9upo$php$1...@nemesis.news.tpi.pl...
> :) http://www.elagawin.pl/orange/

No ten link faktycznie rozwala. A najlepsze jest to ze przy tym wszystkim stac ją na to żeby mieć biuro przy Brackiej w Krakowie:))))

MaW

JohnDoe

Kalina napisał(a):
<-ciach->

> [...]
> przerozne - ale tylko sluchy, nie fakty.
>
> Przyznam, ze od tego, co sie dowiem, zalezy duzo co bede dalej robic w tej

Jakiś czas temu o EG (i EG "studio") było dosyć głośno głównie za sprawą
jej przeróżnych ciekawych akcji: a to OIDP zbierała na gwałt pieniądze
bo ją chcieli ze studia wyrzucić, a to szukała sponsora na samochód
(taka sławna aukcja na allegro z jej fiatem 125p, miałem/kiedyś
widziałem z niej screeny, generalnie - szukanie łosia tudzież jelenia) a
także "organizowała" jakieś akcje wśród amatorów na którejś z sieciowej
galerii foto - podobno udostępniała studio etc.
Na podstawie różnych zasłyszanych historii z jej udziałem mogę nieśmiało
wysnuć tezę, że życiowe motto tej osoby opiera się wzbudzaniu żalu i
litości z nadzieją, że ktoś się zlituje nad jej ciężkim (?) losem...
blablabla
Nie, osobiście nie miałem "przyjemności" ale wydaje mi się, że nie
powinniście odpuszczać.

Piotr

Message has been deleted

Jakub Jewuła

"wspolpraca zza granica" :)

Pawel W.

Jakub Jewuła napisał(a):
"Pejzarze" i jeszcze polonistyka. Ciekawe, który uniwerek tak polonistów
kształci (a może kżtałci? już sam nie wiem) ;)

Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

KEEK

In <es9q2k$9sh$1...@news.onet.pl> Janko Muzykant wrote:

> Ani na fachowca od wklejek:
> http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=97
> http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=261

Ech... Wy tam w Krakowie macie fajnie. Mozecie sobie isc i zrobic
zdjecie do banku twarzy.
--
K.
http://keek.ovh.org

Roger from Cracow

> [...]
> na co sie nie godzilismy, bo wyglada jakbysmy wspopracowali z nia. To jest
> wersja Pani Eli oficjalnych przeprosin za zaistniala sytuacje:>

wstyd ze oni sa z Krakowa, blagam zakladaj sprawe i puszczaj ich z torbami
:)

Roger

xnb (aries.mehehe)

Jakub Jewuła napisał(a):
> :) http://www.elagawin.pl/orange/

"Urzekła mnie Twoja historia" ;)

jo44

Pawel W. napisał(a):

> "Pejzarze" i jeszcze polonistyka. Ciekawe, który uniwerek tak polonistów
> kształci (a może kżtałci? już sam nie wiem) ;)

Na pewno jakaś Wyższa Szkoła Pisania i Czytania.
:)

Piotr

> [...]
> uslug swiadczonych przez nie. Jako autorka podana byla wlascicielka studia
(...)
>www.kalina-studio.com

Stronka firma EG Studio nie wyglada zbyt profesjonalnie, mowiac delikatnie,
ale z zamieszczonych informacji mozna wnioskowac, ze to calkiem spora firma
foto. Jesli rzeczywiscie postapili tak jak piszesz, to trzymam kciuki, by
udalo sie wywalczyc calkiem spore odszkodowanie! Zyjemy w dziwnym kraju, ale
moze dzieki takze waszej walce, bedzie mniej oszustw i kombinacji. Warto tez
rozwazyc, czy poza postepowaniem na drodze cywilnej, pewne sprawy nie
podpadaja takze pod kodeks karny. Nie znajac jednak do konca sprawy, nie
chcialbym sie spieszyc z wydawaniem zbyt pochopnym opinii.

http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

geof...@tlen.pl

Znam Elę i jej studio fotograficzne. To bardzo fajna dziewczyna, robi
dobre zdjęcia i jest bardzo ambitna. To inteligentna i naprawdę piękna
kobieta. Dopłaca do prowadzonego przez siebie Banku Twarzy, żeby
pomagać młodym ludziom w szukaniu pracy. Gdy zobaczyłem ją po raz
pierwszy byłem wręcz porażony... Jest "Siłaczką swoich czasów". Ma
niskie ceny dlatego fotografowie jej nie lubią... Kobiety jej
zazdroszczą urody a mężczyźni z nią rywalizują. Ludzi denerwuje, że ma
pasje, pomysły i odwagę, żeby się reklamować... Bo teraz jest w modzie
żeby nic nie robić... To dziwne, że ktoś na forum dyskusyjnym omawia
takie sprawy. Nie jestem fotografem, ale od razu widać, że chodzi
chyba o dokuczenie konkurencji fotograficznej. Czy to nie jest łamanie
prawa - podawanie kogoś z nazwiska i oskarżanie go? Można na wiele
sposobów wyjaśnić fakt wykorzystania czyiś zdjęć. O ile wiem ona
prowadzi bank fotografii i masa fotografów przynosi jej swoje zdjęcia.
Nie da się sprawdzić, czy dana osoba je robiła czy nie. Strony EG są
fajne merytorycznie, mają ambitny program i dorobek. EG to młoda osoba
więc niektore sprawy dopiero zaczyna. Dlaczego Kalina zdradza
szczegóły korespondencji z nią? Co jest powodem tego niechętnego
tonu? Czy ta wypowiedź nie ma cech zniesławiania? Czy to wszystko
prawda? Internet i fora dyskusyjne to pożywka dla anonimowych,
niezrealizowanych zawodowo lub życiowo ludzi którzy zamiast żyć swoim
życiem wyładowują swoją agresję na innych. Szkoda tracić czas na
czytanie wypowiedzi które nie są prawdziwe i nie wiadomo kto je
pisze...

Dominik Herman | 24MM.ORG

On 2 Mar 2007 17:02:45 -0800, geof...@tlen.pl wrote:

> Szkoda tracić czas na
>czytanie wypowiedzi które nie są prawdziwe i nie wiadomo kto je
>pisze...

