krótki serial: sanatorium dla dzieci i maszyna życzeń

1 view

Adam

Witajcie.

Tak mi nieco ponad tydzień temu mignęło:
serial sprzed co najmniej 20 lat, sanatorium dla dzieci a w nim maszyna
życzeń, które to życzenia działay do godziny 21.

Kojarzy ktoś?

--
Pozdrawiam.

Adam

Adam

Dnia Thu, 26 May 2022 22:42:44 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
> serial sprzed co najmniej 20 lat, sanatorium dla dzieci a w nim maszyna
> życzeń, które to życzenia działay do godziny 21.

Już mam: "Maszyna zmian" 1995, siedem odcinków.

https://www.filmweb.pl/serial/Maszyna+zmian-1995-466367

--
Pozdrawiam.

Adam