Cruella (2021)

1 view

no_e...@invalid.invalid

Cruella (2021)

Prequel do Dalmatynczykow.

Bardzo dobre Emma Stone i Emma Thompson. Tej ostatniej oczywiscie nie
rozpoznalem choc przez cały film zastanawialem sie, skad ja ja znam.

Swietne zdjecia, scenografia, kostiumy i londynskie (lubie Londyn) plenery.
I do tego rewelacyjna sciezka dzwiekowa.

No ok.
Tyle ze nastawialem się na cos w rodzaju mrocznego Jokera, a tu dostalem
kino familijne.
Czyli raczej blizej do Harry Pottera, niz do Jokera.
Sama Cruella (w przeciwieństwie inp. do Baronowej) budzi tylko moje
współczucie, zrozumienie i sympatie.
A dwaj kumple Cruelli przywodza na mysl Gang Olsena albo nawet tych
niewydarzonych złodziejaszków od Kevina.

6/10

https://youtu.be/TZ00vGXP6tE
https://youtu.be/yz7JSa1npZk

https://en.wikipedia.org/wiki/Cruella_(film)