Kalina nie nazywa się Kalina, tutaj podszywają się pod nią anonimowi
Marsjanie, a Ty jesteś wujek fizyk, mistrz ciętego podpisu.

geof...@tlen.pl

życiem wyładowują swoją agresję na innych. Szkoda tracić czas na

VomitroN

Użytkownik <geof...@tlen.pl> napisał w wiadomości

>Szkoda tracić czas na
>czytanie wypowiedzi które nie są prawdziwe i nie wiadomo kto je
>pisze...

Ale na tworzenie konta pocztowego dla jednej wypowiedzi, ktora pozwala
sadzic ze jestes osoba ewidentnie zwiazana z EF Studio, (jesli nie sama
zainteresowana) to juz nie szkoda tracic czasu? :)

Pomijajac nawet te infantylne pseudo peany na czesc, jedna rzecz jednak nie
daje mi spokoju.
Chodzi o :
"...Można na wiele sposobów wyjaśnić fakt wykorzystania czyiś zdjęć.

O ile wiem ona prowadzi bank fotografii i masa fotografów przynosi jej swoje

zdjęcia..."

Otoz sposobow wykorzystania czyichs zdjec jest rzeczywiscie caly arsenal.
Jednak fakt posiadania praw do nich mozna wykazac tylko w JEDEN JEDYNY
sposob.
Ciekawym wielce zatem, czy na zdjecia bedace przedmiotem sporu, lub
jakiekolwiek inne w zalozonym "banku", EG Studio rzeczywiscie
posiada jakies dokumenty stwierdzajace przeniesienie praw autorskich,
wzglednie faktury bedaca dowodem ich zakupu?
Jesli nie, to chyba wiemy na czym stoimy.........
............................................................. na Brackiej :)

--
VomitroN * Midlety do N6310i
http://wap.wpg.pl/vomitron

Andrzej K.

geof...@tlen.pl napisał(a):

> Znam Elę i jej studio fotograficzne. To bardzo fajna dziewczyna, robi

Tatuś?

http://www.egstudio.pl/sluby/html/zespogbp_eg_studio.html

Firmanctwo?

http://www.egstudio.art.pl/zasw.htm

A fe, kodeks karny skarbowy się kłania.
--
Nie pozdrawiam

Andrzej K.

mi`l`y

to w koncu ELA CZY HELA :)))

Jarosław Grabek

> życiem wyładowują swoją agresję na innych. Szkoda tracić czas na
> czytanie wypowiedzi które nie są prawdziwe i nie wiadomo kto je
> pisze...

Swoją odpowiedź piszę ja i podpisuję się poniżej.

Merytorycznie: pieprzysz jak potłuczony. Takiego steku bzdur dawnonie
czytałem.

Emocjonalnie: Kalina i reszta: puśćcie ich w skarpetkach. I żeby tej
siłaczce swoich czasów nic poza siłą nie zostało za taki numer.
--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie

V-Tec

Kalina napisał(a):

> http://www.egstudio.pl/sluby/html/plener.html

"wręćż teatrane poejście" - normalnie full-profi stronka, nie ma co.

W.

Jarosław Grabek

> Przyznam, ze od tego, co sie dowiem, zalezy duzo co bede dalej robic w tej
> sprawie.

Masz gdzieś mirror tej stronki? Bo uczciwie mówiąc nie znam zdjęć innych
ślubokrętów, a chętnie bym zerknął co podebrała.

Mam nadzieję, że puścicie ją z torbami. I podchodź do tego bez nerwów i
emocji. Za to płacisz prawnikowi, żeby to on się starał. Traktuj to jako
dodatkową gratyfikację za Twoją pracę.

Henry (k)

Dnia 2 Mar 2007 17:02:45 -0800, geof...@tlen.pl napisał(a):

> Szkoda tracić czas na
> czytanie wypowiedzi które nie są prawdziwe i nie wiadomo kto je
> pisze...

Bardzo mi się to zdanie podoba... ;-)

Henry

--
FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

Marek Dyjor

Użytkownik "V-Tec" <v_...@zatega.lp> napisał w wiadomości

> "wręćż teatrane poejście" - normalnie full-profi stronka, nie ma co.

fajne jest to słońce co wyciekło na głowę pana młodego :)

Tomasz Q

geof...@tlen.pl napisał(a):

> Znam Elę i jej studio fotograficzne. To bardzo fajna dziewczyna, robi
> dobre zdjęcia i jest bardzo ambitna. To inteligentna i naprawdę
> piękna kobieta.

Osobiście zgadzam się tylko z jednym w Twojej wypowiedzi. Niezbędna jest
jednak zamiana 'bardzo' na 'chorobliwie' przed słowem 'ambitna'. Pozostałe
to........... Tu każdy wpisze sobie indywidualnie, co uważa za stosowne. Ja
już po jednym kontakcie z Elą wpisałem odwrotności Twoich określeń. Zaznaczam,
że Ela nie jest dla mnie żadną konkurencją, choćby tylko ze względów
terytorialnych lub zupełnie różnych gatunków uprawianej fotografii.

Czy robi dobre zdjęcia? Wystarczy zaglądnąć na Jej www by wyrobić sobie własne
zdanie. Moim jest to dno fotografii pseudoprofesjonalnej.

Inteligencja? Hmmmm ... Polonista, krytyk, dziennikarz, wydawca itd. a błędy
merytoryczne, ortograficzne, stylistyczne sadzi jak sztubak. O 'wyrazie'
estetycznym Jej stron internetowych, materiałów marketingowych etc. nie będę
się wypowiadał. Jest po prostu IMHO zbyt żenujący, by adekwatne określenia
przeszły mi przez klawiaturę. A Ona pisze sama o sobie, że jest specjalistką
od reklamy ;-)

Piękna kobieta? Zdjęcia są, każdy widzi. Mnie się zbytnio nie podoba.

[...]

> Ma niskie ceny dlatego fotografowie jej nie lubią...

IMHO to jest nieco inaczej. Życie mi pokazało, że fachowcy naprawdę dobrzy w
tym, co robią mają wysokie ceny i nie narzekają na brak zleceń. Miernota ściga
się w ich obniżaniu licząc na przetrwanie, a outsiderzy stosują najniższe.

[...]

> To dziwne, że ktoś na forum dyskusyjnym omawia takie sprawy.

A do czego Twoim zdaniem służą grupy dyskusyjne?

> Nie jestem fotografem, ale od razu widać, że chodzi
> chyba o dokuczenie konkurencji fotograficznej.

Szczególnie, że ta nibykonkurencja jest w Krakowie, a ludzie piszą z całej
Polski ;-)

> Czy to nie jest łamanie prawa - podawanie kogoś z nazwiska i oskarżanie go?

