Ojciec zaginął na wojnie

Ignacy

Co to za film?
Amerykański film. Jest ojciec i mała córka grana przez znaną aktorkę.
Dochodzą wieści że ojciec ginie na wojnie, córka oddana do szkoły z
internatem, gdzie wychowawczyni źle sie z nią obchodzi. W filmie mamy
chyba stepowanie wykonaniu tej córki.
Na koniec okazuje się że ojciec żyje.
Jaki tytuł?

Ignacy

Bischoop

Nawet nie wiedzialem ze taki film jest, ja pamietam taki wlasnie
animowany serial.

ąćęłńóśźż

Film animowany "Mała księżniczka Sara" był japoński (?), w dwóch częściach, mam to ale w słabej rozdzielczości (chyba z YT), gdyby
ktoś miał wersję choćby pełne SD podzielcie się (oczywiście mowa też o polskim dubbingu).

-----