Co to za film

Kamil

Witam

Dawno temu widziałem kawałek filmu ze sceną, w której stary, umierający
człowiek leży na łóżku i podchodzi do niego młoda, naga dziewczyna. Kojarzy
ktoś tytuł?

Pozdrawiam

ąćęłńóśźż

Francuski? Hiszpański?
"Artysta i modelka"?
(nie wiem, strzelam, J. Rocheforta warto obejrzeć)

Z kolei nie mogę sobie przypomnieć tytułu filmu, w którym do starszego mężczyzny wpada od czasu do czasu studentka, dla własnej
przyjemności. W jednej ze scen chyba podjechał pod nią autem po uczelnię.
Akcja zdaje się toczy się w Ameryce Południowej i myślałem, że to "Kroniki motocyklowe" ale takich fragmentów nie znalazłem. "Miłość
w czasach zarazy" pewnie też nie.

-----