Oskarża lub nie prokurator. Tu zostały podane tylko fakty. Jeśli są one
nieprawdziwe i Ela może to udowodnić, niech idzie do adwokata i sąd
rozstrzygnie kto ma racje.

> Można na wiele sposobów wyjaśnić fakt wykorzystania czyiś zdjęć...

Nie znasz prawa. Wyjaśnianie lub nie niczego nie zmienia. Prawo dość
precyzyjnie określa temat i .... Ehhhhh... dużo pisania. Idź do adwokata po
poradę. Jeśli jest uczciwy, to powie Ci, że w każdym wypadku osoba, która
popełnia czyny tu opisane i robi to w taki sposób ma 'plecy z tyłu'.

[...]

> Internet i fora dyskusyjne to pożywka dla anonimowych ...

Po raz kolejny się mylisz. Napisałeś ten post z IP 83.7.240.186 Neostrada Plus
Kraków. Zapewne się domyślasz, że za IP stoi konkretna lokalizacja, a stąd
tylko krok do określenia osoby.

[...]

> Szkoda tracić czas na czytanie wypowiedzi które nie są prawdziwe i nie
> wiadomo kto je pisze...

Pisze to osoba, która w ogóle nie raczyła podpisać swojego postu czymkolwiek.
Nawet jednoliterową sygnaturką.

Pozdrawiam,
Tomasz

Kalina

Użytkownik "Jarosław Grabek" <jarek....@gmail.com> napisał w wiadomości

> Masz gdzieś mirror tej stronki? Bo uczciwie mówiąc nie znam zdjęć innych
> ślubokrętów, a chętnie bym zerknął co podebrała.

Nie mam mirrorow mam screeny.
http://www.kalina-studio.com/eg/eg1.gif
http://www.kalina-studio.com/eg/eg2.gif
(moje zdjecia zanzaczone)

Oprocz tego oczywiscie zabezpiecznie wszystkiego notarialne przez
kancelarie.

Kalina
--
akt | portret | reportaż | fotografia ślubna
www.kalina-studio.com

Paweł Andziak

Ktos wyguglal na pl.misc.samochody po lekturze tego watku:

http://www.allegrofun.pl/item-1i37678434.html

--
ganda

Fotograf1969

Kalina napisał(a):

> [...]
> http://www.kalina-studio.com/eg/eg2.gif
> (moje zdjecia zanzaczone)

> Oprocz tego oczywiscie zabezpiecznie wszystkiego notarialne przez

Mam serdeczną prośbę - nie odpuszczaj tematu. Do sądu całą sprawę, bez
żadnej litości.

Jarosław Grabek

> Nie mam mirrorow mam screeny.
> http://www.kalina-studio.com/eg/eg1.gif
> http://www.kalina-studio.com/eg/eg2.gif
> (moje zdjecia zanzaczone)

No ładna ilość, nie ma co.
Kalina, szczerze gratuluję nowego sprzętu i samochodu.
I nie ważne, że poczekasz na to jakiś rok czy dwa.
Nie odpuszczaj nawet na milimetr tym bardziej, że ktoś z Twojej ciężkiej
pracy czerpał zyski dla siebie.

Informuj na bieżąco jak rozwija się sprawa, może uzmysłowi to innym
przygłupom jak się kończą takie zachowania.

Pawel W.

Paweł Andziak napisał(a):

> Ktos wyguglal na pl.misc.samochody po lekturze tego watku:
>
> http://www.allegrofun.pl/item-1i37678434.html

A samochód to razem z tą panią? Bo innego wyjaśnienia tej ceny nie
rozumiem ;)

mi`l`y

Paweł Andziak napisal-a

> Ktos wyguglal na pl.misc.samochody po lekturze tego watku:
> http://www.allegrofun.pl/item-1i37678434.html

buahahahahha

3 dni w zakopanym za 5 tauzenow i starego rzecha - ta baba rzeczywiscie ma
tupet :)))
- i niezle sie ceni :))))))))))))

baba po polonistyce zaczyna zdanie od " . LUB ...."

rewela - leze i kwicze :))))))))))))

zycze owocnych pertraktacji w sadzie :))))

papa arturo

Pawel W.

mi`l`y napisał(a):

> Paweł Andziak napisal-a
>
> buahahahahha
>
> 3 dni w zakopanym za 5 tauzenow i starego rzecha - ta baba rzeczywiscie
> ma tupet :)))
> - i niezle sie ceni :))))))))))))
Poprzednio nie chciało mi się czytać tego rozwlekłego opisu, ale jak
przeczytałem, to, pomimo zastrzeżeń autorki brzmi trochę jak oferta ekhm...
Z drugiej strony, co szkodzi umieścić jakiś bubel na aukcji, wycenić go
że hoho i powiedzieć - to dlatego, że jestem taka biedna.
Sam spróbuję ;)

xnb (aries.mehehe)

geof...@tlen.pl napisał(a):

> ...Ma

> niskie ceny dlatego fotografowie jej nie lubią...

No fakt, z takimi cenami się nie da konkurować ;)

http://www.egstudio.pl/sluby/assets/images/mail_ceny_700_pix.jpg

Jakby ceny się zmieniły, kopia obrazka dla potomnych:

http://img182.imageshack.us/img182/6076/mailceny700pixwi6.jpg

Zaraz ktoś będzie mi wmawiał, ze to pewnie za 1 zdjęcie, ale tu jest
wyraźnie napisane "5zł - fotoreportaż"! ;)

Marek 'marcus075' Karweta

Piotr "Archie" Połoczański wrote:

> aaa...
> Proponuje kazdemu sprawdzic dokladnie strony EG - pewnie znajdziecie sporo
> swojego materialu ;]

Hr hr hr... Aż rzucę okiem. :-PPP

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta mailto:m.ka...@gmail.com

Jarosław Grabek

> Sam spróbuję ;)

Tylko wstaw dla odmiany jakieś ładne zdjęcia, może będzie lepszy efekt.

Pawel W.

Jarosław Grabek napisał(a):

> Tylko wstaw dla odmiany jakieś ładne zdjęcia, może będzie lepszy efekt.
Ale ja nie umiem robić ładnych zdjęć. Ja robię artystyczne :p

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,
a czarne jest czarne"

pawelek_79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>poczta.onet.pl

krzysztof Szczygłowski

> Nie mam mirrorow mam screeny.
> http://www.kalina-studio.com/eg/eg1.gif
> http://www.kalina-studio.com/eg/eg2.gif
> (moje zdjecia zanzaczone)
Witam!
Scigać, o ile win i ps legalne, jak nie to radze sobie darowac.
K.S.

