Powerbank w ksztalcie raczki monopodu?

ąćęłńóśźż

Czy przychodzi Wam do głowy jakiś powerbank, który dałoby się użyć jako przedłużenie monopodu lub statywu?
Czyli np. walec z dwoma gwintami 1/4'' na obu końcach.
Ma służyć dla aparatu 360° lub komórkowca i nie wchodzić w pole widzenia.
Albo rozwalę rączkę od obecnego "sticka" ;-)

Uncle Pete

Na przykład:

https://allegro.pl/oferta/powerbank-z-uchwytem-do-go-pro-kamer-sportowych-12436723122

Sporo jest z mocowaniem GoPro, ale wymaga przejściówki na gwint
statywowy i mocowanie jest nieco przesunięte względem osi rączki, więc
trzeba kombinować.

ąćęłńóśźż

Dzięki, czyli szukać pod nazwą ULANZI BG-2
Jakaś niekompatybilność ładowania tego modelu była z GoPro.
Ale kształt niezły.

-----

Uncle Pete

On 28.12.2023 20:20, ąćęłńóśźż wrote:
> Dzięki, czyli szukać pod nazwą ULANZI BG-2
> Jakaś niekompatybilność ładowania tego modelu była z GoPro.
> Ale kształt niezły.

Ciekaw jestem, co tam jest niekompatybilnego. Za mała wydajność prądowa?
Ale GoPro Max ładowałem zwykłą wolną ładowarką Samsunga. W internecie
sporo piszą o generalnie niekompatybilności power banków z
poszczególnymi modelami GoPro. Teraz sprawdziłem Maxa z trzema
najzwyklejszymi power bankami i ze wszystkimi ładowanie działa. Ale nie
próbowałem równocześnie nagrywać.

ąćęłńóśźż

Może brak wszystkich napięć?

-----

Uncle Pete

A jakie tam są napięcia poza 5 V? W międzyczasie znalazłem informację,
że niektóre GoPro nie potrafią dogadać się z ładowarkami w sprawie
maksymalnego prądu, a domyślnych 0,5 A dla nich za mało.

ąćęłńóśźż

Uncle Pete

A, w tym sensie, nie zajarałem. Ale teoretycznie powinno im wystarczyć
do ładowania 5V /2A. O ile się dogadają z ładowarką.