The Palace (2023)

no_e...@invalid.invalid

Witam

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Palace_(2023_film)

https://youtu.be/xsDOCJ6197E?si=QGs31dUisn7MtEjZ

Nowy film Polanskiego. Obsada znakomita, zwiastun moze byc. Ale recenzje
miazdzace.
Isc czy nie isc?

--
Titus Atomicus

no_e...@invalid.invalid

Poszedlem.
Recenzje nie klamaly. Slabe to bylo.
Skrzyzowanie „Grand Budapest Hotel” z „W trojkacie”, ale kilka klas
slabsze niz powyzsze. I zupelnie niesmieszne, przynajmniej dla mnie (choc
widownia sie bawila).
Ok, zabawne byly miny Johna Cleese w drugiej polowie. I calkiem niezly
Oliver Masucci jako Herr Hansueli, manager hotelu.
I bdb zdjecia.
Niestety, calosc 3,5/10

--
Titus Atomicus

no_e...@invalid.invalid

Hansueli Kopf

> I bdb zdjecia.
(Pawel Edelman)

> Niestety, calosc 3,5/10

Po namysle - kilka innych rol tez calkiem calkiem.
No, ale nie wplywa to na moja ocene. Niesmieszne i wtorne.

--
Titus Atomicus

no_e...@invalid.invalid

Titus_A...@somewhere.in.the.world <no_e...@invalid.invalid> wrote:

> Po namysle - kilka innych rol tez calkiem calkiem.
> No, ale nie wplywa to na moja ocene. Niesmieszne i wtorne.

Raczek broni:

https://youtu.be/dqgvh1UC2_k?si=mbbJC2PmYp4X-gKC
… ze to niby inteligentna groteska. I daje 5/5.
Nieeeeee…

Ja tez moge tam znalezc sprytne nawiazania - Kabarecik Lipińskiej, Cztery
wesela i pogrzeb, Dyskretny urok burzuazji, Zaklete rewiry, czy znany
rysunek A. Mleczki (scena koncowa).
Ale oceny nie zmieniam.
--
Titus Atomicus