Janko Muzykant

> Ech... Wy tam w Krakowie macie fajnie. Mozecie sobie isc i zrobic
> zdjecie do banku twarzy.

I to na Brackiej, gdzie pada deszcz...

Janko Muzykant

> Znam Elę i jej studio fotograficzne. To bardzo fajna dziewczyna, robi
> dobre zdjęcia i jest bardzo ambitna.

Tak, jest cholernie ambitna, jak wiele miernot z tego miasta. Od kilku
lat widzę, jak różne bezczelne beztalencia niszczą sztukę i
indywidualizm, wraz z rządzącymi przekrętami sprawiają, że coraz mniej
powodów do dumy można mieć z bycia krakowianinem. Widać tu chyba
doskonały przykład na metody ''klepiących się po dupach'' -
przywłaszczanie cudzych osiągnięć, pracy, kłamstwo, wsadzanie w nie
swoje usta odpowiednich cytatów, a w sytuacjach podbramkowych wykręcanie
się z fałszywym ''przepraszam, nie wiem jak to się stało''.

Reszty nie skomentuję, bo to potworne bzdury, można sobie za to poczytać
nieco:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,3958720.html

I nie zapomnijcie o Rubiku, gdy będzie wystawiał swe ''dzieło dla
Krakowa'' na 750-lecie, będzie pasował do poziomu strony EG.

Jarosław Grabek

> Witam!
> Scigać, o ile win i ps legalne, jak nie to radze sobie darowac.

Czekaj, co darować? Kradzież?
Kalina prowadzi firmę, to chyba oczywiste, że soft ma legalny. Zresztą to
nie jej komputer został wyniesiony przez smutnych panów.

Krzysztof Szczygłowski

> Czekaj, co darować? Kradzież?
> Kalina prowadzi firmę, to chyba oczywiste, że soft ma legalny. Zresztą to
> nie jej komputer został wyniesiony przez smutnych panów.

Tak tylko pisze , żeby ostrzec przed sadami.
Mialem podobną spawe w roku 1999. Sad słucha obu stron i tamta strona moze
rozne ciekawe tematy powymyslac.
Pierwsze co zrobili to napuscili na mnie co tylko sie dalo.
Na moje szczeście juz wtedy bylem legalny, ale firme to mi przetrzepali od
piwnic po dach.( nawet skarbowka)

A w sprawie !!
Prokurator sprawe szybko zakonczyl (niska szkodliwosc)
Proces cywilny.
- sprawa trwala 5 lat
- koszty moje 8000 zl (biegły, adwokat, komornik itd...)
- sprawa wygrana i co z tego

Do dnia dzisiejszego nie zobaczylem nawet grosika.
K.S.
Ps.
Wiem co pisze stary juz jestem.
jak juz to bym walnal doniesienie do prokuratury i to szybko, bo to
darmocha.

geof...@tlen.pl

DO PANI ANNY CIESIELSKIEJ
KALINA STUDIO:

Przez przypadek znam sprawę Pani Eli i przykrości jakie ją spotykają
przez czasowe zamieszczenie zdjęć z internetu na jej portalu
(przekazane jej przez współpracownika).

Jestem z wykształcenia prawnikiem. Nie mogę przejśc obojętnie obok tej
sytuacji. Muszę to skomentować. I pozwoliłem sobie zareagowac na
forum.

Jak Pani ocenia fakt zniesławiania Pani Eli w internecie? Dla mnie to
posunięcie dramatyczne. Znalazłem Pani rozmowę na innej grupie
dyskusyjnej. KRADZIEŻ ZDJĘĆ A ELA GAWIN...
Czy zdjęcia zostały ukradzione może rozstrzygnąć sąd. Nie ma przecież
żadnego wyroku w tej sprawie. Jaki cel ma zamieszczanie tych
wypowiedzi i używanie wyrazów kradzież, złodziej i innych
pejoratywnychokreśleń w powiązaniu z p. Elą? Bez sądu, dowodów itp.

Jakiej wyskokości odszkodowanie powinno sie zapłacić za:
a) nieumyślne wykorzystanie anonimowych zdjęć z interenetu -
udostępnionych przez wspólpracownika
b) celowe zniesławianie w internecie i niszczenie człowieka
(niszczenie p. Gawin)
c) straszenie i szantażowanie go by zapłacił pieniądze

Obawiam się, że fakt niepokojenia p. Eli i jej firmy oraz
zniesławiania jej jest bardziej poważny. Ma gorsze konsekwencje i
świadczy o braku dobrej woli z Pani strony. A pomyłki się zdarzają.
Dla sądu i prawa najważniejsza jet postawa. Pani postawa i działania
budzą wątpliwości. Pozwalam sobie zwrócić na to uwagę obu Paniom.
Jednej żeby ograniczyła sowje działania do koniecznych, drugiej, żeby
uświadomić jej jej prawa. Opublikowałem ten list na forum fotografów i
fotomodelek pro. Poświęciłem czas na zabranie głosu bo nigdy nie
przechodziłem obojętnie obok zjawisku linczu; lincz jest szczególnie
piętnowany przez prawo.

Poza tym opisuje Pani wiele nieprawdziwych faktów. O ile w ogóle to
nie jest koljeny żart anonimowej osoby podszywającej się pod KALINA
czy pod inne osoby. To forum jest niestety pełne przekłamań i bełkotu.
mam wrażenie, ze połowa rozmówców to osoby nieletnie które w ogole nie
wiedzą o czym piszą. Reszta pisze dla żartu. Inni robia afery.

- P. Jędrzycki

Kalina

Tak jak juz odpowiedzilam Panu w korespondecji prywatnej - dzieki Panskiej
wypowiedzi moje watpliwosci co do tego, czy powinnma dochodzic swoich praw,
czy nie, zostaly rozwiane.
Swoj udzial w tym watku uwazam za zamkniety. Dalsza korespondencje w tej
sprawie prosze kierowac do reprezentujacej mnie kancelarii prawnej.

Anna Kalina Ciesielska

Janko Muzykant

> Jestem z wykształcenia prawnikiem. Nie mogę przejśc obojętnie obok tej
> sytuacji. Muszę to skomentować. I pozwoliłem sobie zareagowac na
> forum.

