Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

Prometeusz

6 vistas
Ir al primer mensaje no leído

no_e...@invalid.invalid

no leída,
6 dic 2022, 9:24:41 p.m.6/12/22
para
Witam
Wiem ze to juz kilka lat minelo od premiery, ale ciekawe uwagi wyglasza ten
wesoly pijak:
https://youtu.be/i-x78afiSZU
(wrzucam rowniez na pl.rec.fantastyka.film i pl.rec.film bo tam posucha
okrutna)
--
Titus Atomicus

Ghost

no leída,
7 dic 2022, 12:24:59 a.m.7/12/22
para
W dniu 07.12.2022 o 03:24, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
dałem debilowi 5 sekund, więcej się nie da

jn

no leída,
7 dic 2022, 3:54:07 a.m.7/12/22
para
W dniu 7.12.2022 o 06:24, Ghost pisze:
> Wiem ze to juz kilka lat minelo od premiery, ale ciekawe uwagi wyglasza ten
> wesoly pijak:
> https://youtu.be/i-x78afiSZU

https://yewtu.be/watch?v=i-x78afiSZU&listen=1

Sam dźwięk bez obrazu oraz bez reklam powinno być.

Marek

no leída,
24 dic 2022, 5:08:45 a.m.24/12/22
para
On Wed, 7 Dec 2022 06:24:32 +0100, Ghost <Gh...@heaven.net> wrote:
> dałem debilowi 5 sekund, więcej się nie da

Forma może trudna do odbioru, ale merytorycznie się z nim zgadzam.
Trafił w punkt.

--
Marek

Ghost

no leída,
24 dic 2022, 6:17:23 a.m.24/12/22
para
W dniu 24.12.2022 o 11:08, Marek pisze:
No ale rzeczywiscie potrzebujesz, zeby ktos zrobil filmik na jutjubie i
tlumaczyl Ci oczywistosci? Nie rozumiem tez tego, ze ktos ma potrzebe
marnowania czasu na robienie takich filmikow.

Freja Draco

no leída,
24 dic 2022, 11:43:16 a.m.24/12/22
para
W dniu 2022.12.24 o 12:17, Ghost pisze:

> No ale rzeczywiscie potrzebujesz, zeby ktos zrobil filmik na jutjubie
> i tlumaczyl Ci oczywistosci? Nie rozumiem tez tego, ze ktos ma
> potrzebe marnowania czasu na robienie takich filmikow.

Takie materiały na YT potrafią mieć właściwości terapeutyczne, podobnie
jak kiedyś np. piosenki Kaczmarskiego.

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Marek

no leída,
24 dic 2022, 1:26:39 p.m.24/12/22
para
On Sat, 24 Dec 2022 12:17:22 +0100, Ghost <Gh...@heaven.net> wrote:
> [...]
> tlumaczyl Ci oczywistosci? Nie rozumiem tez tego, ze ktos ma
> potrzebe
> marnowania czasu na robienie takich filmikow.

Myślę, że nie każdy te oczywistości zna. A nawet jak zna to warto
posłuchać aby poznać obszar zbieżności interpretacji własnej i
autora "filmiku", jak to się wyraziłeś. No i jeszcze chodzi o
dyskusję.

--
Marek

Ghost

no leída,
24 dic 2022, 7:08:36 p.m.24/12/22
para
W dniu 24.12.2022 o 19:26, Marek pisze:
po mojemu nie warto

Ghost

no leída,
24 dic 2022, 7:09:33 p.m.24/12/22
para
W dniu 24.12.2022 o 17:43, Freja Draco pisze:

> Takie materiały na YT potrafią mieć właściwości terapeutyczne, podobnie
> jak kiedyś np. piosenki Kaczmarskiego.

to juz wole smieszne koty

Freja Draco

no leída,
25 dic 2022, 9:56:12 a.m.25/12/22
para
W dniu 2022.12.25 o 01:09, Ghost pisze:

> to juz wole smieszne koty

Malkintent :p

A tak BTW, to podobna filozofia stała u podstaw 4-go Matriksa. Nawet ją
wprost wyłożyli w materiale po napisach.
0 mensajes nuevos