Raquel Welch

PiteR

boska Raquel poszła do nieba

https://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-64657781

--
Piter

Mirek Ptak

W dniu 16.02.2023 o 06:50, PiteR pisze:
> boska Raquel poszła do nieba
>
> https://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-64657781

W pierwszym skojarzeniu wizualnym miałem Rachel Weich - taka młoda
(stosunkowo)...

Mirek Ptak

PiteR

in <news:tskih4$6t8$2$kol...@news.chmurka.net>
user Mirek Ptak pisze tak:

> W pierwszym skojarzeniu wizualnym miałem Rachel Weich - taka młoda
> (stosunkowo)...

dziękuję, czuję się na 17 lat

Rachel Weisz (Wróg u bram, Oz the Great and Powerful)

o matko Buzka za kogo ona wyszła!

tyle chłopów jest na planecie.

--
Piter

Miłość, rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

jo44

W dniu 16.02.2023 o 07:29, Mirek Ptak pisze:

> W pierwszym skojarzeniu wizualnym miałem Rachel Weich - taka młoda
> (stosunkowo)...

Ta nie jest boska...

1634Racine

PiteR w news:XnsAFADC08EFF1...@127.0.0.1
> Rachel Weisz (Wróg u bram, Oz the Great and Powerful)
> o matko Buzka za kogo ona wyszła!

za tego, od ktorego zaczyna sie najlepszy bond :)