> - P. Jędrzycki

Jestem z zamiłowania artystą. Nie mogę przejść obojętnie obok tej
sytuacji. Muszę to wyrazić poprzez sztukę. I pozwoliłem ją sobie
zadedykować Panu:
http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/24/1.htm

PS. To bardzo poważny post, sztukę traktuję serio, całym sobą, a do
swoich prac i podchodzę bardzo emocjonalnie.
PS2. Za kilkadziesiąt lat będziemy gnić. Warto to tak?

P. Śmiałek.

--
wyjątkowo zupełnie niepozdrawia (wręcz przeciwnie), Adam
różne takie tam, ale nie dla prawników i pracowników Prokomu:

abpc

Użytkownik <geof...@tlen.pl> napisał w wiadomości

To już IV Rzeczpospolita ?????

Ze zdumieniem przeczytałem ten tekst i włos mi się jeży na głowie
jeśli napradę jesteś prawnikiem . Znam sprawę od początku, znam
wiele innych grzechów Twojej faworytki, znam o niej opinie wielu osób
a jedyne pozytywne to takie , że Ela jest fajna bo można się z
niej pośmiać . Szoda słów na komentarz do tego pseudo prawniczego
bełkotu .
A może podasz adres gdzie trzymasz auto a my sobie czasowo i
nieumyślnie nim pojeździmy ( chyba , że to jest ten słynny Fiat
125p z właściecielką w postaci załącznika lub breloczka to sobie
odpuść)

abpc (w krótkich spodenkach )

Marek Dyjor

Użytkownik "abpc" <o...@abpc.com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <geof...@tlen.pl> napisał w wiadomości
>

> To już IV Rzeczpospolita ?????

jak to mówią ?

gdy cię złapią za rękę to powiedz że to nie twoja ręka... :)

Tomasz Q

geof...@tlen.pl napisał(a):

> Przez przypadek znam sprawę Pani Eli i przykrości jakie ją spotykają
> przez czasowe zamieszczenie zdjęć z internetu na jej portalu
> (przekazane jej przez współpracownika).

> Jestem z wykształcenia prawnikiem...

Skoro jesteś prawnikiem to zapewne zdajesz sobie sprawę z faktu, że na każdej
osobie, która posiadła wiedzę mogącą wskazywać na popełnienie przestępstwa
ciąży obowiązek zawiadomienia organów ścigania?
IMHO prokuratura poradzi sobie z oceną faktów i określeniem osoby
odpowiedzialnej. Czy to będzie Ela, czy współpracownik, czy ...
Z drugiej strony ciekaw jestem jak zareagują na arcyciekawą i bardzo
nowoczesną definicję pt. "CZASOWE" wykorzystanie cudzego dzieła celem
osiągnięcia korzyści majątkowych bez wymaganej prawem licencji? ;-)
IMHO chyba coś się komuś pomyrdało pomiędzy KK a PA, ale to nie ja jestem
prawnikiem ;-)

geof...@tlen.pl napisał(a):

> Jakiej wyskokości odszkodowanie powinno sie zapłacić za:
> a) nieumyślne wykorzystanie anonimowych zdjęć z interenetu -
> udostępnionych przez wspólpracownika

Zastanawiam się, jak coś takiego może napisać prawnik. Publikacja zdjęć
wymaga praw do tego i wie o tym każdy magister prawa, a w naszych
czasach to nawet absolwent liceum.

Zadaję więc pytanie:

- czy pani Ela Gawlin (czy jak jej tam) posiada prawo do publikacji
anonimowych zdjęć?

Czy mam cytować ustawę o prawach autorskich i prawach pokrewnych? Chyba
niekoniecznie - prawnik powinien ją znać na pamięć.

A co do kradzieży, to zgodnie ze słownikiem języka polskiego PWN jest to
kradzież, tzn. przywłaszczenie sobie autorstwa dzieła. A to właśnie
widać na wspomnianych stronach niejakiej Eli.

Zapytam jeszcze raz: masz kwit na prawo do publikacji, czy nie?

M.

at...@aster.pl

On 3 Mar, 22:10, "abpc" <o...@abpc.com.pl> wrote:
> Użytkownik <geofi...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:1172953904....@h3g2000cwc.googlegroups.com...

> Ze zdumieniem przeczytałem ten tekst i włos mi się jeży na głowie

> jeśli napradę jesteś prawnikiem [...]

Nazbyt jestes delikatny i powsciagliwy w stosunku do osob ktore na to
nie zasluguja.
Dobrze zeby kazdy wiedzial gdzie jego miejsce: zlodziejki - w
pierdlu.

Pozdrawiam,
Mariusz

Jarosław Grabek

> http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/24/1.htm

Adam, pierwsze ostre zdjęcie od lat!
Szkoda, że w tak śmierdzącym wątku.

Scroller

On 2007-03-02 16:36:12 +0100, "Kalina" <kal...@precz.ze.spamem.life.pl> said:

> Przyznam, ze od tego, co sie dowiem, zalezy duzo co bede dalej robic w
> tej sprawie.

Przeczytalem caly ten watek. Zapoznalem sie ze wszystkimi linkami
podanymi w tych postach. Jedyne co moge napisac to, ze... jestem w
glebokim szoku. Nie mialem pojecia, ze po tym swiecie chodza ludzie
tacy jak p. EG. Kolega okreslil to jednym slowem: Masakra.

Nie jestem tez przekonany, ze p. EG jest do konca swiadoma swojej
sytuacji, ale nie wyglada ona rozowo. Z mojej pozycji wyglada
beznadziejnie.

Zapoznajac sie ze strona (jesli mozna te totalna amatorke tak nazwac)
tego studia zastanawiam sie, czy p. EG nie ma zaburzen emocjonalnych.
Tresci jakie tam zamieszcza sa takimi pustymi banalami, ze wprost nie
moglem uwierzyc, ze pisze je dorosla osoba! Ona chyba nie jest swiadoma
na jakie posmiewisko wystawia sie tymi tekstami! Dobil mnie tekst z
aukcji na allegro. Zabrzmial conajmniej jak oferta matrymonialna...

Masakra, po prostu masakra...

--
Scroller

solarus

geof...@tlen.pl napisał(a):

> Jestem z wykształcenia prawnikiem.

