wypadek z Balwinem

PiteR

co o tym myślicie?

w wojsku nakręcało się nakrętkę na lufę
żeby przeładowywał po ślepaku

może chociaż rozerwałoby koniec

we głowie się nie mieści że lufa jest
niezablokowana w takiej broni.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

jn

W dniu 24.10.2021 o 17:14, PiteR pisze:
> co o tym myślicie?

Myślę, że trzeba poczekać na wyrok sądu. :)

PiteR

in <news:sl3trn$r9b$1$p...@news.chmurka.net>
user jn pisze tak:

> Myślę, że trzeba poczekać na wyrok sądu. :)

no tak, to przecież USA :)

Marek

On Sun, 24 Oct 2021 16:14:02 +0100, PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:
> we głowie się nie mieści że lufa jest
> niezablokowana w takiej broni.

Uwzględnij też powszechność broni w ich kulturze, stąd na pewno
luźniejsze do niej podejście (co statystycznie generuje wypadki). Tam
ludziom w głowie się nie mieści, że u nas nie masz prawa posiadać
broni do obrony, bo tak.
W zeszłym roku w jednym ichnim powiecie lokalne władze chciały
wprowadzić lockdown. Mieszkańcy się skrzyknęli , zakładowali na
ciężarówki każdy co miał, były nawet ckm'y. I tak załadowani (po
kilku chłopa z karabinami na każdej kipie) podjechali pod siedzibę
lokalnej władzy by milcząco ale w pełnym uzbrojeniu wyrazić swój
sprzeciw. Wyobraź sobie taką akcję u nas.

--
Marek

Bischoop

On 2021-10-24, PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:

> we głowie się nie mieści że lufa jest
> niezablokowana w takiej broni.

W ich opinii film jest bardziej realistyczny.