Najpierw znajomy złodziejki (bo przecież nie dobrodziejki),
teraz prawnik korzystający z tego samego adresu e-mail??

A może włamałeś się "prawniku" na to konto?

Na większości portali internetowych można sobie założyć własne.
Szanuj czyjąś prywatność.

Zamiast przeprosić za występki koleżanki, to jeszcze pyskuje i straszy.
Wstyd!

Kalina ma prawo ostrzegać swoich znajomych przed złodziejami
i to właśnie uczyniła. Może zabronisz?

Marek

xnb (aries.mehehe)

M napisał(a):

> [...]
> czasach to nawet absolwent liceum.
>
> Zadaję więc pytanie:
>
> - czy pani Ela Gawlin (czy jak jej tam) posiada prawo do publikacji

Kiedyś mi ktoś próbował udowodnić, że jak zdjęcie jest anonimowe, to
można z nim zrobić wszystko. Może to podobny "prawnik-amator"? ;)

Prawda jest taka, że to pewnie jest jakiś troll jest i pisze tu
specjalnie jak moherowy beret (żeby coś się działo), ale z drugiej
strony, przy całym tym absurdzie jaki się w tym wątku ujawnia, nie
zdziwiłbym się, gdyby te wypowiedzi "geofizyka" były prawdziwe :/ W
ogóle na początku myślałem, że całe to "studio EG" jest żartem, ale
widzę, że to jednak na serio jest...

solarus

xnb (aries.mehehe) napisał(a):

> Kiedyś mi ktoś próbował udowodnić, że jak zdjęcie jest anonimowe, to
> można z nim zrobić wszystko. Może to podobny "prawnik-amator"? ;)

Raczej tak. Straszy, by użytkownicy tej grupy nie umówili się jutro
na Brackiej w Krakowie, by sprawdzić, czy przypadkiem Muzykantowy
artyzm nie przedstawiał akurat jezdni przed Bankiem Twarzy.
Nadal z psem można wszędzie chodzić, a że zwierz ma potrzeby... ;)

Zauważ, że stara się w dziwny sposób podważyć FAKT.

"Czy zdjęcia zostały ukradzione może rozstrzygnąć sąd. Nie ma przecież
żadnego wyroku w tej sprawie."

Jak mi ktoś zapierniczy samochód spod domu, to nie będzie to kradzież
dopóki sąd nie wyda wyroku?
Przecież tutaj akurat mamy dowody, więc człowiek jest śmeszny...
Encyklopedii na oczy nie widział. ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Z%C5%82odziej

Pozdrawia
Marek

VomitroN

> [...]

.>Jestem z wykształcenia prawnikiem. Nie mogę przejśc obojętnie obok tej

>sytuacji. Muszę to skomentować. I pozwoliłem sobie zareagowac na

Iuris persona przychylila sie nad mizernymi sprawami nas maluczkich. Hura !
Rzygac mi sie juz chce jak czytam ze pokrzywdzony szukajac
pomocy, jest straszony przez zlodzieja lub jego poplecznika
sprawa o pomowienie ze glosi kto ukradl.

Tresc graweru z miecza Geralta z Riwii, niech stanowi moje motto do
postu geofizyka -prawnika. I pewnie jeszcze fotografa w jednym.:)

SP. Zycze Kalinie powodzenia w dochodzeniu swych praw
i szerokiej drogi do prokuratury rejonowej.
Bo tam jak najszybciej powinna skierowac swe kroki.

--
VomitroN * Midlety do N6310i
http://wap.wpg.pl/vomitron

T.F.

"Scroller" ...

> Przeczytalem caly ten watek.

Ja tez.
I az sie uszczypnalem...
Bo nie moglem uwierzyc, ze to prawda.

> [...]
> moge napisac to, ze... jestem w glebokim szoku. Nie mialem pojecia, ze po
> tym swiecie chodza ludzie tacy jak p. EG. Kolega okreslil to jednym

Pani wydaje sie odhibernowana po 20-tu latach.
Koniec lat 80-tych, koniec komunizmu, pierwsze firmy krzaki...
Pamietam te czasy.
Pasuje jak ulal.

> Nie jestem tez przekonany, ze p. EG jest do konca swiadoma swojej
> sytuacji, ale nie wyglada ona rozowo. Z mojej pozycji wyglada
> beznadziejnie.

Pani Kalino,
prosimy co jakis czas zdac relacje.
Choc cos czuje, ze potrwa to lata...
(do przedawnienia. zaklad ?)

> Zapoznajac sie ze strona (jesli mozna te totalna amatorke tak nazwac) tego
> studia zastanawiam sie, czy p. EG nie ma zaburzen emocjonalnych.

Bingo.
Mysle ze dobry (i drogi) prawnik,
ktorego wynajmie pani E.G. pojdzie WLASNIE tym tropem.
Psychicznie zdrowy czlowiek, "po UJ" - nie moze wyprodukowac takich tekstow
( i to na "stronie www", i ten o komorce i 700zl, i ten z samochodem)

> Masakra, po prostu masakra...

I maly smutny wniosek na koniec.
Jezeli ona ma ta firme na Brackiej, to znaczy ze ktos-cos u niej jednak
kupuje :-(((
Wspolczuje.

--
T.F.

Fotograf1969

Jarosław Grabek napisał(a):

> Adam, pierwsze ostre zdjęcie od lat!
> Szkoda, że w tak śmierdzącym wątku.

Jakie ostre???? A drugi plan jest nieostry !!!!
Kupa nie fotograf ;-) ?

Fotograf1969

geof...@tlen.pl napisał(a):

> Jestem z wykształcenia prawnikiem. Nie mogę przejśc obojętnie obok tej
> sytuacji. Muszę to skomentować. I pozwoliłem sobie zareagowac na
> forum.

świeżo założone konto: geof...@tlen.pl

co się dowiadujemy o IP?
83.7.209.191
PL
Poland
Krakow Wieliczka
49.9833 20.0667
Polish Telecom
Neostrada Plus

ech... naiwności ludzka.

Nguyen Bang Giang

Dnia Sun, 04 Mar 2007 08:59:10 +0100, Fotograf1969 napisał(a):

> świeżo założone konto: geof...@tlen.pl
>
> co się dowiadujemy o IP?
> 83.7.209.191
> PL
> Poland
> Krakow Wieliczka
> 49.9833 20.0667
> Polish Telecom
> Neostrada Plus
>
> ech... naiwności ludzka.

Jak z tego wyciągnąć adres? A może to jakaś kafejka, lotniskowe wifi czy
coś?

Giang

Nguyen Bang Giang napisał(a):

Bez policji/sądu/nakazu raczej ci się nie uda. W TP S.A. są logi i
wiadomo dokładnie z którego miejsca (stawiam na mieszkanie prywatne).

M.

Tomasz Q

Nguyen Bang Giang <nbanggiangS...@yahoo.com> napisał(a):

> Jak z tego wyciągnąć adres? A może to jakaś kafejka, lotniskowe wifi czy
> coś?

A po co wyciągać. Facet (o ile jest facetem) nie może znać prawa, bo nie
wymyśliłby "czasowego użycia" w odniesieniu do utworu. Jego wcześniejsze
wywody nt. doskonałości wszelkich działań EG i Jej charakteru oraz osobowości
w konfrontacji z rzeczywistością też wypadają IMHO wyjątkowo śmiesznie.
Wniosek - IMO nie ma na kogo zwracać uwagi. Chyba, że ktoś lubi świat iluzji i
bajkowych księżniczek lub chce się choć raz w życiu poczuć jak rycerz na
białym rumaku ;-)

gatto_nero

Mieszkanie prywatne, bo w kafejkach nie można neostrady używać.

Nguyen Bang Giang

Dnia Sun, 4 Mar 2007 08:44:58 +0000 (UTC), Tomasz Q napisał(a):

> [...]
> bajkowych księżniczek lub chce się choć raz w życiu poczuć jak rycerz na

Nie, ciekawy byłem tylko stroną techniczną.

W moim przekonaniu nie ma takiej sytuacji w grupie (i nie życzyłbym aby
była) kiedy musimy kogoś ścigać. Jeśli ktoś truje środowisko, w którym
powinny mieć miejsce tylko merytoryczne dyskusje ludzi wspólnej pasji to on
sam poczuje wstyd kiedy będzie dorosłą osobą (o ile w ogóle się dorośli)

;-)

Giang

abpc

Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <nbanggiangS...@yahoo.com> napisał w

> W moim przekonaniu nie ma takiej sytuacji w grupie (i nie życzyłbym aby
> była) kiedy musimy kogoś ścigać.

Są ..... BitPump naruszył moje osobiste prawa autorskie wstawiając swój
wizerunek w moj Utwór :)

http://junior.csl.pl/pub/DSCF6686true.jpg

abpc

Nguyen Bang Giang

Dnia Sun, 4 Mar 2007 10:15:28 +0100, abpc napisał(a):

> Są ..... BitPump naruszył moje osobiste prawa autorskie wstawiając swój
> wizerunek w moj Utwór :)
>
> http://junior.csl.pl/pub/DSCF6686true.jpg

Ścigać BitPump? Nic prostszego! Zgłaszaj kolejny plenerek (*) ;-)

(*) Najlepiej podwodny ;-))

Giang

Tomasz Q

Nguyen Bang Giang <nbanggiangS...@yahoo.com> napisał(a):

[...]

> sam poczuje wstyd kiedy będzie dorosłą osobą (o ile w ogóle się dorośli)

Śmiem wątpić. W niektórych środowiskach to IMO bardzo abstrakcyjne pojęcie ;-)

Pozdrawiam,
Tomasz

P.S.
Kiedyś pisałem, że jestem pod wrażeniem Twojego polskiego jako Człowieka
pochodzącego z krańcowo różnego kręgu kulturowego. Jest tak nadal. Jednak
zwróć uwagę na "się dorośli". Powinieneś raczej napisać "wydorośleje, gdy
dorośnie itd.". Nie traktuj tego jako docinki, ale jako pomoc w szlifowaniu
języka :-)

Nguyen Bang Giang

Dnia Sun, 4 Mar 2007 09:25:14 +0000 (UTC), Tomasz Q napisał(a):

> ... Jednak zwróć uwagę na "się dorośli". Powinieneś raczej napisać "wydorośleje, gdy

> dorośnie itd.". Nie traktuj tego jako docinki, ale jako pomoc w szlifowaniu
> języka :-)

Sam przed wysłaniem wiadomości stawiłem ze samym sobą piwo, że jest to
niepoprawne. Nie miałem jednak jak sprawdzić. Mogłem obejść swoją niewiedzę
poprzez stosowanie innych słów bliskiego znaczenia zamiast dorośleć, tak
np. rozwijać się ... Jednak tak nie zrobiłem bo ... stawiłem drugie piwo,
że znajdzie się uprzejmy grupowicz który mi ten błąd poprawi ;-))

Dzięki!

Giang
(Szlifujący język)

Jarosław Grabek

> [...]
> np. rozwijać się ... Jednak tak nie zrobiłem bo ... stawiłem drugie piwo,
> że znajdzie się uprzejmy grupowicz który mi ten błąd poprawi ;-))

A skąd w ogóle jesteś?
I ile już tam mieszkasz?

Nguyen Bang Giang

Dnia Sun, 4 Mar 2007 11:22:11 +0100, Jarosław Grabek napisał(a):

> A skąd w ogóle jesteś?
> I ile już tam mieszkasz?

Jestem z dalekiego i uroczego Wietnamu :-) Ile tam mieszkałem? Całe swoje
dzieciństwo :-)

Giang

Jarosław Grabek

> Jestem z dalekiego i uroczego Wietnamu :-) Ile tam mieszkałem? Całe swoje
> dzieciństwo :-)

To nie masz się czego wstydzić, jeśli chodzi o posługiwanie się językiem
polskim. Gdyby tak wieeelu Polaków raczyło brać z Ciebie przykład.. Ech..
rozmarzyłem się ;))

KILu

T.F. wrote:
> I az sie uszczypnalem...
> Bo nie moglem uwierzyc, ze to prawda.

Bo to nie może być prawda.
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=223
Po prostu nie może...

k,

KILu

T.F. wrote:
> Pani wydaje sie odhibernowana po 20-tu latach.
> Koniec lat 80-tych, koniec komunizmu, pierwsze firmy krzaki...
[...]

Miałem zamilknąć, ale nie mogę się powstrzymać. Trafiłeś w sedno, inaczej
nie da się tego ująć:
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=181
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=13
Istny wehikułu czasu. Ta dynamika!
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=9
...i subtelnie wpleciona promocja własnego studia nawet w zleceniach:
http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=16
Niewątpliwie EG wypracowało swój niepowtarzalny dziś styl.

k,

solarus

KILu napisał(a):

> [...]

> http://www.egstudio.pl/FORUM/album_page.php?pic_id=16
> Niewątpliwie EG wypracowało swój niepowtarzalny dziś styl.

Odwracacie uwagę od głównego tematu tego wątku.
Problemem jest, że używa kradzionych zdjęć i przedstawia je jako swoje,
a nie to, że swoje zdjęcia robi tragicznie kiepskie...

Fakt, że krzywdzi klientów oszukując ich przedstawianiem twórczości
innych osób jako własnej też nie jest najistotniejszy w wątku
poświęconym kradzieży.

Pozdrawia
Marek

solarus napisał(a):

> Odwracacie uwagę od głównego tematu tego wątku.
> Problemem jest, że używa kradzionych zdjęć i przedstawia je jako swoje,
> a nie to, że swoje zdjęcia robi tragicznie kiepskie...

Zwracam uwagę na jedną rzecz. Podpisywanie cudzych zdjęć swoim
nazwiskiem jest kradzieżą (zgodnie ze SJP PWN). Reszta to naruszenie
praw autorskich, ale nie kradzież.

M.

Daszek

Dnia Sat, 03 Mar 2007 13:31:33 +0100, Paweł Andziak napisał(a):

> Ktos wyguglal na pl.misc.samochody po lekturze tego watku:
>
> http://www.allegrofun.pl/item-1i37678434.html

Litosci...
a jak dowcipna

"Chciałabym za niego dostać no. 5 000 zł lub więcej. Mogę w zamian
zaoferować pomoc reklamowo - fotograficzną i przyjaźń... Kupca zapraszam na
trzy dni wakacji w Zakopanem. Lub plenery fotograficzne z modelkami, które
można fotografować w pięknych tatrzańskich krajobrazach (prowadzę Bank
Twarzy - skupiamy tez modelki). Nie mam dużo zdjęć samochodu więc
zamieszczam też swoje fotografie (jest limit 8 zdjęć), chce go wykorzystać.
"
LOL
--
zdroofko
Daszek

Daszek

Dnia 3 Mar 2007 12:31:44 -0800, geof...@tlen.pl napisał(a):

> [...]

> mam wrażenie, ze połowa rozmówców to osoby nieletnie które w ogole nie
> wiedzą o czym piszą. Reszta pisze dla żartu. Inni robia afery.

Jestes adwokatem? Watpie.
Adwokat nie ponizyl by sie do pisania takich zenujacych, placzliwych
tekstow.

--
zdroofko
Daszek

Daszek

Dnia Sun, 4 Mar 2007 20:19:04 +0100, Daszek napisał(a):

> Litosci...
> a jak dowcipna

no i jaka kategoria MERCEDES :)

--
zdroofko
Daszek

SebaeL

Daszek napisał / zacytował:

> [...]

Nie chwaląc się - jam to uczynił, urzeczony tą mrożącą krew w żyłach
HISTERIĄ ;)

> [...]

> Twarzy - skupiamy tez modelki). Nie mam dużo zdjęć samochodu więc
> zamieszczam też swoje fotografie (jest limit 8 zdjęć),

Noż qłerwa... Zaprasza na plener foto, a nie może wyjść z aparatem i zrobić
zdjęcia auta? Co tu jest grane? Chyba tylko ostra psychoza - a la znany
swego czasu w Wadowicach (skąd pochodzę) niejaki Inspektor - ten to zupełnie
poważnie opowiadał, jak to wygrał Rajd Paryż Dakar jadąc na strusiu :)))

seba

Marcin 'Cooler' Kuliński

Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:

> Wspolczuje kazdemu, kto bedzie zmuszony przegladac te, pozal sie Boze,
> witryne.

Cofam. Z witryny studia da sie wskoczyc na strone domowa, a tam...

http://www.elagawin.pl/recenzje/
http://www.elagawin.pl/dom/
http://www.elagawin.pl/autobiografia.html

Poplakalem sie ze smiechu.

Parafotek

> http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/24/1.htm

Pani Ela chyba juz widziala te Twoja sztuke.... sadzac po minie to nawet na
pewno ;-P

http://www.elagawin.pl/fotomodelka/assets/images/db_images/db_3_mail_portret1.jpg

Dziekuje Wam Kochani! Naprawde dawno takiego zjawiska nie widzialem :)
Perelka na perelce :) Przed chwila zakonczylem niezamowita podroz po swiecie
tej niesamowice barwnej postaci. Naprawde, to byla estetyczna uczta
Baltazara ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Parafotek Rozbawiony

"Dobrze jest łączyć przyjemne z pożytecznym ... i dobrze jest mieć odznakę."

Fotograf1969

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Cofam. Z witryny studia da sie wskoczyc na strone domowa, a tam...
> http://www.elagawin.pl/recenzje/
> http://www.elagawin.pl/dom/
> http://www.elagawin.pl/autobiografia.html
> Poplakalem sie ze smiechu.

Tylko Kalina może mieć problem z odszkodowaniem, bo to wygląda na jakąs
chorobę :-(

SebaeL

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Cofam. Z witryny studia da sie wskoczyc na strone domowa, a tam...

> [...]

Pachnie mi to mega trollem... Ktoś robi mega podpuchę... Cholera, chyba
jedna prawda ;)

seba

SebaeL

> Pachnie mi to mega trollem... Ktoś robi mega podpuchę... Cholera, chyba
> jedna prawda ;)

Jeszcze mi przyszła do głowy praca doktorska z psychologii :)

seba

solarus

SebaeL napisał(a):

> Jeszcze mi przyszła do głowy praca doktorska z psychologii :)

Niezbędną wiedzę mamy tutaj:
http://www.elagawin.pl/dom/html/moj_dom_62.html
Ewentualnie tutaj możliwości
http://www.elagawin.pl/dom/html/moj_dom_17.html
Chociaż nie - ona śpi z misiami ;)
http://www.elagawin.pl/dom/html/moj_dom_10.html

Zresztą nie będę się śmiał, bo ona jest również uzdolniona
jeśli chodzi o żeglowanie po Internecie:
http://www.elagawin.pl/dom/html/moj_dom_12.html
Nawet miałbym o czym z nią pogadać, bo też czytałem
"Przewodnik po ZX Spectrum"... 15 lat temu. :)

Pozdrawia
Marek

It is loading more messages.